نوشته شده توسط : معصومه فتحی

بهترین قیمت چراغ ریلی سقفی

در این پست با بهترین قیمت چراغ ریلی سقفی در خدمت شما هستیم. اگر به دنبال بهترین قیمت چراغ سقفی ریلی هستید با کالای برق پارس همراه باشید. چراغ ریلی سقفی یکی از انواع نورهای موضعی به شمار می رود که در بسیاری ار محیط ها برای دکور و یا جلوه دادن موضوعی استاده می شود.  چراغ ریلی سقفی بروی یک ریل یک متری قرار دارد که روی آن از منابع نوری یک الی 3 تا قرار دارد. سیم کشی درآن روی ریل مرتبط است . از چراغ موضعی ویترین فروشگاه ها، آرایشگاه ها، نمایشگاه ها، موزه ها، گالری ها، رستوران ها و ... استفاده می شود.

برای خرید انواع چراغ ریلی سقفی می توانید به سایت کالای برق پارس مراجعه کنید. با استفاده از این نوع چراغ‌ها می‌توانید چراغ‌های متمرکز و جزئی را روی موضوعات خاص ایجاد کنید. زاویه نور در چراغ مسیر را می‌توان با توجه به تنظیمات شما تنظیم کرد. این چراغ‌ها می‌توانند روی مسیرهای خود به چپ و راست حرکت کنند و علاوه بر این، زاویه چراغ‌ها نیز قابل تغییر است.

این مقاله را نیز بخوانید: مناسب ترین لامپ برای لوستر 

 

خرید چراغ ریلی پارس شعاع توس 

چراغ ریلی سقفی را چگونه نصب کنید؟

به طور کلی، شاخه‌های مسیر می‌توانند سفید، نقره‌ای و سیاه باشند و ابتدا با پیچ و سنجاق بر روی سقف نصب می‌شوند. پس از آن، شما باید کابل را در شاخه مسیر قرار دهید. منبع تغذیه ریل را با سیمهای فاز و خنثی به ریل متصل کرده و درب ترمینال را ببندید. سپس نور را با توجه به گیره جانبی به ریل وصل کنید. ابتدا گیره را باز کنید، سپس لامپ را در موقعیت دلخواه قرار داده و گیره را ببندید. بعد از نصب این چراغ می‌توانید زاویه نور را به صورت افقی و عمودی تنظیم کنید.

چراغ موضعی  از چه اجزایی تشکیل شده است؟

چراغ موضعی از اجزای زیر تشکیل شده است:

منبع نور

چراغ های موضعی معمولاً دارای منبع هستند دیگر نیازی نیست که لامپ تهیه کنید. فناوری لامپ مورد استفاده در این نوع لامپ‌ها می‌تواند LED، CO یا SMD باشد. دمای لامپهای چراغ ریلی معمولاً در حدود ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ کلوین است که نوعی نور خورشید یا سفید است. در بعضی موارد چراغ‌های راهنما مجهز به چراغ نیستند که به دلیل انحراف می‌توانند به انواع مختلف چراغ مجهز شوند.

ریل چراغ موضعی

چراغ‌های سقفی ریل ها در انواع رنگ‌ها و اندازه‌ها موجود است. این ریل‌ها از آلومینیوم سیاه و سفید یا ورق گالوانیزه ساخته شده اند. این دستگاه‌ها معمولاً دارای اندازه‌های استاندارد ۱ متر و ۲ متر هستند. این ریل‌های راهنما می‌توانند به سقف، دیوار، کف و غیره متصل شوند. مسیر را می‌توان در جایی که سقف کوتاه است نیز استفاده کرد. این ریل‌های راهنما سوراخ‌هایی دارند که می‌توان آن‌ها را به سقف پیچ کرد.

 

اتصال دهنده

از چندین نوع رابط برای قرار دادن ریل‌ها در کنار یکدیگر استفاده می‌شود. این رابط‌ها با توجه به موقعیت مکانی و روش اتصال متفاوت هستند. رابط می‌تواند به صورت T، L، I یا X باشد.

پایه های چراغ موضعی

این تجهیزات وظیفه ایجاد ارتباط بین لامپ و ریل را دارند. برخی از این پایه ها به صورت ترکیبی با لامپ بر روی ریل نصب می شوند و در برخی موارد ، پایه ها به لامپ متصل می شوند و سپس بر روی ریل قرار می گیرند. این پایه ها می توانند جهت نور را تنظیم کنند.

مزیت چراغ های ریلی برای شما

روشنایی ریلی یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین روش‌های روشنایی در مکان‌های مدرن با شرایط خاص است. چراغ‌های ریلی از نظر اندازه، مقدار نور، تنظیم نور و تغییر مکان انعطاف‌پذیر هستند، بنابراین می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلف روشن کرد.

ریل‌ها بسته به نوع کاربرد می‌توانند روی کف، دیوارها، سقف‌ها و سایر سطوح نصب شوند و می‌توانند سطح را از جهات و زوایای مختلف روشن کنند. قابلیت نصب بر روی ریل مخصوص، قابلیت چرخش در دو محور، سیستم روشنایی ریل با طول عمر بیش از ۴۰۰۰۰ ساعت و بدنه آلومینیومی با کاربرد آسان دارد که با توجه به ضوابط مختلف قابل تنظیم است.

در مدل روشنایی ریل، سیم کشی ریل اطمینان می‌دهد که تمام چراغ‌ها به طور مرتب در یک ردیف قرار می‌گیرند و دیگر نیازی به سیم کشی چراغ‌ها به صورت جداگانه نیست.

CRI، که به معنی شاخص ارائه رنگ است، اندازه گیری کیفیت رنگ یک شی در زیر نور است. هرچه CRI منبع نور بالاتر باشد، بدن برای انسان طبیعی‌تر است. در حقیقت، CRI = ۱۰۰ مربوط به نور خورشید است و سایر منابع نور مصنوعی کمتر از این مقدار هستند. برای چراغ‌های ریلی، یک تراشه LED> CRI> ۹۵ وجود دارد که به اشیا زیر این نور وضوح زیادی می‌بخشد.

نحوه نصب نکات ایمنی و چراغ های سقف ریلی

هنگام نصب چنین تجهیزاتی باید توجه داشت سیمهای داخل ریل به بدنه متصل نباشند. علاوه بر این ، ظرفیت تحمل ریل ها برای نصب چراغ ها باید در نظر گرفته شود. برای اتصال ریل ها به محل مورد نظر مانند سقف یا دیوار باید از پیچ و رولپلاک استفاده کنید. برای اتصال آنها نمی توان از چسب استفاده کرد.

[caption id="attachment_7049" align="alignnone" width="1000"] نحوه-نصب-چراغ-ریلی[/caption]

هنگام خرید چراغ موضعی چه نکاتی باید رعایت کنید؟

در سیستم روشنایی ریل، تمام منابع نوری در مسیرهای راه آهن قرار دارند، بنابراین ریل‌ها باید شرایط لازم را برای انتقال نیرو و همچنین برای تحمل وزن لامپ، بلکه همچنین برای سیم کشی برای تأمین برق فراهم کنند. لطفا توجه داشته باشید به خصوص. ریل‌های مسیر مرتب شده اند.

سیستم‌های روشنایی ریلی را می‌توان در مکان‌های مختلفی نصب کرد، اما گزینه‌های زیادی برای انتخاب بهترین سیستم روشنایی برای نیازها و نیازهای شما وجود دارد، از جمله ارتفاع و کوتاه بودن سقف، نوع فضا، فضای فضا و رنگ‌های روشن. مورد او توجه کرد.

همچنین، هرچه سقف کوتاهتر باشد، استفاده از چراغ‌های ریلی راحت‌تر است، بنابراین می‌توانید چراغ‌ها را پس از اتصال ریل‌ها به سقف نصب کنید و اگر سقف بلند است، می‌توانید چراغ‌ها را از سقف آویزان کنید.

برای روشنایی این مدل می‌توانید از چراغ‌های COB، SMD، LED استفاده کنید، اما هنگام نصب چراغ‌ها باید به رنگ چراغ‌ها توجه کنید که به فضا، شدت نور، زاویه نور، فاصله نور بستگی دارد

چراغ‌های ریلی برای محیط‌های داخلی این قابلیت را دارند که محور Y را ۱۸۰ درجه و محور X را ۳۶۰ درجه بچرخانند و به شما این امکان را می‌دهند تا با کمی حرکت به سمت نور مورد نظر حرکت کنید.

هنگام خرید چراغ ریلی  موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، نوع فضا ، رنگ نور مورد نیاز ، منطقه مورد استفاده ، ارتفاع سقف ، مقدار نور مورد نیاز ، شکل ظاهری چراغ ریلی  و ... در انتخاب و خرید چراغ های ریلی بسیار مهم است. . بهترین قیمت چراغ سقفی ریلی  مارک های سقف چراغ ریلی  شامل چراغ ریلی  Equate ، شیلی ، داتیس ، ZFR ، پارس شعاع توس ، نمانور ، مازی نور ، K.H ، شعاع و ... می باشد.

محصولات-فروشگاه

در راستای این امر ما فروشگاه کالای برق پارس را خدمتتان معرفی می کنیم. این فروشگاه یکی از نمایندگی های معتبر پارس شعاع توس در شرق تهران است . ارائه دهنده انواع چراغ های شقفی توکار و روکار و انواع لامپ های کم مصرف با مناسب ترین قیمت در خدمت شماست.

شما کاربران برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 



:: برچسب‌ها: کالای برق پارس، ال ای دی ، نمایندگی پارس شعاع توس ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

14 نکته طلایی هست که هنگام خرید چراغ خطی باید رعایت کنید در این مقاله در اختیار شما قرار می دهیم.

امروزه چراغ خطی ها یکی از روشنایی پر کاربرد در معماری می باشد.

طراحی های زیبای این چراغ ها و ویژگی های این چراغ باعث شده است که بین طراحان معماری محبوب شود.

برای خرید این چراغ خطی باید به 5 نکته طلایی در چراغ خطی  را پیش روی شما قرار می دهیم انجام دهید.

انتظاراتی که از یک نورپردازی خوب داریم با خواندن این مقاله برآورده شود.

  1. خرید چراغ خطی از یک تامین کننده معتبر

انواع چراغ خطی ها دررنگ و ولتاژ مختلفی مانند چراغ خطی آویز، چراغ خطی SMD در بازار عرضه می شود.

پیش از انجام پروژه ای باید اندازه دقیق محصول مورد نظر بدانیم و بعد اقدام به خرید کنیم. در صورت عدم رعایت نکته ذکر شده مجبوریم تغییراتی را در معماری یک پروژه بوجود آوریم.

این تغییرات هزینه زیادی را به دنبال خواهد داشت.

  1. انتخاب چراغ خطی

انتخاب میزان ولتاژ روشنایی این چراغ ها براساس نیاز مصرف کننده و در جایی که می خواد استفاده کند دارد.

این چراغ ها در انواع مختلفی با تکنولوژی SMD در بازار ارائه می شوند.نصب این روشنایی بصورت هم روکار و هم توکار می باشد.

با توجه به ویژگی های ذکر شده آن را می توان در نورپردازی جهت جلوه دهی بیشتر اجسام در دکورهای مغازه استفاده می شود.

نکته ای که این جا اهمیت دارد چراغ خطی ها را باید با توجه به نوع تکنولوژی SMD  استفاده شده و نیاز مصرف انتخاب شود نه محصولی که در بازار است.

3-طول عمر چراغ خطی ها

هر چه چراغ ال ای دی در چراغ ها بیشتر باشد طول عمر چراغ کاهش می یابد .

هیت سینگ موجود در چراغها وظیفه تبادل گرما و خنک کننده ال ای دی را برعهده دارد .

در این روشنایی خطی  بدنه آلومینیوم وظیفه تبادل حرارتی در ال ای دی ها بر عهده دارد .

پس هنگام خرید باید به بدنه این روشنایی خطی توجه بسیاری کنیم.

  1. رنگ بدنه چراغ خطی

هر چه بدنه این چراغ ها از جنس خوب مانند آلومینیوم و آنوادایز بودن آن می تواند مقاومت خوبی در مقابل آسیب های اطراف داشته باشد.

با توجه به نیازمان اگر تامین کننده مورد نظر بتواند رنگ کوره ای متناسب با آن را انجام دهد کمک مناسبی را به ما کرده اند.

  1. قرارگرفتن ال ای دی LED ها 

میزان تولید گرما، طول عمر، بهره وری انرژی ، قرار گرقتن یا همان چیپ های ال ای دی همگی عواملی است درانتخاب چراغ خطی باید توجه کنیم.

فروشندگان باید اطلاعات کاملی را از یک محصول به م بدهند تا انتخاب درست و دقیقی داشته باشیم .

هر کدام از این چراغ ها دارای درایور هستند. زیرا این قطعه الکتریکی به طول عمر و کیفیت کمک کی کند.

خرید-انواع-چراغ-خطی

 

6- اشتباهات رایج تولید کننده ها در چراغ خطی 

  • استفاده از منبع نوری AC

یعضی از تولید کننده ها، منبع AC را به دلیل قیمت مناسبی دارد در این چراغ مورد استفاده قرار می دهد.

این کار باعث سوختن منبع نوری و برق دار شدن سقف کاذب شود.

مورد تایید نمی باشد.

  • عدم استفاده از پروفیل اکسترود

تبادل حرارتی در پروفیل آلومینیوم اکسترود شده به خوبی طبق محاسبات مهندسی صورت می گیرد.

ولی با ورق آومینیوم این کار را به خوبی انجام نمی دهد.

  • عدم استفاده از منبع ولتاژ یا جریان استاندارد  :

جریان و ولتاژاز سمت تولید کننده تعیین می شود که نقش مهمی را در طول عمر چراغ دارد.

منبع جریان همام داریوراست که ضریب اطمینان بالایی دارد. در نتیجه هزینه بیشتری را به همراه دارد .

  • استفاده از دفیوزر استاندارد :

بعضی از تولید کننده ها از ورق پلکس به عنوان یکنواخت کننده نور در چراغ استفاده می کنند.

این کار باعث می شود فاصله بین دفیوز و منبع نوری داشته باشد.

این موضوع باعث سنگینی کار و ارتفاع بیشتر چراغ شود.

استفاده از دیفیوزاستادارد در این چراغ با فاصله کم توانایی این را دارد که نور به صورت یکنواخت پخش شود.

محدوده و تنوع سبد ، نشان از تجربه تولید کننده

خرید نور خطی ... وقتی اسم نور خطی را می شنوید ، ممکن است به فکر نور خطی خود باشید ، اما این طور نیست. آنها می توانند بی نهایت مدرن و تزئینی باشند. طراحی با این نوع لامپ ها که به دست معماران و طراحان اجازه می دهد ایده های جدیدی ایجاد کنند. اجاره مفتخر است که سبد کاملی از چراغ های خطی را در اختیار شما قرار می دهد ، این طیف گسترده ای مهارت و تجربه تولید این نوع نور را نشان می دهد. .

 

7- مهارت ظرافت و کیفیت QC تضمین شده است

اولین قدم در انتخاب یک لامپ خطی این است که این لامپ برای استفاده تزئینی یا برای روشنایی محیط استفاده می شود ، لامپ های خطی با جریان زیاد و عرض های مختلف برای روشنایی مطب مناسب هستند ، سپس به محصول نگاه کنید و زیبایی ساختمان را ببینید یا سالن نمایشگاه خود یا سالن نمایشگاه خود ، خرید ، زیرا هیچ چیز کیفیت یا کیفیت محصول را به عنوان یک مشاهده عینی و دقیق تعیین نمی کند.

 

پس از بررسی محصول ، اگر پروژه شما بزرگ است و قصد بستن قرارداد پروژه و خرید تعداد زیادی آتش سوزی را دارید ، وقت آن است که کیفیت و کیفیت آتش سوزی ها را از مدیر فروش مناسب کنترل کنید.

[caption id="attachment_6317" align="alignnone" width="1000"]خرید-چراغ-خطی خرید-چراغ-خطی[/caption]

8- قابلیت قرار دادن چراغ خطی روی هر سقف

چراغ های خطی فشرده سازی بالایی دارند زیرا می توانند روی هر سقفی قرار بگیرند. می توانید آنها را به عنوان آویز ، اتصالات یا سطح قرار دهید. برخی از محصولات روشنایی خطی فرم های L شکل یا T شکل و پیوند عرضی را ارائه می دهند.

از ویژگی های بارز نصب چراغ های خطی ، در پایان ، کیفیت نهایی پروژه روشنایی ، سهولت نصب مجریان پروژه و تکنسین های برق است.

رانت مفتخر است که با ارائه این راه حل و ارائه کیت های نصب مناسب برای هر چراغ و راهنمای نصب فارسی همراه آنها ، رضایت مشتریان را جلب می کند.

9- نور یکنواخت

یکی از مهمترین ویژگیهای چراغهای خطی توزیع یکنواخت نور بدون درخشش و لکه های سیاه است. نورپردازی مناسب و دقیق باعث ایجاد نور یکنواخت در فضا خواهد شد.

یکی از مشکلات نور خطی ضعیف ، تابش خیره کننده است. هنگام نورپردازی با چراغ های خطی ، به روشنایی کم توجه کنید و از نور زیاد خودداری کنید زیرا باعث تحریک چشم ها و ناامیدی فضا می شود.

یکی از اشتباهاتی که نور خطی را روشن می کند این است که چراغ ها عمود بر محل کار قرار می گیرند.

از نورهای کم نور برای نور دیوار با چراغ های خطی طراحی شده برای طراحی استفاده کنید.

بسته به طرح و قصد خود در نحوه نصب منابع نوری مانند فضای داخلی ، سطح یا آویز ، به میزان نوری که خریداری می کنید توجه کنید.

10 قطعه الکترونیکی با کیفیت

ما برای ساختن لامپهای خود مهمترین قسمت آن یعنی LED ، Pars Shoaa Toos را در طیف وسیعی از بهترین تولیدکنندگان جهان ارائه می دهیم.

ماژول های سبک ما از بالاترین کیفیت PCB ها ساخته شده و طبق استانداردهای Zaga ساخته و تولید می شوند و قطعات با دستگاه های کاملاً اتوماتیک (Pick-Place) مونتاژ می شوند.

رانندگان سعی می کنند بسته به بودجه مشتری بهترین مارک ها مانند OSRAM و MEAN WELL را ارائه دهند.

همچنین بخوانید : چراغ خطی چیست ؟ کاربرد آن 

11 مشاوره فنی در پایان پروژه برای خرید چراغ خطی

اندازه نور ، رنگ ، جریان روشن چراغ ها باید با محیطی که می خواهیم شامل نور خطی باشد مطابقت داشته باشد. از محوطه طراحی و نصب خارج شوید ، چراغ مناسب بخرید و یا اینکه اندازه چراغ ها را دانستید شروع به طراحی و اجرای چراغ ها کنید. اگر به نکته ذکر شده توجه نکنید ، ممکن است مجبور شوید در معماری تغییراتی ایجاد کنید. هزینه های اضافی پس از انتخاب چراغ های خطی.

مشاوران فنی روشنایی کالای برق پارس در تمام مراحل پروژه به شما مشاوره می دهند و شما می توانید بهترین خرید چراغ های خطی را داشته باشید.

نوسازی زیر پله های ویلا

استفاده از چراغ های خطی در خانه

12مارک

معرفی برند رزومه کاری کالای لرق پارس و تجربه تجارت مشتریان است!

 

مارک ما ، در مورد کالای برق پارس ، دقیق ترین پیمانکاران طراحی و نظارت بر پروژه های خرید و استفاده از چراغ های ما را داشت و همه طرفین قبل از اینکه منبع نور پارس شعاع توس به پروژه های خود وارد شوند. نظر دادند.

شاید قیمت یک عامل گمراه کننده باشد.

13ضمانت

یکی دیگر از ویژگی های محصول که کیفیت محصول خود را تضمین می کند و باعث آرامش مشتری می شود ، ضمانت کالا است. در مورد چراغ های خطی پارس شعاع ، گارانتی محصول خریداری شده پس از خرید هر یک از چراغ های خطی ما را شامل می شود.

این بدان دلیل است که کیفیت محصول ما از لامپ هایی با احتمال بالا برای خرابی تا لامپهایی که باعث آسیب و ضربه می شوند (به عنوان مثال لامپهایی با سطح بالایی از رطوبت IP و اثرات IR) تا ساده ترین لامپهایی که داریم متغیر است. ضمانتنامه.

همچنین ، ما به عنوان یک تولید کننده محصولات روشنایی (نه واردکنندگان و توزیع کنندگان) همیشه در کنار شما هستیم و ما تأمین کننده و ضامن جزئیات لامپ هستیم و درست مثل فروشندگان محصولات چینی ، ما فقط به فکر فروش آن نیستیم. یکباره محصول.

14-خرید چراغ خطی انتخاب با شماست

جهت خرید انواع چراغ خطی SMD و گرفتن لیست قیمت عضو کانال تلگرامی و اینستاگرامی ما شوید.ما به عنوان نمایندگی پارس شعاع توس موظیم یک محصول درجه یک و با کیفیت در اختیار مصرف کننده قرار دهیم.

خرید چراغ خطی SMD

 



:: برچسب‌ها: چراغ خطی، خرید لامپ، پارس شعاع توس ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

یکی از شایع ترین تردیدها در بین کاربران ، مربوط به طول عمر لامپ LED است. فروشندگان لامپ های LED همیشه اعلام می کنند که عمر این لامپ ها بسیار بیشتر از انواع لامپ های معمولی است و آنها بر این موضوع اصرار دارند. در متن زیر ، با رویکرد جامع ، حقیقت یا کذب این موضوع را توضیح خواهیم داد:

زندگی واقعی یا طول عمر لامپ LED

همانطور که می دانیم عمر متوسط ​​لامپهای LED 10 تا 12 سال است. بنابراین کاربر برای مدت طولانی از شر تعویض لامپ خلاص می شود و دیگر نگران این موضوع نخواهد بود. مانند بسیاری از کاربران ، ممکن است قبلاً از روی کنجکاوی مقالاتی در مورد طول عمر و مکانیسم لامپ های کم مصرف خوانده باشید ، اما هنوز در گوشه ای از ذهن خود از این امر مطمئن نیستید. برای آخرین بار و برای اطمینان ، متن پیشرو را با دقت بخوانید.

گفتیم که فروشندگان ، همراه با ارقام موجود ، همه این واقعیت را نشان می دهند که متوسط ​​طول عمر یک لامپ LED حدود 12 سال است. اما آیا واقعاً چنین عددی برای طول عمر لامپ ، وسیله ای همه کاره در زندگی روزمره ، درست است؟ بگذارید خیال شما را راحت کنیم.

هر کدام از لامپ های LED حداقل 10 سال برای شما کار خواهند کرد ، بنابراین لازم نیست برای 10 سال بخشی را برای خرید لامپ های LED در دفترچه هزینه های زندگی فعلی خود در نظر بگیرید. بیایید شمارش شست انجام دهیم. اگر امروز آن لامپ های رشته ای گران قیمت را از برق بکشید و چند لامپ LED جایگزین آنها کنید ، می توانید در حدود سال 1408 یا شاید کمی بعد از کنار مغازه های برق عبور کنید.

عملکرد لامپ LED

شاید بد نباشد اگر کمی در مورد مکانیسم این لامپ ها بدانیم. چه نوع عملکردی در سیستم این لامپ ها باعث این عمر طولانی می شود. آیا آنها به توصیه های پزشکان گوش می دهند و به طور منظم ورزش می کنند! یا از غذاهای چرب پرهیز کنید! در واقع ، پاسخ این سوال مرموز در مکانیسم تولید نور توسط این نوع لامپ ها است. خوشبختانه این لامپ ها برخلاف نمونه های قدیمی خود ، گاز جیوه درون خود ندارند تا باعث گرمای زیاد و فرسودگی بعد از مدتی شود و حتی در قلب آنها رشته تنگستن وجود ندارد که بتواند بسوزد.

خرید لامپ LED

لامپ ال ای دی

لامپ های LED مکانیسم دیگری دارند ، آنها خانه های ما را با ژنراتور نور روشن می کنند. اگر بخواهیم ساده تربگوییم طول عمر لامپ LED، یک لامپ LED اجزایش هیچ مکانیزمی ندارد که فرسوده شود . یک عمر به طول می انجامد تا فرسوده شود.

به یاد داشته باشید که ما لامپ های LED کم مصرف را فقط برای طول عمر آنها خریداری نمی کنیم. در یک مقایسه ساده ، روشنایی این لامپ ها بسیار بهتر از انواع دیگر است. لامپ های LED در تعریف خود یک استثنا هستند زیرا همه چیز مقرون به صرفه و عالی است.

در نهایت ، این لامپ های کم مصرف اگر از یک مارک معتبر باشند یا کنترل کیفیت بالایی داشته باشند ، به مدت یک دهه تضمین می کنند. برای دیدن طیف گسترده ای از لامپ های LED و همچنین خرید انواع لامپ های LED و همچنین اطلاع از قیمت ها می توانید به کالای برق پارس بروید.

شما کاربران برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی ، لامپ کم مصرف ، لامپ، نمایندگی پارس شعاع توس ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

شرکت کالای برق پارس راه حل های طلایی برای رفع چشمک زدن لامپ کم مصرف را خدمت شما به طور مختصر و خلاصه شرح دهد. از اینکه ما را تا انتهای مقاله یاری می کنید سپاسگذاریم.

چراغ های چشمک زن در اتاق خواب یا اتاق نشیمن می توانند آزار دهنده باشند ، به خصوص در شب. اگر لامپ یا میزان مصرف LED کم باشد ، در ابتدا لامپ مشکل ساز به نظر می رسد و جایگزین می شود. حال بیایید دلیل چنین مشکلی را توضیح دهیم و راه حل این مشکل را توضیح دهیم.

1-مشکلی در کلید استفاده شده برای برداشتن و اتصال لامپ وجود دارد.
بله درست است. یکی از مهمترین امکانات ، کلید استفاده شده برای این لامپ است. اگر متوجه شوید که در داخل برخی از سوئیچ های برق ، چراغ کوچکی برای قرار دادن سوئیچ در شب روشن می شود ، اگر چنین سوئیچی خاموش باشد ، چراغ را به آن متصل کنید ، لامپ مشکلی دارد. رخ می دهد و چشمک می زند. زیرا وقتی سوئیچ خاموش است مقدار کمی برق از میان چراغ های داخل کلید عبور کرده و به لامپ می رسد.

رفع چشمک لامپ کم مصرف بعد از خاموشی

هنگامی که یک لامپ توسط سوئیچ چراغ دیواری کنترل می شود ، لامپ حتی در صورت خاموش بودن ، گاهی چشمک می زند. این چشمک زدن در تاریکی محیط بسیار بیشتر به چشم می آید. اگر شما یک لامپ کم انرژی (مانند LED) نیز دارید که توسط یک سوئیچ نور دیواری کنترل می شود ، این متن می تواند برای کمک به جلوگیری از چشمک زدن این لامپ ها مفید باشد.

اول ، چرا لامپ های کم مصرف سوسو می زنند؟ این امر اغلب به این دلیل است که جریان داخل لامپ حتی هنگام خاموش بودن لامپ نیز شارژ می شود. این امر اغلب هنگامی اتفاق می افتد که لامپ توسط یک کلید نور دیواری کنترل می شود. وقتی سوئیچ دیواری روشن است ، لامپ کم مصرف تمام ولتاژ را دریافت می کند. هنگامی که سوئیچ دیواری خاموش است ، لامپ در برابر نور سوئیچ دیواری خنثی است ، که باعث می شود جریان بسیار کمی در داخل لامپ کم مصرف جریان یابد. این جریان کوچک ضمن آزاد کردن انرژی خازن داخل لامپ را شارژ می کند.

خرید لامپ های خیلی کم مصرف 

 

3 راه حل طلایی برای رفع چشمک زدن لامپ کم مصرف

راه حل طلایی یک 

قاب سوییچ را با فاز متر باز کنید و لامپ داخل کلید را بیرون بیاورید یا یکی از سیم های لامپ داخل سوییچ را جدا کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت ، راه حل دوم را امتحان کنید.

در مدار لامپ از یک سوئیچ بدون نور استفاده کنید.
2-سیم فاز مستقیم به لامپ متصل است.
گاهی مشاهده می شود که سیم خنثی به سوئیچ و سیم فاز مستقیم به سر چراغ سیم کشی می شود. این می تواند برای لامپ های کم مصرف و LED ها مشکلی ایجاد کند که باعث چشمک زدن آنها می شود.

راه حل طلایی دوم 

برای حل این مشکلات ، باید منبع سیم متصل به رمپ را پیدا کرده و موقعیت فاز و صفر را تغییر دهید. به عنوان مثال ، اگر مستقیماً به جعبه فیوز وصل شوید ، باید موقعیت صفر و فاز را حرکت دهید. لامپ برای عملکرد صحیح آن وجود دارد.

عملکرد فاز متر دیجیتال
خطوط فاز و خنثی را تغییر دهید تا لامپ چشمک نزند.
3-از دیمر در مدار لامپ LED استفاده کنید.
دیمر یک مدار الکترونیکی است که روشنایی لامپ را تغییر می دهد. بنابراین ، دیمر به شما امکان می دهد در صورت لزوم میزان روشنایی لامپ را کنترل و تغییر دهید. لامپ ها سازگار نیستند و ممکن است کم نورتر شدن چشمک بزند.

راه حل طلایی سوم

برای حل این مشکل ، کم نور را باز کنید و به جای آن یک سوئیچ پل نصب کنید. حتماً چراغ را خاموش کنید زیرا داخل سوئیچ هیچ نوری وجود ندارد.

به جای دیمر از یک سوئیچ معمولی استفاده کنید.

این مقاله را نیز بخوانید :لامپ های ال ای دی به یک دلیل سرطان زا نیستند

علت روشن شدن چراغ LED

چشمک زدن لامپ های LED می تواند در اثر سوزاندن بسیاری از اجزا مانند IC ، خازن ها ، فیوزها ، مقاومت ها و چوک های مغناطیسی ایجاد شود.

لطفا توجه داشته باشید که تعمیر این قطعات نیاز به دانش فنی دارد و از نظر اقتصادی امکان پذیر نیست.

لطفا در هنگام خرید به مارک لامپ و مارک استاندارد آن توجه کنید. لامپ های بی کیفیت پس از 1 تا 3 ماه استفاده از آن چشمک می زنند.

خرید لامپ فوق العاده کم مصرف

کالای برق پارس یکی از نمایندگی های معتبر بزرگترین تولید کنند انواع روشنایی کم مصرف در ایران می باشد . شما برای خرید لامپ لامپ های کم مصرف با کیفیت و درصد بالا تخفیف از این نمایندگی خرید خود اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی ، لامپ کم مصرف ، لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

فروشگاه کالای برق پارس  یکی از نمایندگی دلند الکتریک در تهران است. به آرامی علیرغم کارآمد شدن جامعه امروز، مدیریت مجموعه تصمیم گرفته است سایت فروشگاهی را راه اندازی کند که شامل کالاهایی مانند کلید و پریز، سیم و کابل، محصولات پارس شعاع توس، آنتن هانی، خیام الکتریک، بهداد الکتریک، کلید مینیاتوری و بسیاری از محصولات دیگر باشد. این محصولات از نظر رنگ و مارک تنوع زیادی دارند.

شرکت دلند الکتریک، تولید کننده کلید و پریز

شرکت دلند الکتریک در سال ۱۹۸۲ تاسیس شد و این کارخانه به تولید محصولات از جمله انواع سوئیچ‌ها و پریزها به صورت نسب و کار در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف مشغول است. دلند در آغاز تاسیس ۱۵۰ نفر نیروی کار داشت و امروز ۴۶۴ نفر در مجموعه آن شاغل هستند. شرکت دلند الکتریک توانسته است مدال و نشان طلای استاندارد ایران را در سالهای ۶۶.۶۷، ۶۸.۶۹ و ۹۴ به عنوان واحد استاندارد نمونه کشور کسب کند.

دلند به دلیل طراحی منحصر به فرد و استفاده از مواد با کیفیت، توانسته سهم بیشتری از بازار ایران را به خود اختصاص دهد و دارای گواهینامه‌های Iso ۹۰۰۱:۲۰۰۸، Iso ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴، Iso ۱۰۰۰۲:۰۰۴ و Iso ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ است.
شرکت دلند الکتریک با دقت و کیفیت بالاتری محصولاتی را تولید و عرضه می‌کند، در نتیجه توانسته است نمایندگی‌های فروش زیادی از جمله فروشگاه کالای برق پارس، نماینده فروش در تهران را در کشور داشته باشد.

کیفیت محصولات فروشگاه کالای برق پارس نمایندگی دلند الکتریک در تهران

در حقیقت، تولید محصولات درجه یک در کارخانه‌های دلند بدون شک است . زیرا از افراد با تجربه و خبره بهره گرفته است. بنابراین برند دلند توانسته است علاوه بر نشان استاندارد ملی در زمینه محصولات خود، را توانسته محصولات خود را گسترش دهد.

محصولات پر استقبال مردم

از جمله محصولات محبوب شرکت دلند الکتریک به طور کلی می‌توان به کلید و پریز اشاره کرد. همچنین، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و مدلهای مختلف متناسب با هر سلیقه‌ای وجود دارد. در بین آن‌ها انتخاب خوبی داشته باشید. شرکت صنایع دلند همواره در جهت گسترش خدمات گام بلند برداشته است .

شما کاربران برای کسب اطلاعات با دیگر انواع محصولات فروشگاه کالای برق پارس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.



:: برچسب‌ها: کالای برق پارس، نمایندگی دلند الکتریک در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

ال ای دی DOB چیست  در لامپ ها و چراغ های LED ، اصطلاح DOB را روی برد DRIVER یا "بدون درایور می نامند و در واقع درایور خارجی از دستگاه خارج می شود و درایور داخلی کاملاً به داخل برد اصلی فشرده می شود.

سر حل مشکل جایگذاری و چند اشغال بودن درایورهای محصولات LED منجر به تولید این محصولات شده است. در عین حال خازن ها به دما حساس هستند باید این تنش های گرمایی را با اتصال جداگانه درایورها به حداقل برسانیم ، در غیر این صورت حامل گرما تولید شده توسط الکترود حرکت کرده و آسیب می بیند.

محصولات DOB  از IC های کوچکتر در DOB یا محصولات بدون درایور برای جایگزینی خازن ها برای کاهش هزینه های تولید استفاده می شود ، اما با گذشت زمان مشخص شده است که DOB ها راه حل خوبی نیستند زیرا از طرف دیگر اجزای بسیار مهمی در حذف نویز و اجزای قطع کننده مدار هستند. در این محصولات در زیر اشکالات اصلی درایورهای DOB آورده شده است.

DOB چیست؟ چه عملکردی دارد؟

DOB ها به طور کلی به دسته های یک مرحله ای و چند مرحله ای تقسیم می شوند. در نوع اول جریان ، به صورت یک پالس مربع از ورودی رسم می شود. ویژگی های تک مرحله ای DOB شامل قیمت پایین تر و پیچیدگی کمتری است.

نوع DOB دارای خصوصیات الکتریکی و نوری ضعیف تری نسبت به نوع چند مرحله ای است. این مشخصات شامل اعوجاج هارمونیک بالای 20٪ ، ضریب توان نزدیک به 0.9 ، بازده پایین و شاخص سوسو زدن بیشتر است.

دسته دوم را چند پله ای می گویند . ورودی جریان به صورت سینوسی است .به صورت قابل توجهی باعث بهبود نور می شود.

این موارد شامل 20٪ اعوجاج هارمونیک ، ضریب توان نزدیک به 0.99 ، بازده بالاتر و شاخص سوسو زدن کمتر است.

مقدار نوری که DOB تولید می کند؟ چگونه است؟

چندین روش برای محاسبه فلیکر وجود دارد. که دو مهمترین آنها با عنوان Flicker Index و Flicker Percent شناخته می شوند. به طور معمول ، مقدار Flicker Index چراغ های DOB در نوع تک مرحله نزدیک به 0.5 و در نوع چند مرحله ای نزدیک به 0.2 است و درصد سوسو زدن چراغ های DO در هر دو نوع 100٪ است. هرچه مقدار دو روش اندازه گیری پرکننده به صفر نزدیکتر باشد ، شرایط چراغها بهتر خواهد بود.

همانطور که در بالا ذکر شد ، چراغ های Flicker Percent DO به طور معمول 100٪ هستند ، که بسیار زیاد است ، و این یکی از مهمترین اشکالات این چراغ ها است. اما روش های مختلفی وجود دارد که می توانیم چراغ های DO Flicker Percent را حتی به صفر برسانیم (اگرچه در صفر درصد ، ضریب برق 0.5 درصد و THD 150 درصد است). در مدارهای DO ، شکل چراغ خروجی LED تقریباً مشابه شکل جریان خروجی است.

طول عمر DOB چگونه است؟

عمر و ایمنی لامپ تولد
اگر دما در نظر گرفته شود، این نوع نور به دلیل کم بودن تعداد اجزا و ترانسفورماتورها، خازن های الکترولیتی، عمر طولانی خواهد داشت.

باتوجه به دما، درایور ها دارای سوییچینگ هستند. زیرا درایور و LED متفاوت است . افت دما در دیوارها متفاوت است. اما در DO ، اجزای مدار LED و DO یکسان هستند .

بردها به هیت سینک قدرتمندتری نسبت به چراغهای معمولی نیاز دارند. در آخر مقاله DOB چیست؟ باید بگوییم. که در چراغ هایDOB ، به دلیل ولتاژ کاری بالای مجموعه LED و درایور مستقیماً روی صفحه LED سوار می شود، به همین دلیل از خطر برق گرفتگی جلوگیری می کند.

کالای برق پارس ارائه دهنده انواع لامپ های LED و محصولات روشنایی پارس شعاع توس در تهران می باشد جهت خرید به سایت مراجعه کنید.

شما کاربران برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 



:: برچسب‌ها: کالای برق پارس، ال ای دی ، نمایندگی پارس شعاع توس ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

چراغ بالا آینه چیست ؟ آیا تا به حال در مورد آن چیزی شنیده اید؟ آیا می دانید چراغ بالا آینه چیست؟ برای چی استفاده می شود ؟

در این مقاله قصد داریم در مورد چراغ بالا آینه و انواع آن ،کاربرد و اهمیت آنها با شما بحث کنیم.

از امروز افراد جامعه هر چه بیشتر به زیبایی و طراحی تزئینی توجه می کنند ، نورپردازی یکی از روشهای م ofثر در طراحی دکوراسیون است. افراد شروع به بررسی روشنایی کرده اند که این مهم در هنگام طراحی خانه ها و فضاها بسیار مهم است. هیوندای داده میشه.

از طریق استفاده و استفاده از نورها می توان زیبایی دکوراسیون را تحت تأثیر قرار داد.

اما برای استفاده از چراغ در طراحی تزئینی ، ابتدا باید بدانید که آینه بالای چراغ چیست؟ و اینکه کجا استفاده کنیم.

چراغ بالا آینه چیست ؟

نور بالای آینه همانطور که از نام آن پیداست به چراغهایی گفته می شود که در قسمت بالای آینه ها برای تولید نور و نور مناسب استفاده می شود. با استفاده از چراغ ها می توان در بخشهای مختلف مانند: حمام ، نور مناسب ایجاد کرد.

چراغ های آینه مانند چراغ های حیاط خلوت نه تنها باعث ایجاد نور و روشنایی در محیط می شوند بلکه به زیبایی محیط نیز کمک می کنند.

چراغ ها معمولاً مستطیل شکل و بسیار نازک هستند اما در ابعاد مختلف قابل تهیه هستند. بعضی از آنها کوچکتر و پهن تر و برخی دیگر نازک و بلندتر هستند که افراد می توانند این چراغ ها را با توجه به نیاز و سلیقه خود خریداری کنند.

[caption id="attachment_6430" align="alignnone" width="1000"]چراغ-بالا-آینه-ای چراغ-بالا-آینه-ای[/caption]

انواع چراغ های بالای آینه کدامند؟ چه کاربردی دارد؟

چراغ های آینه ای در انواع مختلف وجود دارد ، مانند چراغ های منطقه ای ، بعضی از آنها نور کمی دارند و از زیبایی بیشتری برخوردار هستند و برخی از آنها نور زیادی دارند. برخی از انواع چراغ های سقفی آینه عبارتند از:

چراغ های توالت

چراغ های توالت همانطور که از نام آن پیداست چراغ هایی هستند که در بالای آینه های سرویس بهداشتی قرار می گیرند و علاوه بر نور مناسب ، محیط مورد نظر را نیز زیبا می کنند. این نوع چراغ ها باید با فاصله حدود 15 تا 20 سانتی متر از آینه سرویس بهداشتی نصب شوند تا نور کافی فراهم شود.

با استفاده از چراغ توالت می توان قسمت های مختلف صورت را به خوبی در آینه مشاهده کرد. به عنوان مثال ، هنگام مسواک زدن ، می توانید دندان ها و داخل دهان را به وضوح ببینید.

این مقاله رانیز بخوانید: مضرات لامپ رشته ای و التهابی در یک نگاه 

چراغ های حمام

چراغ بالای آینه سرویس بهداشتی ، با توجه به نام آن ، نوری است که در حمام و معمولاً بالای آینه حمام استفاده می شود. با استفاده از چراغ های حمام ، نور داخل حمام مناسبتر می شود و کارهای متفاوتی که افراد در دستشویی انجام می دهند آسان می شود.

با کمک چراغ حمام می توانید کارهایی از قبیل: اصلاح صورت مردان ، شستن صورت ، کوتاه کردن موها و ... را انجام دهید.

برخی از انواع چراغ های حمام گرد و برخی مستطیل شکل هستند. برخی از این نوع چراغ ها دیواری و برخی دیگر سقفی هستند.

چراغ های آینه حمام را می توان در طرح های مختلف تهیه کرد.

چراغ LED چیست؟

LED مخفف دیود ساطع کننده نور است و به معنی دیود ساطع کننده نور است. برخی از چراغ های آینه فوق از فناوری LED استفاده می کنند که از LED برای روشنایی در چراغ های LED استفاده می کند. چراغ های LED مصرف برق کمی دارند اما در مقایسه با سایر لامپ ها و چراغ ها عمر و دوام بیشتری دارند. چراغ های LED امروزه در صنعت روشنایی جایگاه گسترده ای دارند و کاربردهای بسیاری دارند.

به عبارت دیگر ، امروزه لامپ های LED جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های رشته ای هستند . چراغ ال ای دی برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

 

چراغ ها را می توان از چه رنگ هایی تهیه کرد؟

چراغ های بالای آینه را می توان مانند چراغ های پارک در انواع رنگ های سفید ، زرد ، سبز ، قرمز ، آبی و ... تهیه کرد.

در مورد رنگ چراغ ها ، باید توجه داشت که اگر آینه های رنگی بالای چراغ ها تهیه کنید ، ممکن است به دلیل رنگ نور ، دچار خطای دید شوید. بنابراین برای تهیه چراغ سرویس بهداشتی ابتدا کاربرد و دلیل تهیه این چراغ را در نظر بگیرید و سپس رنگ آن را انتخاب کنید تا مشکلی نداشته باشید.

 

چراغ بالای آینه ، اگر برای چیزهای کوچک آماده شود . که در رنگ زرد و سفید است. اگر بخواهید از چراغ بالا آینه جهت تزیینی استفاده شود. می توانید از لامپ رنگی تهیه کنید.

مواد بدنه نور آینه چیست؟

بدنه لامپ از مواد مختلفی مانند پلاستیک ، شیشه یا فلز ساخته شده است. در نتیجه برای تهیه نور بالای آینه به ماده آن که از دوام و مقاومت کافی برخوردار است توجه کنید.

بدنه پلاستیکی بسیار مقاومی دارد. دارای ماندگاری طولانی می باشد. بدنه شیشه ای از بدنه پلاستیکی زیباتر است اما اگر ضربه بخورد ، به راحتی می شکند. بدنه فلزی لامپ معمولاً از جنس استنلس استیل ساخته شده است ک زنگ نمی زند ، اما اگر روی آن آب ریخته شود ، به سرعت لک می شود یا در صورت تماس با مواد شوینده قوی. وقتی قرار می گیرد ، تغییر رنگ می دهد.

در پایان این مقاله لازم به ذکر است که برای تهیه آینه بالای چراغ می توانید نکاتی را که در این مقاله ذکر شده در نظر بگیرید تا بتوانید از سایت کالای برق پارس نمایندگی پارس شعاع توس در تهران خرید کنید.

شما عزیزان جهت برای کسب اطلاعات با دیگر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.



:: برچسب‌ها: چراغ بالا آینه ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

در این پست با بهترین مارک ریسه شلنگی ارزان در خدمت شما سروران هستیم. اول باید با مفهوم ریسه شلنگی آشنا شویم. ریسه اساساً نوارهای الکتریکی است که در آنها تعدادی لامپ توسط یک مدار الکتریکی به هم متصل می شوند و این نوع تجهیزات اغلب به دلیل داشتن محفظه انعطاف پذیر لاستیکی یا سیم اتصال انعطاف پذیر ، به عنوان چراغ مخفی در اعیاد و جشن های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

انعطاف پذیری بالایی دارند. در گذشته از لامپهای رشته ای در ساخت چنین ریسه استفاده می شد ، اما اکنون با پیشرفت صنعت روشنایی و ظهور فناوری LED و SMD ، نوارها و شیلنگهای ریسه جایگزین ریسهA می شوند.

با لامپ های بزرگ و رشته ای ساخته می شود ، اما این ریسه های نوظهور بسته به نوع کاربرد و مواد و نوع روشنایی که ایجاد می کنند ، انواع مختلفی دارند و تفاوت هایی دارند که در متن زیر سعی شده است انواع شلنگ ریسه معرفی شود و اجازه دهید به تفاوت آنها اشاره کنیم.

با انواع بهترین مارک ریسه شلنگی ارزان آشنا شوید.

ریسه شلنگی 

این نوع تجهیزات نورپردازی دارای مقطع گرد هستند و از پلاستیک یا شلنگ پی وی سی شفاف ساخته شده و با روشن شدن مستقیماً نور را به جلو منتشر می کنند. ویژگی هایی مانند قیمت پایین و انعطاف پذیری باعث شده است که بتواند از هر محیطی استفاده و نصب کند.

نوع این نوع ریسه ، برخلاف SMD ریسه جدید ، کنترل از راه دور ندارند و به صورت دستی روشن و خاموش می شوند و انواع مختلفی با ظرفیت های مختلف و در مکان هایی مانند گوشه هایی با شکست معماری ، بالا و پایین کابینت های آشپزخانه و توالت می تواند برای روشنایی سقف های کاذب ، مسیرهای باغ و روشنایی رویدادها و غیره استفاده شود.

ریسه شلنگی LED 

ریسه شلنگی LED، لامپ مورد استفاده برای روشنایی یک لامپ LED است و این نوع لامپ ها انرژی زیادی را مصرف می کنند و گرمای زیادی تولید نمی کنند. در ریسه ، برخلاف ریسه ، نوع شیلنگ LED دارای یک لامپ رنگی است که به شما امکان می دهد هنگام روشن شدن رنگ را ببینید. LED های ریسه را می توان در هر جایی نصب کرد ، به ویژه هنگام تزئین ویترین فروشگاه ها یا خانه ها.
شیلنگ LED ریسه فاقد کنترل از راه دور است ، بنابراین می توان آن را به صورت دستی روشن و خاموش کرد و در اندازه 2 متر در دسترس است.

ریسه شلنگی SMD

در کنار شلنگ های قدیمی ریسه ، نوع جدید ریسه هابا فناوری SMD به بازار عرضه شد که یکی از بهترین انواع شیلنگ ریسه است که از مزایای اصلی آن می توان به مصرف کم انرژی و همچنین وجود کنترل از راه دور اشاره کرد. شیلنگ ریسه SMD دارای دو نوع رنگ ثابت و هفت رنگ با قابلیت تبدیل به رنگ های مختلف است.
در این نوع شیلنگ ریسه به جای لامپ های LED از لامپ های SMD استفاده می شود .

لامپ های SMD دارای آی سی های پایه کوتاه هستند که از لحیم بدون سوراخ روی برد استفاده می کنند. نور از انتقال برق؛ برش های ریسه اندازه یک متر دارند و در بسته های 100 متری وجود دارند.
بیشتر ریسه SMD ها با نام های 3014-5050 و 5730 در بازار موجود هستند .این اعداد نشانگی LED است. به عبارت دیگر ، می توان گفت تراشه LED نیمه هادی و منبع نور آن است. یک طرف به قطب مثبت متصل است .

طرف دیگر به قطب منفی متصل است و بین دو فاصله یک سطح تابش وجود دارد. هرچه سطح تابش بالاتر باشد تراشه بزرگتر است ، بنابراین در نتیجه نور افزایش می یابد .

کالای برق پارس توزیع کننده بهترین مارک ریسه شلنگی ارزان در سراسر کشور

کالای برق پارس با سابقه طولانی که در زمینه روشنایی های LED  دارد توانسته مشتریان خیلی زیادی را در سراسر کشور جذب کنند. شما عزیزان با اعتماد به این فروشگاه می توانید هر آنچه از لوازم روشنایی احتیاج دارید از این فروشگاه بزرگ بخواهید.

این فروشگاه در راستای خدمات دهی بهتر به شما هموطنان عزیز راه‌اندازی شده است.

لطفا جهت ارتباط با ما با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:
09120813699
09125721266
09120805162

02177056166-8
مدیریت ایلدرآبادی
09120813699

برای کسب اطلاعات بیشتر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.



:: برچسب‌ها: خرید بهترین ریسه شلنگی، رسه شلنگی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

در ایم پست به انواع چراغ سقفی و تزیینی مورد بررسی قرار می دهیم . نور مناسب مکمل نمای خانه شما است. اگر فضای داخلی خانه از نور ضعیفی برخوردار باشد ، چندان جذاب به نظر نمی رسد و زیبایی بصری خود را از دست می دهد. بزرگ یا کوچک بودن خانه، چراغ های سقفی جمع و جور با نور مناسب می توانند به فضا بهتر و جذاب تر کمک کنند.

چراغ سقفی و تزیینی یکی از چراغ هایی که در سقف بسیاری از امکان اداری و تجاری و فروشگاه ها و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد .معمولا این چراغ های سقفی دارای یک پایه هستند که به دیوار پیچ می شود.

این چراغ های سقفی و تزیینی دارای تکنولوژی LED هستند. بدون لامپ و یا با لامپ با سرپیچ و بدون سرپیچ مختلف هستند.

برای استفاده با لامپ های کم مصرف با سرپیچ E27 با لامپ های LED رنگ نور مختلفی دارد، در حال حاضر در دکوراسیون داخلی که با هدف نورپردازی تزیینی ارتباط مستقیمی دارد.

همین نکنه باعث شده است که  مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار بگیرد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع چراغ سقفی وتزیینی آشنا کنیم. ما را تا انتها مقاله یاری کنید.

خرید چراغ سقفی تزیینی 

چراغ سقفی وتزیینی توکار

چراغ سقفی های توکار یکی از نواع چراغ پنلی هایی است که تکنولوژی این چراغها مجهز به تکنولوژی SMD LED و COB LED می باشد.

این محصولات با کیفیت در اشکال مختلفی مثل چراغ سقفی روکار مربعی ، چراغ اداری سقفی دایره ای و... در بازار تولید می شود، که نصب این چراغ ها به صورت توکار و روکار می باشد.

وجود لامپ های SMD در چراغ هایی سقفی با تعداد بالایی LED و یا دیود نوری نیمه رسانا در چراغ ها قرار دارد.هنگام جریان برق یه این صفحه، نورهایی را از خود منتشر می کند.

COB تعداد لامپ های LED و دیود نوری زیادی تشکیل شده است. نور در این چراغ ها به صورت هسته ای عمل می کند. نور به صورت پرتابی پخش می کند.

کاربرد این نوع چراغ ها بیشتر در فروشگاه ها و مراکز اداری می باشد.

چراغ-سقفی

چراغ سقفی (چراغ های پنلی شبکه ای)

نصب این نوع چراغ سقفی به صورت هم روکار و توکار هستند، به طور معمول این چراغ سقفی را، روی سقف های کاذب نصب می کنند.

این چراغ پنلی بیشتر در مراکز اداری و تجاری کاربرد دارد.

پنل هایی که ابعاد 60*60 دارند مناسب برای محیط های بزرگی مثل بیمارستان و سالن کنفرانس کاربرد دارد.

چراغ سقفی  و تزیینی ضد آب 

همانطور که از نام این محصول مشخص است مقاومت نسبتا بالایی در مقابل آب و رطوبت و گرد و خاک دارد و مناسب ترین گزینه برای استخر و حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

این المان روشنایی در اشکال مختلف تولید می شود.

این مقاله رانیز بخوانید: 4 نکته جالب خرید لامپ فلامینتی ادیسونی 

 


لوستر و آویز

لوسترهای تزیینی یک از انواع روشنایی هستند که در اشکال مختلف تولید می شود.کاربرد این لوسترها به وفور در آشپزخانه و اتاق نشیمن و یا ...  به چشم خود دیده اید.

لوسترهای مجلل با شاخه های ظریف و زیبا در دسته چراغ های سقفی قرار می گیرند که با استفاده از چندین لامپ روشنایی خانه شما را چند برابر می کنند. بسته به فضای داخلی منزل خود می توانید یک لوستر مدرن یا سنتی انتخاب کنید.
 
مصرف برق انواع لوسترها بسته به تعداد لامپهای استفاده شده در آنها متفاوت است. اگر خانه شما سقف بلندی دارد ، مرکز اتاق را برای نصب لوستر انتخاب کنید.
 
برخی از لوسترهای مستطیلی و مستطیلی برای اتاق ناهار خوری و بالای میز ناهار خوری مناسب هستند.
این نوع روشنایی ها اشکل بسیار متنوعی در بازار تولید می شود. شما می توانید دید بازتری بسته به سلیقه خودتان آن ها را انتخاب نمایید.

چراغ سقفی خطی

یکی از نواع چراغ های سقغی ، چراغ های خطی هستند. نصب این نوع چراغ‌ها به صورت روکار و ردیفی کار می شود. نور این چراغ ها به صورت یکنواخت می تابد و باعث خیرگی شم نمی شود.

این نوع چراغ‌ها هم به شکل توکار و هم به شکل روکار نصب می‌شوند. نکته جذاب در مورد این نوع چراغ‌ها این است که می‌توان اشکال مختلفی را بر روی سقف به سکل دلخواه توسط این چراغ‌ها ایجاد کند.

سخن آخر 

سرانجام ، خانه ای با نور کافی می تواند به مکانی زیبا و زیبا تبدیل شود. بسته به کارایی هر قسمت از خانه ، می توان از لامپ مخصوصی استفاده کرد. به این ترتیب فضای خانه سرگرم کننده می شود و در مصرف برق صرفه جویی می شود.

امیدواریم با خواندن این مقاله با انواع چراغ سقفی آشنا شوید واگر قصد خرید چراغ های سقفی تزیینی را دارید در کانال تلگرامی و اینستاگرام ما عضو شوید.



:: برچسب‌ها: خرید چراغ سقفی، چراغ سقفی توکار ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

ما با مبحث نمایندگی الکتروپیک در تهران خدمت شما کاربران عزیز هستیم اول از هر چیز می خواهیم درباره الکتروپیگ توضیح مختصر بدهیم و بعد نمایندگی این شرکت بزرگ را خدمتتان شرح دهیم با ما همراه باشید.

در سال 1985 ، تولید اولین تلفن صوتی به اصطلاح (کلون) در یک کارگاهی  خیابان پیروزی تهران آغاز شد. دو سال بعد ، با گسترش این کارگاه کوچک ، کارخانه ای به نام Clone Electronics (بعداً به الکتروپیک تغییر نام یافت) تأسیس شد.

که سالانه 2000 گوشی و پنل صوتی تولید می کند. در حال حاضر ، شرکت الکتروپیک دارای یک کارخانه با مساحت 12000 متر مربع در منطقه صنعتی شرق تهران است.

خطوط تولید این شرکت شامل خط تولید تلفن های صوتی و تصویری

  • پانل های درب
  • قفل های زنجیره ای
  • منبع تغذیه و سایر محصولات جانبی است.

این شرکت همچنین خطوط كنترل پارکینگ ، سنسورهای روشنایی و قفلهای برقی به نام YouTube را در اوایل سال 1989 راه اندازی كرد.

خانواده 480 عضوی الکتروپیک در مدیریت مالی و اقتصادی ، بازاریابی و فروش ، تأمین ، مدیریت و منابع انسانی ، تولید ر هستند. سیستم بهره وری
بالا به گذشته خود افتخار می کند ، به حال اعتماد دارد و به آینده امیدوار است و به سرمایه با ارزش نیروی کار خود اعتماد می کند و برای افزایش رضایت مشتری و ذینفعان می باشد.

این شرکت ایجاد سیستم های مدیریتی بر اساس استانداردهای بین المللی

  • 9001: 2008
  •  ISO 14001 : 2004
  • OHSAS 18001: 2007

ایزو در زمینه کار ، طراحی ، تولید و خدمات پس از فروش برای امنیت ساختمان و صنعت الکترونیک ، و قصد دارد در آینده نزدیک با تنوع بخشیدن به سهم بیشتری از بازارهای اتباع و خارجی ها. محصولات و خدمات متفاوت

خرید محصولات الکتروپیک 

فروشگاه کالای برق پارس نمایندگی الکتروپیک در تهران

این فروشگاه نمایندگی معتبر الکتروپیک، یکی از تولیدکنندگان بزرگ صنعت پنل صوتی و تصویری با قیمت مناسب و درصد عالی برای همکاران و مصرف کنندگان است.

این نمایندگی بیش از سال ها و تجربه است که به تمام هموطنان عزیز خود خدمات رسانی می کند و تصمیم گرفته است تا حضور پررنگی در فضای مجازی داشته باشد.

این شرکت علاوه بر نمایندگی الکتروپیک، نمایندگی پارس شعاع توس در تهران می باشد. پخش کننده عمده با ارسال به تمام نقاط ایران با قیمت مناسب و با درصد عالی همکار است.

لطفا نظرات و پیشنهادات با ما در میان بگذارید ، و هر زمان که به آن نیاز داشتید با ما تماس بگیرید یا با ما ایمیل کنید.

یا در شبکه های اجتماعی در اینستاگرام و تلگرام مارا با دنبال کنید.

دنبال کردن شما مایع دلگرمی ما خواهد بود.

راه های ارتباطی مشتریان عزیز و یا همکاران با شماره های زیر در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات با دیگر محصولات الکتروپیک و محصولات پارس شعاع و سیم و کابل و... عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 



:: برچسب‌ها: الکتروپیک، نمایندگی الکتروپیک در تهران ، کالای برق پارس ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

در این پست به مرکز فروش عمده ریسه استریپ در تهران می پردازیم. اول از هر چیز با انواع آن و کارهای جذابی که با ریسه می توانید انجام دهید. روزها چند عکس خیره کننده در صفحات اینستاگرام مشاهده می کنیم که با ریسه ها در دکوراسیون منزل آنها را زیباتر می کند. ریسه استریپ انواع مختلفی دارد: در گذشته از نخ پیاز رنگی فقط برای عروسی یا کریسمس استفاده می شد. اما مدتی است که استفاده از ریسه مورد علاقه تبدیل شده است. افراد بسیار زیادی مب خواهند با ارزانترین چیز تزیین می کنند. ریسه شلنگی یا ریسه استریپ، تراشه های LED و چسب در پشت برد تشکیل شده است که با روشن شدن نور مستقیماً به جلو منتشر می شود. ریسه های شلنگی  را می توان با کنترل از راه دور روشن یا خاموش کرد. همچنین برخی اریسه ها ضد آب هستند.

انواع ریسه ها در فروش عمده ریسه استریپ در تهران

قبل از خرید ریسه استریپ ، باید ببینید چه مدل هایی در بازار موجود است. ریسه ها به طور کلی به 4 دسته تقسیم می شوند:

  1. ریسه را به راحتی بخرید

این ریسه ها اغلب در عروسی ها با چراغ های رنگی سنتی تزئین می شوند. این سیم به دلیل نوع لامپ ها و مصرف زیاد برق برای دکوراسیون داخلی مناسب نیست.

  1. خرید LED ریسه استریپ

ریسه استریپ دارای طیف گسترده ای از چراغ ها است که می توان آنها را در انواع رنگ ها و رنگ خاص خریداری کرد. با استفاده از این ریسه می توانید چراغ های زیبایی برقصید و از آنها برای تزئین مراسم استفاده کنید. کار با ریسه LED به دلیل وجود دو شاخه استاندارد بسیار آسان است و کافیست دو شاخه را به پریز برق متصل کرده و با فشار دادن یک دکمه کوچک نوع سوئیچ نور را انتخاب کنید.

  1. ریسه SMD بخرید

لامپ های SMD یکی از پر استفاده ترین انواع لامپ های LED برای نورپردازی و دکوراسیون منزل است. SMD ریسه ها نازک و اندازه بزرگی دارند و برای ایجاد جلوه های بصری در نور استفاده می شوند. این نوع ریسه ها به دلیل مصرف کم برق محبوبیت بیشتری دارند و برای پنهان کردن چراغ ها در سقف ، کمد ، ویترین فروشگاه ها و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. فلکسی ریسه و فلکسی نئون

از این نوع ریسه ها برای ایجاد ظاهر و ایجاد لباس فرم سبک استفاده می شود. اکثر ریسه ها دارای حلقه های کوچک پیاز هستند. Sunny ریسه محبوبیت بیشتری در بین مشتریان دارند. بعضی از مدل های ریسه دارای پورت USB هستند و به راحتی می توان آنها را به لپ تاپ یا دستگاه دیگری متصل کرد.

برای خرید نوع ریسه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید ریسه استریپ

ایده ای برای جذابیت بیشتر خانه با ریسه نوری

اکنون که در مورد انواع ریسه صحبت کردیم ، خرید شامل دو گزینه LED و SMDریسه است. هنگامی که تصمیم گرفتید که کجا را تزئین کنید ، در مورد شکل لامپ و طول رشته تصمیم خواهید گرفت.

بهترین ایده نورپردازی که می توانید با ریسه انجام دهید فضای اطراف آینه است. با انعکاس نور ریسه به آینه ، فضای داخلی جذاب و روشن می شود.

از ریسه برای تززین اتاق خواب استفاده کنید.گلدانهایی که سالها برای تزئین خانه استفاده کرده اید ممکن است برای شما تکراری و کسل کننده باشند. با خرید و نصب ریسه می توانید به فضای خانه و دکوراسیون بیشتر کمک کنید. فضای اتاق خواب می توانید با تززین ریسه رمانتیک کنید.در اتاق خواب خود می توانید با نصب ریسه فضا را رمانتیک کنید. اتاق خواب پس از ساعت ها فعالیت روزانه و خستگی ناشی از آن ، فضای آرامش بخشی است. ریسه مناسب را برای جذابیت بیشتر اطراف تخت انتخاب کنید. اگر می خواهید قبل از خواب کتابی ورق بزنید ، به جای آباژور از ریسه استفاده کنید. در همان زمان ، به مکان خواب خود یک فضای آرام می دهید.

یک کلمه جذاب با ریسه ایجاد کنید

اگر کمی خلاق هستید ، یک کلمه با رشته بنویسید تا جذابیت رشته های استفاده شده را دو چندان کند. این می تواند نام شما یا شخصی باشد که دوستش دارید. می توانید یک جمله انگیزشی بنویسید.

5- بطری های خالی را با ریسه تزئین کنید

از این به بعد بطری های خالی را نگه دارید. آن را تمیز کرده و با ریسه های روشن پر کنید. هنگامی که چند بطری را کنار هم قرار می دهید ، می توانید یک صحنه رویایی را ببینید. به جای بطری می توانید از گلدان یا هرگونه ظروف شیشه ای تزئینی استفاده کنید.

  1. 6. عکس های بیادماندنی ریسه را آویزان کنید تا درخشان شوند

این تصاویر خاطرات زیبایی از خود به جای می گذارد و برای شما بسیار عزیز است. با ریسه می توانید لبخندها را در عکس سبک کنید. یک راه این است که ریسهB را به دیوار وصل کنید ، سپس تصاویر را با گیره های کوچک کاغذ آویزان کنید. روش دیگر پیچیدن ریسه به دور قاب عکس است. استفاده از ریسه برای تزئین عکس بسیار محبوب است.

-با استفاده از چراغ دایره ای شکل احساس خوبی در خانه خود ایجاد کنید

ردیف های چراغ های گرد احساس نوستالژی در خانه شما ایجاد می کند. اگر در طراحی خانه مناسب است ، ریسهB را با یک لامپ گرد بخرید.

8- LED های رنگارنگ همه چیز را هیجان انگیز می کنند

اگر می خواهید همه چیز در خانه شما رنگارنگ باشد ، یا خانه ای خنثی یا تک رنگ دارید و می خواهید روی آن رنگ بپاشید ، پس خرید ریسه با رنگی بهترین تصمیم است. اکنون که در ریسه رنگارنگ هستید ، یک چراغ گرد انتخاب کنید ، چراغ فندقی ، کریسمس یا پینگ پنگ نیز نامیده می شود. ریسه رنگارنگ برای اتاق بچه ها نیز مناسب است.

خرید ریسه استریپ در تهران

فروشگاه کالای برق پارس ارائه دهنده انواع ریسه های استریپ در رنگ های هفت رنگ، بنفش، انبه ای، در شرق تهران می باشد. اگر به دنبال فروش عمده ریسه استریپ در تهران می گردید این فرشگاه الکتریکی را انتحاب کنید.

برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده ریسه استریپ در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

در این پشت شما را با انواع لامپ های کم مصرف آشنا می کنیم .عملکرد لامپ کم مصرف مشابه لامپهای فلورسنت است و از آنجا که اندازه آنها از لامپهای فلورسنت کوچکتر است ، لامپهای کم فشار فلورسنت نیز نامیده می شوند. اما به دلیل مصرف بسیار کم انرژی و کارایی شگفت انگیز ، آنها لامپ کم مصرف نامیده می شوند. اولین آن لامپ کم مصرف بود. در سال 1973 اختراع شد و در اوایل دهه 1980 به بازار عرضه شد. لامپهای فلورسنت لامپ کم مصرف (CFL) برای اولین بار به عنوان جایگزینی برای لامپ ها معرفی شدند. در گذشته ، تولیدکنندگان شروع به تولید لامپهای فلورسنت فلورسنت کرده اند ، اما لامپهای فلورسنت با سوکت لامپهای شعله ای مطابقت ندارند. لامپ کم مصرف به همان میزان انرژی ماه مهتاب را ذخیره می کند ، اما همان لامپ ها را روشن می کند.

شرکت کالای برق پارس به عنوان اولین بازار جهانی عرضه انواع لامپ های ال ای دی کم مصرف اشکی و لامپ کم مصرف شمعی شناخته شده در ایران را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

این مقاله را بخوانید : بهترین و برندترین لامپ ال ای دی تزیینی 

انواع لامپ کم مصرف

انواع لامپ کم مصرف
لامپ کم مصرف دارای اندازه ها ، اشکال و قدرت های مختلفی است و می توان آنها را بر اساس انواع زیر طبقه بندی کرد: لامپ کم مصرف مبتنی بر قدرت ، لامپ کم مصرف انرژی ، لوستر که می تواند به عنوان لوستر نیز استفاده شود ، از جمله برنامه های مختلف با مصرف انرژی بالا.

با توجه به نوع لامپ ، لامپ کم مصرف به 3 نوع لامپ E14-E27-GU10 تقسیم می شود. لامپ کم مصرف با توجه به شکل لوله به لامپ نیمه مارپیچی و لامپ مارپیچی کامل تقسیم می شود. لامپ کم مصرف با توجه به حالت کار خود به لامپ های کم مصرف بدون بالاست و بالاست های کم مصرف با بالاست تقسیم می شود. دو نوع لامپ کم مصرف وجود دارد. 1. بالاست غیر یکپارچه ، مصرف کم انرژی 2. بالاست یکپارچه یا توکار لامپ کم مصرف

جمع و جور لامپ کم مصرف با بالاست غیر مجتمع
بالاست غیر یکپارچه یک فناوری لامپ کم مصرف است ، ما معمولاً آن را "پلاگین" می نامیم. این بدان معنی است که شما باید بالاست را جدا از لامپ خریداری کنید و بالاست را در قسمت ثابت تنظیم کنید. این فرایند مشابه یک لامپ رشته ای است ، اما بسیار کوچکتر از بالاست است

جمع و جور لامپ کم مصرف با بالاست یکپارچه
بالاست های یکپارچه لامپ کم مصرف برای جایگزینی لامپ های رشته ای و لامپ های هالوژن تولید شده اند. به راحتی می توانید لامپ رشته ای یا هالوژنی را بیرون آورده و لامپ CFL را به همان سوکت وصل کنید. اما آیا رشته ها و رشته های هالوژن به بالاست نیاز دارند؟ این نیست بنابراین ، برای اینکه لامپ کم مصرف ما در یک سوکت پیچ معمولی کار کند ، بالاست باید در CFL ادغام شود.

 از مزایای لامپ های کم مصرف 

  • توان بالا و شدت نور زیاد
  •  بدنه مقاوم و مستحکم
  • دارای نور ثابت
  • عدم استفاده از گازهای سمی
  •  دارای طول عمربالا
  •  جهت خرید این لامپ های با کیفیت و بادوام عضو کانال تلگرامی ما شوید .

نمایندگی هان سراسری و معتبر لامپ های ال ای دی 

در بازار، لامپهای ال ای دی انواع چراغ روشنایی بسیاری از نمایندگان سراسری در حال در حال فروش و پخش هستند.

برخی از این فروشگاه ها لامپ های کم مصرف و ارزان و بدون کیفیت و ارزان تولید می کنند. که برخی از این موارد گارانتی و ضمانت کالا را برخوردارنمی باشد. این لامپ ها در کمتر از چند روز دچار خراب میشود .

مجموعه کالای برق پارس به عنوان اولین نماینده رسمی پارس شعاع توس شناخته می شود. شما می توانید با اعتماد به تیم خبره ما روشنایی باکیفیت و مقرون و به صرفه ای را خرید کنید.

لامپ های ال ای دی ۷ وات در مدل های مختلف و ساختار بدنی زیبا و متفاوتی به فروش میرسد .

بعضی از این مدل ها لامپ های شمعی برای منازل و لوستر سازی بسیار گزینه مناسبی می باشد.

بدنه این روشنایی طلایی رنگ استفاده می‌شود که دارای جلوه بی نظیری را ایجاد می کند مشخصات فنی و قیمت این لامپ روشنایی با توجه به برند ۶ و گارانتیش متفاوت است .

مجموعه کالای برق پارس اولین مرکز پخش توزیع کننده انواع لامپ های اشکی شمعی مات می باشد بهترین و مناسب ترین قیمت را برای همکاران در نظر می‌گیرد.

لامپ-کم-مصرف

ارزانترین لامپ کم مصرف ۷ وات آویز ها و لوستر ها

در چراغ سقفی های تزئینی و انواع مدل های مختلف ال ای دی شمعی استفاده می شود و به دلیل اینکه حالت قرارگیری در سخت و میزان پخش نور را دارند نور مناسبی را منتشر می کند.

انواع لامپ های مناسب برای لوستر عبارتند از

  • لامپهای ال ای دی شمعی
  • لامپ های ال ای دی اشکی
  • لامپ ال ای دی اشکی با بدنه طلایی

برخی از تولید کننده های روشنایی با توجه به نیاز بازار در توان مختلف تولید می کنند. ما در اینجا به مدل های مختلف  موجود در بازار مورد بررسی قرار می دهیم.

  • لامپ اشکی ۴ وات
  • لامپ ال ای دی اشکی ۵ وات
  • لامپ شمعی ۶ وات
  • لامپ شمعی ۷ وات
  • لامپ اشکی ۸ وات

بعضی از سازندگان لامپهای کم مصرف در توان های مختلفی می توانند تولید کنند.که در برخی از آنها بسیار کاربردی و بسیار مناسب می باشد.

همکاران پخش در سراسر کشور جهت گرفتن فیمت لامپ کم مصرف و ارزان می‌توانندبه واحد فروش شرکت کالای برق پارس در ارتباط باشند.

شما عزیزان جهت برای کسب اطلاعات با دیگر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی ، لامپ کم مصرف ، لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

ما در این پست سعی داریم علت سوخت لامپ رشته ای را مورد بررسی قرار دهیم .عواملی که باعث سوخت می شود را برای شم بازگو کنیم .

اولین لامپ ما همه به یاد داریم لامپ رشته ای  بود. بیش از یک قرن است که برای روشنایی مکان های مختلف از لامپ های روشن و چراغ های روشن با تصاویر زیبا استفاده می شود. این لامپ ها در وات و اشکال مختلف مانند شمع های رشته ای ، گاز اشک آور و لامپ های E14 و E27 تولید می شوند. در این لامپ ها ، لامپ ها توسط سیم یا سیم گرم کننده یا همان رشته تنگستن روشن می شوند. چراغ های چشمک زن اولین نسل چراغ ها هستند. پس از تأمین لامپ ، که به دو قسمت تقسیم می شوند: لامپ های زنده و لامپ های کم مصرف و بعداً لامپ های رشته ای پایه روشنایی در مکان های مختلف شدند. در این مقاله ، ما علل سوختن لامپ رشته ای  را با هم بررسی خواهیم کرد

  • نوع ال ای دی به کار رفته
  • نوع درایور _ولتاژ و جریان خروجی درایور ، محافظت در برابر نویز و …
  • خشک شدن خمیر سیلیکون
  • هیت سینگ_خنک کننده
  • نوسانات برق
  • کلاهک لامپ

[caption id="attachment_6737" align="alignnone" width="1000"]سوخت-لامپ-های-رشته-ای سوخت-لامپ-های-رشته-ای[/caption]

این مقاله را نیز بخوانید: لامپ ال ای دی حبابی را می توان 4 دلیل جای لامپ رشته ای استفاده کرد

چه عواملی باعث سوختن لامپ رشته ای  می شود؟

عمر چراغ ها حدود 2000 ساعت است. این رقم به این معنی است که اگر از لامپهای رشته ای 6 ساعت در روز استفاده شود ، با سال کمی بیشتر دوام می آورند. علت سوختن لامپ رشته ای  معمولاً سوزاندن و نازک شدن سیم تنگستن است و از آنجا که وجود این سیم تنگستن منجر به تولید نور می شود ، به تدریج نازک و نازک می شود ، فقط لامپ را بشکنید. دانش فراهم نمی کند. اگر جریان بیشتری از رشته عبور کند ، باعث می شود سیم تنگستن سریعتر نازک شود.

بدنه لامپ رشته ای

مهمترین علت سوخت لامپ رشته ای بدنه لامپ می باشد.بدنه  لامپ رشته ای  از شیشه ساخته شده و رشته تنگستن مستقیماً در مرکز لامپ قرار دارد. این رشته از تنگستن به طول 2 متر ساخته شده است که بارها از هم پاشیده می شود که در نهایت فقط 3 سانتی متر چرخانده و در یک لامپ کوچک قرار می گیرد. عبور جریان از این سیم باعث می شود لامپ چراغ ها را روشن کند. علاوه بر نور ، این گرم شدن سیم تنگستن باعث اتلاف گرمای زیادی می شود ، به این معنی که با نور شدید ساطع شده توسط لامپ رشته ای  ، مقدار زیادی اتلاف گرما و انرژی نیز وجود دارد.

وقتی فلز خنک می شود مقاومت کمی در برابر جریان دارد و این مقاومت کم به این دلیل است که جریان بیشتری از حد توان آن عبور می کند. این مهمترین علت سوختن لامپ رشته ای  است و اغلب هنگام روشن شدن لامپ اتفاق می افتد. وقتی لامپ خاموش است ، رشته تنگستن سرد است و مقاومت کمی دارد. وقتی لامپ روشن شد ، باعث گرم شدن سریع رشته در کمتر از چند میلی ثانیه می شود. مقاومت رشته به چند صد اهم افزایش می یابد و سپس جریان به آمپرهای نرمال کاهش می یابد. همزمان اگر لامپ جدید است. و ساختار اینها از نظر کیفیت و رشته های احتراق خوب هستند. در برابر چنین جریاناتی مقاوم است و نور ساطع می کند ، اما اگر تنگستن نازک باشد ، گفته می شود که با گذشت زمان از بین رفته یا می سوزد.

 

مشکل سوخت لامپ رشته ای چیست؟

با گذشت زمان ، هنگامی که لامپ روشن و روشن می شود ، اتم های تنگستن به طرز چشمگیری به بخار گاز تغییر می کنند. این یک تبدیل کند است و این چرخه باعث تبخیر رشته می شود ، بنابراین لامپ رشته ای  کوتاه مدت است.

آیا لامپ استفاده درستی نشود میسوزد؟

لامپ به دلیل استفاده نادرست از لامپ می سوزند .در اکثر وسایل روشنایی ، وات لامپ مشخص است ، اما اگر می بینید که لامپ ها در سیستم روشنایی سریع می سوزند ، بخشی را که ترانسفورماتورها قرار دارند باز کنید و وات خروجی را با وات های مصرفی مقایسه کنید. هر دو عدد باید یکسان باشند در غیر این صورت لامپ ها به دلیل اختلاف وات یکسان می سوزند. برای حل این مشکل ، لامپ های مناسب را با دستگاه تهیه کنید.

قطع فیوز مینیاتوری باعث سوخت لامپ ها می شود ؟

قطع شدن سوئیچ مینیاتوری یا اصطلاحاً فیوز جهشی مورد دیگری است که باعث سوختن لامپ می شود. در صورت قطعی برق ، فیوز لامپ ها را خاموش می کند. فیوزهای منفجر شده می تواند به دلیل خطاهای سیم کشی ، سیم کشی و اتصال باشد که باعث خاموش شدن لامپ ها و سایر وسایل برقی می شود. اتصال یا خرابی سیم کشی باعث افزایش ناگهانی جریان الکتریکی در مدار می شود و این افزایش ناگهانی باعث خرابی فیوز می شود.

اتصال وسایل برقی ممکن است به دلیل مشکل در اتصال برق و خرابی سیم یا دوشاخه باشد و شما باید قبل از اتصال مجدد فیوز قطعات معیوب را تعمیر یا تعویض کنید تا مشکل قطع فیوز برطرف شود ، در غیر این صورت فیوز دوباره قطع می شود.

در این موارد ، قبل از اینکه به سوختن لامپ فکر کنید ، فیوزها را بررسی کنید و در صورت ضربات فیوز ، برای حل مشکل از یک متخصص کمک بگیرید.

چرا لامپ ها در یک خروجی و یا سوکت منظم می سوزند؟

با این حال ، اگر لامپ های متصل به خروجی برای همیشه سوخته باشند ، ممکن است مشکلی در سیم وجود داشته باشد ، یا ممکن است خروجی با گذشت زمان فرسوده شود ، یا در مواقعی که به در برخورد می کنند خیلی سفت باشند. حلال بدی دارد و در اثر فشار می تواند آسیب ببیند. دلیل آن ممکن است کلید قدیمی یا ضعیف یا وجود مشکلی در داخل باشد.

امیدواریم این پست شما کمک بزرگی در راستای سوخت لامپ رشته ای کرده باشد.شما پیشنهاد می کنیم از لامپ های خیلی کم مصرف ال ای دی بهرمند شوید.ما بعنوان نماینده رسمی پارس شعاع توس محصولات روشنایی را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار داده ایم. در مصرف برق خانگی صرفه جویی کنید و هم عمر بالایی نیز دارند.

برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی ، لامپ کم مصرف ، لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

آیا می دانید ویژگی خوب یک آیفون تصویری مناسب چیست؟ ما در این مقاله اطلاعات مناسبی درباره پنل های صوتی و تصویری در اختیار شما قرار دهیم.

امروزه به دلیل تغییر زندگی مردم از حیاط به آپارتمان ، نیاز به تجهیزات و فن آوری های مدرن برای سهولت در زندگی وجود دارد. آیفون تصویری یکی از پرطرفدارترین دستگاه ها در ساخت و سازهای مسکونی است.

بنابراین بسیاری از شرکت های مختلف داخلی و خارجی شروع به توسعه مدل های مختلف آیفون تصویری کرده اند. بیشتر این مارک ها با اشکال و قابلیت های مختلف را می توان در بازار فیلم آیفون مشاهده کرد .

باعث سردرگمی مشتریان آیفون تصویری می شود و خرید این آیفون گوشی مناسب را کمی دشوار می کند.

در حال حاضر موفق ترین شرکت های ایرانی که می توانند رضایت مشتریان را جلب کنند و سهم زیادی از بازار فیلم آیفون را به خود اختصاص دهند ، تابا الکترونیک ، الکتروپیک ، سیماران و تکنما هستند.

می توانند محصولات با کیفیت بالا و استانداردهای جهانی تولید کنند. به بازار. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم بهترین آیفون تصویری را انتخاب کنید تا بتوانید یک خرید مطمئن انجام دهید و اطلاعات را از فروشگاه آنلاین کالای برق پارس تکمیل کنید.

تحقیقات نشان داده است که اولین عامل در خرید آیفون هوشمند مشتریان آیفون تصویری قیمت محصول ، کیفیت و عملکرد آن و همچنین خدمات پس از فروش محصولاتی که می خواهند بخرند است. ما هستیم. آنها قصد دارند مهمترین و مهمترین نکاتی را که برای خرید آیفون تصویری نیاز دارید به شما اطلاع دهند.

آیفون تصویری از نظر اندازه مانیتور

بیشتر نمایشگرهای آیفون تصویری در بازار دارای صفحه نمایش های 3.5 اینچ ، 4.3 اینچ ، 7 اینچ و 10 اینچ هستند که به دلیل اندازه صفحه نمایش توسط مشتریان آیفون تصویری انتخاب می شوند. قیمت بالا می رود ، اما این به معنای پایین بودن کیفیت تصویر در صفحه های کوچکتر نیست.

فناوری تولید این صفحات یکسان است .برای ساخت آنها از فناوری TTL استفاده شده است که می تواند کیفیت تصویر یکسانی را به ما ارائه دهد.

مانیتورهای 4.3 اینچی یکی از پرفروش ترین الکتروپیک های ویدیویی است که می تواند نیاز اکثر خریداران را برآورده کند . با انتخاب یک مانیتور با صفحه نمایش بزرگتر از هر زمان دیگری می تواند اطلاعات دقیق تری را در فضای باز به ما ارائه دهد.

بنابراین اگر قیمت کالایی که می خواهید بخرید برای شما مهم است ، آیفون تصویری با صفحه نمایش 4.3 اینچی می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

آیفون-تصویری-هوشمند

آیفون تصویری یا بدون حافظه

یکی از ویژگی های بارز آیفون های مدرن عامل حافظه است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اهمیت این عملکرد در آیفون ها توانایی ذخیره عکس ها و فیلم هایی است که این عملکرد را به کاربران می دهد.

عکاسی از افراد خارج از ساختمان. اگر آیفون تصویری علاوه بر حافظه داخلی از حافظه خارجی پشتیبانی می کند ، می توانید کیفیت ذخیره سازی حافظه MICRO SD و همچنین ضبط فیلم خارجی را بهبود ببخشید.

اگرچه این ویژگی در نگاه اول برای خریداران آیفون تصویری چندان مهم به نظر نمی رسد ، اما می تواند باعث افزایش ایمنی در خانه های مسکونی شود. بنابراین اگر ایمنی برای شما مهم است ، می توانید مانیتور با این قابلیت را در مقادیر کم خریداری کنید.

آیفون تصویری  یا لمسی اند یا دکمه ای قدیم

با ظهور دستگاه های لمسی ، تولیدکنندگان آیفون تصویری همچنین تصمیم گرفته اند به جای دکمه های فیزیکی ، محصولی را عرضه کنند که قابلیت لمسی را فراهم می کند.

این نمایشگرها برای افرادی که عادت به استفاده از این نوع فن آوری دارند مناسب است. مدل 1070i تابا الکترونیک یک مانیتور صفحه نمایش لمسی 7 اینچی تمام صفحه ، یکی از پرفروش ترین محصولات تابا است و مارک دیگری - سیمان HS-73-M200 دارای رابط کاربری کاملی است.

Electropic همچنین یکی از معدود شرکت هایی است که محصولات متنوعی در بین خود دارد و از تمام فناوری سنسورها در مدل 793 با صفحه نمایش 10 اینچی استفاده می کند که چیزی از آیفون تصویری مدرن و پیشرفته کم ندارد.

امکان ارسال زنگ هشدار

شاید برای افرادی که مدت زیادی است از مانیتورهای قدیمی نصب شده در خانه های خود استفاده می کنند شنیدن این عملکردها در این آیفون ها کمی عجیب به نظر برسد.

آنها تا زمانی که تصمیم به خرید آیفون تصویری نگیرند از این ویژگی ها اطلاع ندارند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، تولید ویدئو آیفون به طرز چشمگیری تغییر کرده است .

شرکت های تولید کننده مانیتور در حال رقابت هستند تا نیاز مشتری را فراهم کنند.

مانیتور و مانیتور واحد انتخابی شما هنگام زنگ خوردن دستگاه شما زنگ می خورند تا کنترل آیفون تصویری بتواند به تماس های شما در زمانی که خانه نیستید پاسخ دهد.

تکنما یکی از شرکت هایی است که می تواند محصولی را تولید کند که می تواند زنگ خطر را ارسال کند. اگر به آیفون تصویری که قصد خرید آن را دارید علاقه مند هستید ، این ویژگی از مدل VDP-C43TM و مدل VDP-C70TM پشتیبانی می کند.

قابلیت اینترکام در آیفون های تصویری یک قابلیت پرطرفدار

یکی دیگر از ویژگی های آیفون مدرن که خریداران آیفون تصویری را به خود جلب می کند ، قابلیت اینترکام است. با استفاده از این عملکرد می توانید از دستگاه دیگری با دستگاه خود ارتباط صوتی داشته باشید.

اگر چه این روش هوشمند سازی آبفون ها به صورت گسترده عملی نشده است. امری ضروری برای آپارتمان هاست.

این روش کار مدیر ساختمان را آسان میکند.

پشتیبانی از چندین پانل برای ساختمان های بزرگ

اگر مجتمع مسکونی بزرگی دو درب دارید بهتر است از دو تا پنل صوتی و تصویری استفاده کنید.

می تواند با استفاده از یک مانیتور در داخل واحد شما به هر دو پنل متصل شود و درب را برای تماس مورد نظر باز کنید ، از آیفون تصویری Be Can to استفاده کنید به چندین پنل متصل شوید.

بیشتر فیلم های آیفون از این ویژگی پشتیبانی می کنند. اما بهتر است قبل از خرید مورد دلخواه خود حتما از این ویژگی برخوردار باشید. همچنین، واقعیت این است که حتی اگر نمی خواهید از دو پنل استفاده کنید، باز هم بهتر است یک مانیتور با قابلیت اتصال چند صفحه خریداری کنید.

زیرا می توانید به جای استفاده از دوربین مدار بسته ، به پنل دیگری متصل شوید.

کدام شرکت بهترین خدمات پس از فروش را دارد؟

از آنجا که کیفیت محصول یکی از مهمترین ملاحظات در فروش است ، اطمینان از این کیفیت و خدمات پس از فروش نیز وظیفه ای بسیار ضروری است. همه شرکت های تولید کننده آیفون تصویری تلاش می کنند خدمات پس از فروش را ارائه دهند.

یکی از بهترین شرکت هایی که خدمات پس از فروش دارد الکتروپیک است . که بهترین تلاش خود را برای انجام این کار در اسرع وقت انجام داده است. نیازهای مشتری را برآورده کنید.

نام ایرانی یا از خارج بخرید

در این مقاله ما از محصولات ایرانی حمایت نمی کنیم .شما در بسیاری از رسانه ها شنیده اید مهم بودن یک محصول ایرانی شنیده اید. با خرید محصولات ایرانی می توانیدبه اقتصاد و ثروت جامعه کمک کنید.

از مناطقی که شرکتهای ایرانی توانسته اند بدون هیچ گونه افزایشی بسیار موفق باشند. فروش 90% آیفون ها صلاحیت خوب بودن کالا را نشان می دهد.

  • تابا الکترونیک
  •  سیماران
  • الکتروپیک
  • شرکت موفق Tekna

که توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند.

توجه بسیاری از تولید کنندگان دستگاه به دلیل کاهش 80 درصدی قیمت سیمها. اگر دنبال مارک خارجی هستید سوزوکی بهترین مارک است .

این مقاله را نیز بخوانید: آیفون تصویری هوشمند 

راهنمای خرید آیفون تصویری خوب  هستند

برای تهیه آیفون تصویری ، علاوه بر بیان هدف و سلیقه نهایی بسیار واضح ، باید به موارد دیگری نیز توجه کنید تا در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید:

تولید کننده یا مارک تجاری: Taba و Comax Video iPhone الکتروپیک این سه سازنده از پرفروشترین پنل تصویری در جهان هستند.مشتریان از آن رازی هستند.
میزان گارانتی: ضمانت نامه مقوله بسیار مهمی است باید به آن توجه کنید .به عنوان مثال ، برند تابا دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است ، در حالی که مارک کوماکس دارای 1 سال ضمانت تعویض کامل و 2 سال خدمات پس از فروش است.

نمایشگر

هنگام تهیه آیفون تصویری ، نمایشگر نقش مهمی را ایفا می کند و خود از چندین فاکتور مختلف تشکیل شده است. به عنوان مثال صفحه نمایش باید لمسی و یا تاچ باشد.

بستگی به نوع دکمه دارد. کیفیت و وضوح صفحه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد ، زیرا تأثیر بسزایی در رضایت شما عزیزان دارد.
صفحه یا همان صفحه کلید: پنل ویدئویی آیفون نیز بسیار مهم است و اساساً یکی از اصلی ترین اجزای آن است ، زیرا با لمس کرد انتقال صدا و تصویر راحت انجام گیرد. بازهم بستگی به نوع کارتخوان و یا کد و رمز شما دارد.

در پایان چیز آیفون تصویری برای خرید

اگر تاکنون نتوانسته اید مارک خود را انتخاب کنید و آیفون تصویری را امتحان کنید ، پیشنهاد ما به شما خرید آیفون های تصویری الکتروپیک از سایت کالای برق پارس است              برای کسب اطلاعات با دیگر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس و محصولات الکتروپیک عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.



:: برچسب‌ها: الکتروپیک، نمایندگی الکتروپیک در تهران ، کالای برق پارس ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

در تهران بسیاری از فروشگاه ها نمایندگی فروش محصولات پارس شعاع توس را دارند. ما در این قسمت از محتوا به یکی از فروشگاه های بزرگ اینترنتی که، نمایندگی فروش محصولات پارس شعاع توس را در شرق تهران را دارد می پردازیم . اول از هر چیزی به بزرگ ترین گروه تولید در صنعت روشنایی پارس شعاع توس که چگونه تولیدی است که بسیاری از فروشندگان نمایندگی فروش محصولات پارس شعاع توس را دارند اشاره می کنیم.

گروه تولیدی صنعتی پارس شعاع با حدود 20 سال تجربه در این زمینه با تأسیس دو شرکت تولیدی "پارس شعاع توس و "Pars Shoaa Taba (Valanor)" ، بیش از 42 شرکت تولید کننده پیشرو در صنعت روشنایی و برق است.

سالن تولید .000 متر مربع ، انبار ، واحد تحقیق و توسعه ، کنترل کیفیت ، آزمایشگاه و دفتر یک سبد بزرگ لامپ و چراغ LED ، کلیدهای اتوماتیک مینیاتوری ، محافظ بدنه و چسب برق تولید کردند.

سرمایه انسانی گروه پارس شعاع متشکل از 750 نفر شامل کارگران باتجربه ، تکنسین های باتجربه ، مهندسان و متخصصان می باشد و طبق نظر این گروه مهمترین سرمایه این گروه است.

واحد تحقیق و توسعه (R&D) از متخصصان الکترونیکی و مکانیکی مجرب استفاده می کند تا نقشی حیاتی و موثر در طراحی محصول و بهبود مستمر داشته باشد.

همچنین با استفاده از ظرفیت تولید داخلی ، این واحد تأثیر بسزایی در کاهش و از بین بردن نیاز به واردات داشت و به حفاظت از منابع ارزی کشور کمک کرد.

موسسه پارس شعاع و کنترل کیفیت

واحدهای کنترل کیفیت (QC) و آزمایشگاه ها مفتخر به دستیابی به موارد زیر هستند:

این شرکت مجهز به آزمایشگاه قدرتمند می باشد. چندین عنوان نمونه واحد با کیفیت کسب کرد و توسط سازمان صدور گواهینامه ایران (NACI) تأیید شد. استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO / IEC17025-2017.

سازمان فروش این گروه چندین انبار و فروشگاه در مشهد ، تهران و یزد تأسیس می کند و با بیش از 400 نماینده فروش و نمایندگی فعال در توزیع و فروش مویرگ ها در سراسر ایران همکاری می کند.

پارس شعاع توس دارای خطوط SMT ، تزریق پلاستیک افقی و عمودی ، برش قالب ، فلزکاری و پرس ، پوشش الکترواستاتیک ، دستگاه های برش CNC و سوراخ های مونتاژ است.

شرکت پارس شعاع تابا دارای خطوط SMT ، ساخت برد مدار چاپی PC ، قالب ریخته گری آلومینیوم ، ... می باشد.

محصولات شرکت پارس شعاع توس

  •  چراغ های روکار مانند آوش، آویسا، آوا
  • چراغ خطی ماننو سها، الیت، ماهان
  • انواع پروژکتورهای آتریا و آرشیدا با تکنولوژی COB،SMD
  • انواع لامپ های LED
  • انواع چراغ های سنسوردار
  • انواع لامپ کم مصرف
  • انواع چراغ COB
  • انواع کلید خودکار مینیاتوری و محافظ جان
  • انواع چراغ سقفی توکار
  • پنل لایت
  • چراغ سقفی روکار

برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع محصولات از طریق شماره تماس 09120368450 با ما در ارتباط باشید.

 

فروشگاه کالای برق پارس نماینده رسمی پارس شعاع توس در تهران 

یکی از نمایندگان رسمی پارس شعاع توس فروشگاه کالای برق پارس در استان تهران آماده ارائه خدمات به مردم عزیز در هرکجای از نقاط ایران هستند .

محصولات این شرکت بزرگ را از این نمایندگی به صورت حضوری و غیر حضوری دریافت کنند.

این فروشگاه با سابقه طولانی که دارد توانسته مشتریان خیلی زیادی را در سراسر کشور جذب کنند. شما عزیزان با اعتماد به این فروشگاه می توانید هر آنچه از لوازم روشنایی احتیاج دارید از این فروشگاه بزرگ بخواهید.

دیگر نمایندگان پارس شعاع توس

  • کالای برق چراغستان
  • کالای برق توسن الکتریک
  • کالای برق لایت هوم
  • کالای برق روشن کالا

برای خرید و مشاهده ی محصولات پارس شعاع توس، می توانید عضو شبکه های مجازی تلگرام و یا اینستاگرام شوید.

 

 



:: برچسب‌ها: پارس شعاع توس در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

روشنایی زیر کابینت با چراغ زیرکابینی توکار

روشنایی زیر کابینت  یا همان چراغ زیرکابینی توکار آیا تابحال با کمبود نور در شب روبرو شده اید و در آشپزخانه کار کرده اید؟
در گذشته ، آشپزخانه ها مانند امروز کابینت ذخیره سازی نداشتند و چراغ ها بیشتر توسط چراغ سقفی نصب شده در مرکز سقف آشپزخانه ساخته می شدند.
آشپزخانه های مدرن با یک سری کابینت ، اجاق گاز و یخچال و فریزر به طور مشابه نصب شده و در کنار دیوارهای آشپزخانه به روش دیگری از نورپردازی نیاز دارند.
در آشپزخانه های امروزی ، بیشتر کارها بر روی کمدها ، کنار اجاق گاز یا شیر آب و سینک است ، اکثر آشپزخانه ها هنوز به دیوار متصل هستند ، اما چراغ های زیر کابینت ها هنوز پنجره ها را از مرکز آشپزخانه سقف آویزان می کنند.

همچنین افراد آنها اغلب پشت نور روشن و زیر سایه خود کار می کنند و هنگام کار نور کافی ندارند.
چراغ های زیر کابینت ولتاژ کم و بسیار گران قیمت هستند و در زیر کابینت آشپزخانه نصب می شوند و برای از بین بردن مناطق سایه دار و تاریک آشپزخانه طراحی شده اند.

اهمیت چراغ زیر کابنتی توکار

اگر بخواهیم در باره اهمیت چراغ زیر کاینتی توکار صحبت کنیم این روشنایی ، علاوه بر ارزش عملی خود ، نمای زیبایی در آشپزخانه شما دارند و زیبایی را به ارمغان می آورند.
شاخه های SMD با روشنایی بالا گزینه ای عالی برای نور زیر کابینت است و می تواند در شرکت ها و سایر فضاهایی که به روشنایی بالایی نیاز دارند استفاده شود.

لامپ های کوچک برای فضاهایی که به نور زیادی احتیاج ندارند مفید هستند. پارچه های تمیز اغلب برای روشنایی تزئینی مانند کابینت ، کابینت داخلی ، کابینت پایین و وسایل روشنایی مناسب هستند.
با نصب چراغ های زیر کابینت و چراغ های سفید روشن در آشپزخانه ها و زیر کابینت ها می توان یک شبح فضایی زیبا ایجاد کرد.

این مقاله را نیز بخوانید : فروش انواع پروژکتور led و smd

نصب چراغ زیر کابینتی توکار در سرویس بهداشتی

اگر در آشپزخانه و سرویس بهداشتی خود زیر کابینت روشنایی نصب می کنید ، حتماً از نوع پوشش استفاده کنید. در این نوع فضا ، تراشه های LED اغلب در معرض گرما ، رطوبت و چربی هستند و بنابراین نوع روکش شده آنها طول عمر بیشتری دارد. شاخه های SMD بدون روکش برای فضاهایی مانند کابینت مناسب هستند ، تراشه های آنها در معرض آسیب نیستند.

چراغ زیرکابینی توکار نوعی چراغ خطی ال ای دی است که می توانند پایین کابینت های شما نصب گردند روشنایی مورد نرتان را تامین نمایند.

اما چراغ های زنونی نوروروشنایی عجیب ای دارا هستند و ممکن هست باعث آزار چشم شوند .

و یا ممکن می‌باشد گرم شدن آنها به اثاثیه شما خدشه وارد کند.

نکات مثبت ومنفی چراغ زیر کابینتی

نکات مثبت این چراغ ها می توان گفت دارای سیمکشی آراحت و قابل نصبی  دارد.

نکات منفی :

که روشنایی زیادی تولید می کنند به این ترتیب مجبور هستید تعداد مقداری چراغ به کار گیری فرمایید.

چراغ های زیرکابینتی نواری فلورسنت

این چراغ ها باریک و پر نوروروشنایی می باشند و می توانند به راحتی در زیر کابینت جای بگیرند.

این چراغ ها از روبه رو دیده نمیشوند و نوروروشنایی مناسبی را ساخت‌و‌ساز می کنند.

خرید چراغ های زیر کابینتی 

چراغ-زیر-کابینتی-توکار

چگونه می توان لامپ ها را در کابینت نصب کرد؟

نورپردازی نقش مهمی در تزئین و ایجاد جلوه ای از خانه دارد. استفاده از زیر چراغ های کابینت برای روشنایی آشپزخانه شما یکی از راه های تغییر دکوراسیون و زیبایی آشپزخانه است.

نور زیر کابینت علاوه بر زیبایی ، بسیار کاربردی نیز هست و بعضی از کارهای آشپزی مانند خرد کردن سبزیجات و مطالعه کتاب آشپزی را آسان می کند. این وسایل نور محیط را متعادل کرده و سایه و تاریکی آشپزخانه را از بین می برد. اگر از چراغ زیر کابینت مجهز به کلید کم نور استفاده می کنید ، می توانید شدت نور را کنترل کرده و حتی از آن به عنوان چراغ شبانه استفاده کنید.

 

نقاط قوت و ظعف چراغ های داخل کمد یا رگال

 نقاط قوت :

یکی از نقاط ضعف این نوع المان باز شدن سیم فلورسنت می باشد.

 نقاط ضعفی :

هزینه های بالا در ساخت و ساز اشعه یو وی اشاره کرد.

اما در تعیین چراغ های فلورسنت می بایست دقت نمایید روشنایی آن ها را  خوب است یا خیر!

 چراغ زیرکابینتی LED

این چراغ ها به شکل ظاهری شبیه به زیرکابینتی های نواری فلورسنت هستند و

با این تفاوت که طول عمر بالاتری نسبت بدین مدل ها دارند.

همچنین مصرف انرژی در آن‌ها کمتر و به صرفه تر از چراغ های فلورسنتی هست.

نقاط قوت

این روشنایی را می توان به توان بالا، دوام بالا، کیفیت بالا، اشاره کرد.

البته هزینه اولیه تهیه و تنظیم این چراغ ها نسبت به مدل های کهن تر بیشتر می باشد و ممکن است به منبع انرژی جداگانه نیاز داشته باشند.

چراغ زیرکابینی توکار یا چراغ های رگال

یکی ا از انواع چراغ هایی که امروزه استفاده از آنها توسعه و گسترش زیادی یافته هست.

اشکال چراغ رگال ( چراغ زیر کابینتی و رگال ) می‌باشد که این تولیدها ظاهری شبیه به چراغ های پایین کابینتی دارا هستند.

 

می توانند از این چراغ جهت تامین روشنایی در محیط های مختلف جهت استفاده قرار گیرند.

این مدل چراغ ها را می توان داخل کمد، گنجه، به کار برد.

نوعی از چراغ های رگال دارای لامپ های ال ای دی میباشند که نوری کیفیت بالا مناسب و ملایم ایجاد کرد می کنند و می قدرت آنان را به عنوان نور و روشنایی سقفی و یا نور آویز و رگال بهره برد.

[caption id="attachment_6428" align="alignnone" width="1000"]چراغ-رگال چراغ-رگال[/caption]

مزایای به کار گیری لامپ ال ای دی در چراغ کابینی 

لامپ ال ای دی در این چراغ باعث شده از شدت نور کم و نور به صورت یکنواخت پخش شود.

در کمددیواری های بدون‌نور و یا روی آویز جامه هایی که نیاز به نوروروشنایی برای دیده شدن دارند به کارگیری از چراغ های رگال توصیه می شود.

وجود گونه های چراغ رگال سبب می شود تا دکور یا ویترین مغازه ها جلوه بیشتری داشته باشند.

چراغ های رگال را می توان به صورت تکی و یا یه صورت سقفی و هم به عنوان آویز استفاده کرد.

نکات نصب چراغ زیر کابینتی

چراغ های نقطه ای ناحیه بسیار کوچکی را روشن می کنند ، اما چراغ های نواری به طور مداوم نصب می شوند و نور ملایمی را روی پیشخوان ایجاد می کنند.
چراغ LED بسیار باریک است و به راحتی پنهان می شود. طول آنها از چراغ های نواری نیز بیشتر است. چراغ نواری 90 سانتی متر و چراغ LED 400 سانتی متر است و می توان آن را به اندازه دلخواه برش داد.
چراغ های کابینتی رشته های لامپ های هالوژن یا زنون هستند. لامپ های هالوژن گران و گران هستند اما گرمای کمتری تولید می کنند. این چراغ ها نور خوبی دارند و نور آنها قابل تنظیم است.

لامپ های زنون نسبت به هالوژن گرمای کمتری تولید می کنند و از کارآیی و ماندگاری بالاتری برخوردار هستند.
لامپ فلورسنت سرد است و هیچ صدای وزوز یا لرزی ندارد. این لامپ ارزان ، کم مصرف است و در هنگام سوختن به راحتی قابل تعویض است. از چراغ های فلورسنت با کلید کم نور نمی توان استفاده کرد.
عمر لامپ های LED نسبتاً طولانی است (بین 10 تا 20 سال) اما با گذشت زمان کارایی آنها کاهش می یابد. وقتی لامپ LED می سوزد یا خراب می شود ، علاوه بر لامپ ، تمام قطعات متصل به آن نیز باید تعویض شوند.

اگر لامپ LED را انتخاب کردید ، از یک لامپ رنگ روشن استفاده کنید ، نه یک لامپ سفید و فراموش نکنید که میزان نور تولید شده در این لامپ ها متفاوت است. لامپ های LED گرانتر از لامپ های رشته ای و فلورسنت هستند.

شما می‌توانید برای خرید چراغ زیر کابینتی و یا اطلاع از قیمت چراغ های زیرکابینتی  عضو شبکه تلگرامی و اینستاگرامی ما گردید.



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی ، لامپ کم مصرف ، لامپ، نمایندگی پارس شعاع توس ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

پروژکتور روشنایی LED چیست ؟یک منبع پر نوری است که نور خیلی زیادی را از خود منتشر می کند. از آنجا که چراغ های LED روز به روز در حال تکامل هستند و هر روز انواع جدیدی وارد بازار می شوند و با وجود کاهش وات چراغ های LED ، نور آنها افزایش می یابد. همین روند در مورد پروژکتورهای LED وجود دارد و با ورود به دنیای LED ، تنوع و قابلیت های صنعتی این پروژکتورها هر روز بیشتر می شود.

به عنوان مثال ، در روزهای ابتدایی این پروژکتورها، مصرف انرژی آنها با توجه به زاویه تابش و رنگ محدود می‌شود.

علاوه بر این ، امروزه هر نوع رنگی را می توان با هر نوع لنز سفارش و تولید کرد زیرا کارگاه های معتبر تولید شده اند. البته هنوز شرکت هایی هستند که به نام پروژکتورهای ایرانی فقط تجهیزات را از چین وارد می کنند و به گفته عموم مردم فقط جمع می شوند و متأسفانه پروژکتورهای بی کیفیت را به بازار می آورند.

پروژکتور LED چیست؟


پروژکتور روشنایی LED در واقع یک قطعه الکترونیکی متشکل از یک دیود نوری است که برای ایجاد نور یکنواخت و شفاف به منبع تغذیه مناسب متصل می شود. بنابراین ، یک منبع تغذیه مناسب و دیود ساطع کننده نور برای تولید و تابش نور مورد نیاز است.

این منبع تغذیه در واقع مهمترین قسمت کار است زیرا در بیشتر موارد هنگامی که چراغ LED می سوزد ،به دلیل نوسانات ولتاژ و جریان ، منبع تغذیه دیود ساطع کننده نور را می سوزاند ، از این رو منبع تغذیه کاهش می یابد. و کیفیت اجزای آن و عمر لامپ در نورپردازی بسیار مهم است.
اکنون که نور مناسب تولید شده است ، باید توسط لنز صحیح پخش و یا جمع آوری شود تا مکان مورد نظر ما روشن شود. انتخاب نوع لنز به فاصله پروژکتور از سطح مورد نظر ، اندازه فضا و میزان نور مورد نیاز ما بستگی دارد.
در کالای برق پارس در کنار کارشناسان مجرب و واجد شرایط خود قادر به تولید پروژکتورهای مناسب برای پاسخگویی به نیازهای همه جا و از هر نظر هستیم.

این مقاله را نیز بخوانید : بهترین قیمت لامپ ال ای دی 

کاربرد پرژکتور روشنایی 

کاربرد این پروژکتور روشنایی LED معمولا در جاهایی که خیلی بزرگ و مساحت خیلی طولانی دارد بر اساس نیاز مشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع پروژکتور ها پرنور و پر قدرت

انواع پروژکتورهاCOB وsmd  را شما می توانید در سایت کالای برق پارس مشاهده و اقدام به خرید نمایید.

ما در این محتوا به این دو منبع نوری پر نور و پر توان را شرح می دهیم.

پروژکتور CMD

این منبع نوری از قطعات الکترونیکی اس ام دی تشکیل شده است تعداد زیادی ال ای دی در کنار هم هستند که در بیشتر دستگاه ها قابل مشاهده هستند.

پروژکتور COB

این نوع منبع نوری دارای ال ای دی یک تکه هستند . که تمام نور یک نقطه متمرکز می کند و زاویه این پروژکتور همراه با لنز است.

در بعضی از مدل ها کاربرد COBبیشترازنوع SMD هستند.

مزیت پروژکتور روشنایی جدید نسبت به قدیمی


مصرف برق 3 تا 5 برابر کمتر از لامپ های قدیمی و گازی ، 5 برابر طول عمر بیشتر ، روشنایی فوری ، کاهش نور بسیار کم (حدود 10٪ در 2 سال) ، طیف رنگی بسیار گسترده (زرد تا سفید یخی).

بهتر است کف قیمت را برای قیمت انواع پروژکتورهای روشنایی بدانید. هزینه پروژکتور LED 50 وات حدود 100 هزار تومن است ، در حالی که قیمت پروژکتور LED 300 وات از حدود 300 هزار شروع می شود.
هزینه پروژکتور لامپ ، بر اساس وات آن ، بیش از 50 هزار تومن و بالاتر است. قیمت پروژکتورهای 150 وات LED نیز بسته به نوع ماده بسیار متفاوت است. تمام مدل ها و وات های پروژکتور می توانند متغیر باشند.

اکنون که تنوع زیادی در انتخاب نوع پروژکتور داریم ، باید در انتخاب پروژکتور نور مشخصتر عمل کنیم و پروژکتور انتخاب کنیم که بهترین رنگ را با مقدار و شدت نور مناسب برای محل مورد نظر فراهم کند.

انتخاب پروژکتور میزان روشنایی مهم است یا توان مصرفی ؟

در زمان گذشته اکثر مردم به توان مصرفی دقت زیادی می کردند . این کار اشتباه است باید به میزان روشنایی منبع نوری دقت کنیم.

میزان نور تولید شده در روشنایی با لومن اندازه گیری می کنند . هر چقدر شار نوری بیشتر باشد مقدار روشنایی نیز بیشتر است .

پس باید هنگام خریدا این منبع نوری باید به میزان روشنایی توجه کرد .

IP پروژکتور

معمولاً پروژکتورها را در فضایی باز استفاده می باشد پس باید در مقابل رطوبت و گرد و خاک مقاومت داشته باشد .

میزان IP که در مقابل رطوبت مقاوم باشد IP65 می باشد .

و میزان IP که در مقابل گرد و خاک مقاوم است IP66 می باشد .

پروژکتور SMD بهتر است یا COB؟

بستگی به این دارد که چه نوع پروژکتوری مد نظرتان است . اگر پزوژکتور COB را انتخاب می کنید این منبع نوری، حالت پرتاب کنندگی نور را دارد. اما پروژکتور اس ام دی خالت پخش کنندگی نور را دارد.

اگر نیازی به پرتاب نور ندارید در مسافت دور را ندارید پروژکتور SMD مناسب شما خواهد بود.

جهت دیدن لیست قیمت پروژکتورها اینجا کلیک کنید.

شما عزیزان جهت برای کسب اطلاعات با دیگر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.



:: برچسب‌ها: پروژکتور led ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

در این مقاله فصد داریم خلاقیت با این چراغ بالا آینه صحبت کنیم .یکی از پارامترهای مهم در دکورسیون داخلی ساختمان‌ها، استفاده از این روشنایی  است.

در اینجا چیزی که اهمییت زیادی دارد این است که جزییات توجه کنیم و فضاهایی که در آن می خواهیم نورپردازی کنیم ویژگی های آن را بسنجیم.

امروزه یکی از عناصر روشنایی که استفاده از آن زیاد شده است. سیستم روشنایی سرویس های بهداشتی می باشد.

در بازار انواع مختلف چراغ بالا آینه یا چراغ با توان مقاومت در برابر رطوبت بالا تولید و عرضه می شود.

شما می توانید بسته به سلیقه خودتان آن ها را انتخاب کنید.

بیشترچراغ های بالاآینه حالت تزیینی و دکوری هستند که تعداد کمی از مردم از آن استفاده می کنند.

تکنولوژی بکار رفته در این روشنایی smd می باشد مانند چراغ بالا آینه !

بهترین راهی که ما به شما پیشنهاد می کنیم این است.

استفاده از نور مناسب اطراف آینه ها بهترین گزینه برای کارایی بهترآینه ها می باشد .

استفاده چراغ سقفی در سرویس بهداشتی کافی نیست. زیرا باید نورپردازی درست و مناسب انجام شود.

بهترین گزینه برای شما استفاده از چراغ بالا آینه است.

چراغ بالا آینه چه کاربردی دارد؟

برای آینه ها کارایی بهتری داشته باشد استفاده ار نور متعدد در کناره ها و یا حاشیه آینه هاست.

البته اگر فضای مناسبی برای این کار ندارید استفاده از چراغ بالا آینه است.

این المان روشنایی ظاهری مستطیل شکل هستند. لامپ های به کار رفته در این روشنایی led و لامپ های فلورسنت بهره گرفته است.

خرید لامپ  های فلورسنت

یکی از موارردی که در سرویس بهداشتی باید توجه کنیم هماهنگی کاشی ها و دیوار و کف با نور استفاده شده در این فضاست.

اگر کاشی هایمان رنگ سفید یا روشن ،بهتر است از چراغ بالا آینه به رنگ مهتابی استفاده کنیم زیرا محیط را بازتر و روشنتر می کند.

این کار سبب می‌شود فضا بزرگتر و بازتر و حتی تمیزتر به نظر بیاید.

 

چراغ-بالا-آینه-کاالای-برق-پارس

چراغ بالا آینه معمولا به رنگ های رنگی و یا سفید و آفتابی بکار رفته است.

در حین خرید نکاتی که باید توجه کنیم به شرح زیر می باشد:

  • مقاومت در برابر رطوبت
  • طول عمر
  • میزان بازدهی
  • کم و زیاد کردن نور توسط دیمر

خرید چراغ بالا آینه 

اهمیت نور پردازی در سرویس بهداشتی

برای نمونه نورپردازی سرویس بهداشتی ساختمان خود دارای اهمیت زیادی است. این ترفند سبب می‌شود علاوه‌ بر تامین نور در فضای سرویس بهداشتی زیبایی خاصی نیز به محیط بدهیم.

استفاده چراغ‌های متنوع بالا آینه‌ای در سرویس بهداشتی اهمیت زیادی برخوردار است.

یک نورپردازی خوب سبب می شود که محیط بزرگتر و وسیع تر از حد معمول به نظر برسد.

کارایی آینه ها در سرویس بهداشتی باعث انتشار هر چه بیشتر نور در فضا و وسعت خیالی شود.

استفاده از نور مناسب در سویس بهداشتی بالا رفتن میزان کارایی آینه می‌گردد.

پیشنهاد ما به شما این است استفاده چراغ سقفی در سرویس بهداشتی کافی نیست بهتر از روشنایی هایی که نور طبیعی دارند مانند چراغ بالاآینه که در مطالب بالا توضیحاتی را خدمت شما گفتیم

نکات طلایی برای نورپردازی سرویس بهداشتی

در اینجا نکته طلایی که می خواهیم خدمتتان بگوییم این است  در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه‌ تان خلاقیت نشان بدهید.

علاوه‌بر استفاده از چراغ‌های بالا آینه‌ ای باید نکات زیر را نیز در جهت تنظیم میزان نور استاندارد در این فضا به کار ببندید. هرگز در سرویس بهداشتی از رنگ‌های تیره استفاده نکنید.

همچنین برای ایجاد هارمونی بهتر چنانچه به طور مثال رنگ کاشی‌ها سفید است در این روشنایی خود لامپ‌های سفید را تعبیه نمایید.

[caption id="attachment_6430" align="alignnone" width="1000"]چراغ-بالا-آینه-ای چراغ-بالا-آینه-ای[/caption]

خلاقیت با چراغ بالا آینه

معمولا در سرویس بهداشتی از آینه های که  بزرگ هستند استفاده می کنند ما به شما چراغ بالای آینه و استفاده از آینه ی کوچکتر زیرا به فضا وسعت بیشتر می دهد.

چراغ ها را می توان از چه رنگ هایی تهیه کرد؟

چراغ های بیش از آینه مانند چراغ های سفید ، زرد ، سبز ، قرمز ، آبی و رنگ های مختلف را می توان تهیه کرد.

در مورد رنگ چراغ ها باید توجه داشت که اگر آینه های رنگی را روی چراغ ها تهیه کنید ، ممکن است به دلیل رنگ نور ، خطای دید ایجاد شود. بنابراین برای تهیه چراغ سرویس بهداشتی ابتدا به فکر استفاده و دلیل این چراغ باشید ، سپس رنگ را انتخاب کنید تا مشکلی پیش نیاید.

بنابراین باید گفت که اگر برای کارهای کوچک آماده شده باشد ، بهتر است یک نور آینه ای بیش از حد با رنگ سفید یا زرد تهیه کنید و اگر هدف از تهیه فقط ایجاد زیبایی باشد ، می توان آن را انجام داد.

 

مواد بدنه نور آینه چیست؟

بدنه لامپ از مواد مختلفی مانند پلاستیک ، شیشه یا فلز ساخته شده است. در نتیجه ، به مواد آینه توجه کنید که از قدرت و استحکام کافی برای تهیه نور بالایی برخوردار است.

بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم ، ضد زنگ و سبک است اما در صورت تماس با مواد شوینده ممکن است تغییر رنگ دهد. بدنه شیشه از بدنه پلاستیکی زیباتر است اما در صورت ضربه خوردن به راحتی شکسته می شود. بدنه فلزی این لامپ معمولاً از جنس استنلس استیل ساخته شده است که از دوام بالایی برخوردار است اما در صورت ریختن آب روی آن یا تماس با مواد شوینده قوی ، به سرعت لکه دار می شود. تغییر رنگ می دهد

در این مقاله سعی کردیم کارایی و نکاتی خلاقانه جهت استفاده از چراغ بالا آینه برای شما عزیزان شرح دهیم.

اگر به دنبال این نوع چراغ می گردید می توانید لیست قسمت این محصول از تیم مجرب سایت کالای برق پارس بخواهید. مدیر فروشان ما در هر لحضه از شبانه روز شما را قبل و بعد از خرید شما پشتیبانی می کنند.

جهت اطلاعات لازم چراغ بالا آینه و دیگر محصولات پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی ما شوید.

هر گونه انتقاد و پیشنهادی دارید میتوانید در قسمت پایین مقاله ما ذکر کنید .

 



:: برچسب‌ها: یوتاب، چراغ بالا آینه ای ، پارس شعاع توس ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

ما در این مقاله سعی براین داریم تا نماینده رسمی پارس شعاع توس بزرگترین گروه تولیدی روشنایی را خدمت شما عزیزان در تهران شرح دهیم و اول از همه بگوییم این گروه تولیدی چیست و چه سابقه کاری در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

درباره پارس شعاع توس

شرکت Pars Shoa Toos pst به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لامپهای فلورسنت و LED ، با دانش فنی برتر و پیشرفته ترین تجهیزات ، ماشین آلات ، دستگاههای آزمایشگاهی و کیفیت ، با بهترین تخصص و تخصص.

رهبر بین المللی در این زمینه توانسته محصولاتی را با کیفیت برتر و سازگار با محیط زیست ارائه دهد. شرکت PARS Shoaa Toos به منظور احترام به حقوق مصرف کنندگان ، صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی و رعایت اصل اساسی حفظ اشتغال و تولید ملی با تولید انبوه لامپ های کم مصرف ، لامپ های LED و لامپ ها ، خود تراز سازی و ساخت انواع تجهیزات سوئیچ های برقی سرعت سپرهای نجات ، لامپها و لامپهای فلورسنت PLL و FML و چسبهای الکتریکی توانسته اند گامی موثر در توسعه و اشتغال کشور و اشتغال صدها کارگر بردارند. برق کشور را کشیده است.
شرکت  Pars Shoa Toos با زیربنای حدود 20،000 متر مربع ، 400 نفر به طور مستقیم و تأسیس چندین کارخانه و مارک جدید ، همیشه یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدی در صنایع روشنایی ، الکترونیک و برق در کشور بوده است. این پیشرفت است.

شرکت پارس شعاع توس و پارس شعاع تابا این دو شرکت تقریبا 20 سال سابقه درخشان در زمینه تولید لوازم روشنایی را دارد.

بخش تولید پارس شعاع با تأسیس دو شرکت تولیدی "پارس شعاع توس" و "پارس شعاع تابا (والانور)" با تولید تقریباً 20 سال تجربه در این زمینه ، تولید کننده پیشرو در صنعت روشنایی و الکترونیک است و بیش از 42 سال دارد.

1000 متر مربع از کارخانه ها ، انبارها ، واحدهای تحقیق و توسعه ، به خوبی مدیریت شده ، آزمایشگاه و دفتر ، یک سبد بزرگ روشنایی و روشنایی LED ، کی های اتوماتیک کوچک ، محافظان eletise kelu تولید کرده اند.

تشیلات گروه پارس شعاع توس

این گروه تشکیل شده از

  • 750 نفر افراد با تجربه
  • مهندس
  • کارشناس

این عوامل نام برده با ارزش ترین دارایی های این گروه روشنایی است.

واحد تحقیق و توسعه (R&D) با استفاده از تجربیات الکترونیکی و تجهیزات تخصصی ، در برنامه ریزی و بهبود مستمر محصولات نقش مهم و مفیدی دارد.

این شرکت سعی بر این دارد با تولیدات داخلی، تقاضا کالاهای وارداتی را از بین ببرد، در نتیجه بی ثباتی کشور کمک کند.

 

آزمایشگاه گروه صنعتی پارس شعاع توس

واحد کنترل کیفیت (QC) و آزمایشگاه مفتخر به موفقیت در مواردی از قبیل: کار به عنوان شریک آزمایشگاهی سازمان ملی استاندارد ، کسب عنوان واحد واحد کیفیت در موارد مختلف و همچنین دریافت گواهینامه سازمان اعتباربخشی ایران (NACI) هستند. ) و استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO / IEC 17025- O 2017.

این بخش با راه اندازی انبارها و فروشگاه ها در مشهد ، تهران ، یزد و همکاری با بیش از 600 عضو و کارمند در توزیع و فروش مویرگ در ایران موفق عمل کرده است.

شرکت پارس شعاع توس مجهز به رنگ آمیزی الکترواستاتسک، جوشکاری، قالب تزریق مدام،.. می باشد.

شرکت پارس شعاع تابا دارای خطوط SMT ، خطوط تولید تخته چاپ PCB ، قالب ریخته گری آلومینیوم ، تفنگ ، پلاستیک اکسترود شده ، قالب تزریق پلاستیک ، قالب ریخته گری ، فولاد و پرس ، دستگاه های برش CNC و خانه های مونتاژ می باشد.

شرکت های پارس شعاع توس و Pars Shoaa Taba با مشخصات حقوقی متفاوت از نظر سیاست کیفیت و محصولات دارای گواهینامه بسیار شبیه به هم هستند و به دستورالعمل های گروه پارس شعاع پایبند هستند.

اگر قصد خرید لامپ های فوق العاده کم مصرف دارید اینجا کلیک کنید : خرید انواع لامپ ال ای کم مصرف 

محصولات پارس شعاع توس 

  •  چراغ های روکار مانند آوش، آویسا، آوا
  • چراغ خطی ماننو سها، الیت، ماهان
  • انواع پروژکتورهای آتریا و آرشیدا با تکنولوژی COB،SMD
  • انواع لامپ های LED
  • انواع چراغ های سنسوردار
  • انواع لامپ کم مصرف
  • انواع چراغ COB
  • انواع کلید خودکار مینیاتوری و محافظ جان
  • انواع چراغ سقفی توکار
  • پنل لایت
  • چراغ سقفی روکار

برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع محصولات از طریق شماره تماس 09120368450 با ما در ارتباط باشید.

خرید محصولات روشنایی با کیفیت شرکت کالای برق پارس

یکی از نماینده رسمی پارس شعاع توس فروشگاه کالای برق پارس در استان تهران آماده ارائه خدمات به مردم عزیز در هرکجای از نقاط ایران هستند .

محصولات این شرکت بزرگ را از این نمایندگی به صورت حضوری و غیر حضوری دریافت کنند.

این فروشگاه با سابقه طولانی که دارد توانسته مشتریان خیلی زیادی را در سراسر کشور جذب کنند. شما عزیزان با اعتماد به این فروشگاه می توانید هر آنچه از لوازم روشنایی احتیاج دارید از این فروشگاه بزرگ بخواهید.

این فروشگاه در راستای خدمات دهی بهتر به شما هموطنان عزیز راه‌اندازی شده است.

لطفا جهت ارتباط با ما با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:
09120813699
09125721266
09120805162

02177056166-8
مدیریت ایلدرآبادی
09120813699

کالای برق پارس

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی پارس شعاع توس ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

.شما کربران ممکن است در زندگی روزمره  با خرابی کابل ها مواجه شده باشید و نمی دانید که چگونه تعمیر کنید. اگر بخواهید کایل را تعویض کنید ممکن است هزینه های زیادی را در پی داشته باشد.

در این مقاله سعی کرده ایم نحوه تعمیر کابل کواکسیال جلوی پای کاربران قرار دهیم.

برای تعمیرات به چند عدد وسایل مورد نیاز است :

چسب حرارتی و کاتر و اتصال دهنده و قلم مویی مورد نیاز است.

برای تعمیر کابل کواکسیال اول باید چسب  حرارتی را در قسمت بریدگی و شکاف که در داخل روی کابل هست را بپوشانیم.

دوم قسمتی که زخمی شده را با کاتر جدا کنیم.

سوم اتصال انتهای کابل آسیب دیده انجام می شود.

خرید سیم و کابل اطلس خراسان 

مراحل تعمیر کابل کواکسیال 2

قسمتی که آسیب دیده را به وسیله کاتر از کابل جدا کنید.

بخش انتهای کابل را به قسمت هایی که جداشده را خوب بپیچانید.

برای این کار پیچاندن قسمت دارای که سیاه رنگ است شروع می شود

قسمت نقره ای رنگ از روکش داخلی کابل خم کنیدحالا با قلم مویی که در دسترس هست .

استفاده از چسب برق مایع یک لایه جدید ایجاد کنید. فراموش نکنید باید چسب مایع حسابی خشک شود

این کار را بادقت طبق این مراحلی که برای شما توضیح دادیم انجام شودکابل کوکسیال شما ایراد آن برطرف می شود.

این مقاله را نیز بخوانید : مطالبی را هنگام خرید سیم و کابل باید بدانید

تفاوت سیم و کابل کواکسیال

سیم یکی از وسایل کاربری هست که در خیلی از جاها مورد استفاده می شود این سیم  تشکیل شده از مس و آلومینیوم.

با به صورت مفتول یا رشته و برخی از آنها به صورت افشان چند رشته ای است .

اما کابل از چند سیم عایق تشکیل شده است مثل کابل برق و کابل کواکسیال که در مقالات قبلی درباره آن توضیح داده ایم .

آسانترین روش برای تشخیص کابل با سیم این گونه است سیم قابل مشاهده هست در صورتی که کابل معمولا روی آن را عایق گرفته است بنابراین درهنگام خرید، انتخاب سیم و کابل دچار اشتباه نشوید.

برای مثال کسانی که به سیم برق می گویند یک اصطلاح اشتباه است باید بگویند کابل همانطور در مطالب فوق گفتیم سیم از رشته های مسی تشکیل شده است یا بصورت تکی و یا به صورت جندتا رشته باریک

ما به زبان ایرانی از این دو سیم و کابل زیاد استفاده می کنیم .

ولی در زبان انگلیسی به جای این ها از دو واژه دیگری استفاده می کنند به نام cordاستفاده می کنند.

تفاوت این دو در این است اولی کابلی است برای انتقال جریان برق

کابل به معنی انتقال دینا شبکه های مانند صوتی و تصویری استفاده می شود.

سیم و کابل کواکسیال تک رشته‌ ای و چند رشته‌ ای

امروزه سیم و کابل در بازار متقاضیان خاص خودش را دارد مخصوصا سیم های چند رشته ای به این دلیل مردم ضخامت سیم و قدرت انعطاف پذیری بالا در مدارهای الکترونیکی  توجه بسیاری می کنند.

سیم چند رشته دارای مقاومت بسیار بالا در قبال لحیم زدن و کارهای برقی برای مدارها بهره می گیرند.

اما در سیم های تک رشته ای در گذشت چند سال در مقابل تغییرات آب و هوا خورده و یا شکسته می شود.

در طول زمان ترک ها رفته رفته بیشتر شده در نتیجه فلز از هم می پاشد.

در بازار امروز فروش سیم وکابل اصلا به صرفه نیست بخاطر هزینه تولید سیم افشان بیشتر از سیم های مفتولی است .

از سیم مفتولی بیشتر در کارهای صنعت برق و با الکترونیک و ختی میکانیکی برای محکم کردن کار به کار می رود.

سیم و کابل ها از نظر مقاومت الکتریکی آن ها

اساسا در سیم چند رشته ای در قسمت مقطع سیم ها دارای شکاف خاصی وجود دارد.

استفاده از این کابل  در فرکانس های بالا از سیم های چند رشته ای پدیده پوستی رخ می دهد.

پدیده پوستی باعت می شود نیزو برق کاهش پیدا کند برای کاهش از سیم چند رشته ای به مام لیتز استفاده می کنندکه با روکش از هم جدا می شود.

سطح مقطع سیم را برای عبور سیم بیشتر می کند.

ضخامت سیم و کابل چه تاثیری بروی کیفیت دارد؟

جریان برق حاوی بسیاری از الکترون است ،که با جریان برقی رابطه با تعدادالکترون به صورت مستقیم دارد.

هر چه جریان زیاد باشد تعداد الکترون نیز بیشتر است.

باید کابل داخل مقطع بیشتر باشد. پس هر چقدر قطر سیم و کابل بیشتر باشد. جریان برق بیشتر و مقاومت در برابر جریان کاهش پیدا می کند. سیم داغ کند و دچار سوختگی شود.

به امید اینکه شما کاربران بتوانید به تعمیر کابل کواکسیال بپردازید و همچنین تفاوت سیم و کابل را در هنگام خرید  باهم تشخیص دهید شما می توانید جهت خرید سیم کابل با مارک اطلس خراسان را با قسمت فروش ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات سیم و کابل طلس خراسان و نوع تخفیفات همکاران  عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 

 

.



:: برچسب‌ها: سیم، کابل، اطلس خراسان ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

درباره چراغ های روکار چه می دانید؟ ما در این پست قصد داریم تا درباره این روشنایی پر مصرف توضیحاتی را خدمت شما بدهیم. همانطور از اسم چراغ روکار پیداست این است که به صورت روی کار بروی سقف نصب می شود. در اندازه و شکل های مختلفی در بازار به فروش می رسد.

کاربرد این چراغ در مکان هایی مانند اداری و رسمی نصب می شود همچنین در جاهایی که سقف بسیار کوتاهی دارد می توانیداستفاده کنید.

در جاهایی مانند حمام و پذیرایی ، اتاق خواب می توانید از این نوع چراغ بهرمند شوید.

چراغ ها سقفی روکار به منبع انرژی گفته می شود که بروی سقف نصب می شوند و در نهایت پاین آمدن روشنایی باعث می شود نور بیشتر شود.

قیمت چراغ های روکار بسته به توان ، ابعاد و اشکال یاهم متفاوت است .

چراغ ها بسته به جایی که می خواهید از آن استفاده کنید متفاوت است ،مانند لامپ هایی با تکنولوژی SMD یا SOB ، لامپ کم مصرف، لامپ خطی، آوش، آوا، این نوع چراغ ها را می نوان به چراغ های مدرن حساب کرد.

برای دکوراسیون داخلی بسیار مناسب و جلوه ویژه ای به محیط می دهد.

اکثر مردم از چراغ هایی استفاده می کنند که دارای انواع محتلفی دارند مانند حبابی، مات، چوبی، شفاف

اکثر  افراد از نوع چراغ حبابی استفاده می کنند که انواع مختلفی دارد حباب شیشه ای مات و یا براق حبابی چوبی . می توانید از چراغ های نامبرده در محیط های مختلف استفاده کنید که محیط شما را جلادهد.

خرید چراغ های روکار 

مزیت های چراغ های روکار

چراغ های روکار دارای مزیت های فراوانی دارد

  • قابل نصب در اماکن مختلف
  • در دسترس
  • طول عمر زیاد
  • قابل استفاده برای دکور
  • عدم انتشار گاز سمی
  • نور پردازی یکسان و یکنواخت

چه زمانی باید استفاده شود؟

  • مکان هایی مانند حمام ، توالت ، اتاق های کوچک ، آشپزخانه ، اتاق نشیمن ، اتاق خواب
    • در بعضی از طراحی های دکوراسیون منزل ، برای فضاهایی مانند ناهار خوری
    • فضاهایی که فقط به نور عمومی احتیاج دارند
    • برخی از این سقف ها را نمی توان برش زد.

• مناسب برای روشنایی داخلی محیط های مسکونی ، اداری و تجاری

این مقاله را نیز بخوانید: بهترین چراغ سنسور سقفی 

چه زمانی از این روشنایی سقفی استفاده می کنیم ؟

اکنون ، بسته به نوع استفاده از فضای شما و همچنین بسته به سلیقه شما ، نوع لامپ شما برای چراغ های سطح می تواند متفاوت باشد ، مانند لامپ استاندارد ، لامپ LED ، لامپ SMD ، لامپ کم مصرف ، لامپ خطی

. در واقع به نوعی این نوع چراغ ها در زمره دسته چراغ های مدرن قرار گرفته و جلوه و زیبایی بی نظیری در دکوراسیون منزل می بخشند.

همچنین ، نوع حباب مورد استفاده قطعاً دور از این موضوع نخواهد بود. انواع حباب های شیشه ای مات و شفاف ، حباب های پارچه ای ، حباب های چوب و هر کدام به روش خود فضا و محیط شما را روشن می کنند.

چراغ های پنل LED تراشه های بیشتری نسبت به لامپ های دیگر با فناوری LED دیگر دارند و بنابراین نور بیشتری تولید می کنند. این پنل ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند و قیمت آنها به اندازه ، کیفیت ، مواد و نور آنها بستگی دارد.

[caption id="attachment_6565" align="aligncenter" width="1000"]چراغ های روکار چراغ های روکار[/caption]

کاربرد چراغ سقفی روکار

امروزه از چراغ های سقفی روکار در بسیاری از مراکز تفریحی ، تجاری و اداری استفاده می شود. این لامپ ها علاوه بر نشان دادن دکوراسیون فضا ، با استفاده از لامپهایی که دارای تنوع رنگی هستند و تنوع رنگی بالایی دارد. میزان شگفت انگیزی از انتشار نور را به همراه می آورند. شار نور متعادل و مناسب و همچنین توزیع نور یکنواخت از ویژگی های آنهاست.

امروزه در بازار به پانل سقفی این چراغ ها معروف هستند. امروز صفحه پانل در رنگ های مختلف تولید می شود.

با توجه به تفاسیری از چراغ روکار گفته شد این منبع روشنایی بسیار مناسب و به صرفه از نظر اقتصادی برای شما خواهد بود.

برای خرید چراغ های اشکی و شمعی اینجا کلیک کنید.

اگر قصد خرید این روشنایی ارزشمند را دارید عضو کانال تلگرام  و اینستاگرامی ما شوید یا از طریق سایت کالای برق پارس با تیم فروش ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: چراغ روکار ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

چراغ های سقفی تزیینی یکی از روشنایی فضای داخلی بانک ها، شرکت ها، دفاتر کاری، ادارات، سالن ها، سینماها و سایر مکان های از تعداد زیادی لامپ استفاده می شد.فروشگاه کالای برق پارس بزرگ ترین مرکز فروش پنل های سقفی تزیینی با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد .محصولات روشنایی خود را به صورت عمده در سراسر کشور ایران پخش می کند.پنل سقفی تزیینی در توان های مختلف و بازده نوری گسترده در بازار عرضه می شود.

کاربرد چراغ سقفی تزیینی ابعاد60*60 کجاست؟

چراغ سقفی تزیینی ابعاد ۶۰ * ۶۰ یکی از بهترین لامپ های ال ای دی مناسب برای نصب بروی سقف می باشد.این منبع نوری در در دو مدل SMD و COB در بازار عرضه می شود .پرفروشترین و پر کاربردترین آن ها لامپ SMD است.این منبع نوری به دلیل عمر بالا و نورملایمی که از خود منتشر می کند گزینه مناسبی است برای اماکنی مانند بیمارستان، ادارات،...    پنل سقفی تزیینی باتوجه به برش سقف دو نوع هستند.

خرید چراغ سقفی های توکار 

  • لامپ ال ای دی ۶۰ در ۶۰ روکار
  • لامپ ال ای دی ۶۰ در ۶۰ توکار

لامپ ال ای دی ۶۰*۶۰ به دلیل قطر کمی دارد داخل سقف قرار می گیرد.این پنل ها فضای بیرونی را اشغال نمی کنند.دارای نوری ملایم هستند.بدنه این پنل سقفی از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم هستند و گرما را از خود عبور نمی دهد.یکی از مزایای این پنل سقفی این است فاقد اشعه مضر برای چشم می باشد تا مدتها می توانید زیر این پنل سقفی بمانید.

مرکز فروش پنل سقفی 60*60

فروشگاه ها و مراکز الکتریکی متنوعی جهت عرضه این پنل های سقفی وجود دارد.

فروشگاه کالای برق پارس به صورت مستقیم و بدون واسطه، لامپ ال ای دی ۶۰ در ۶۰ را در اختیار همکاران و مشتریانقرار می دهد.

یکی از مزایای خرید چراغ سقفی از این مجموعه داشتن گارانتی 24 ماهه می باشد.

لامپ ال ای دی 60*60 به دلیل بدنه آلومینیومی آن باعث استحکام و مقاومت هر چه بیشتر آن شده است.

این لامپ های ال ای دی 60*60 در برابر روشن و خاموش شدن دچار سوختگی نمی شود.

در صورتی که لامپ های قدیمی این مشکل بزرگ را داشت.

[caption id="attachment_6496" align="alignnone" width="1000"]مرکز پخش چراغ سقفی این مقاله را نیز بخوانید: مشخصات ریسه نواری led[/caption]

فروش آنلاین پنل سقفی تزیینی 60*60 به صورت عمده

یکی از مشکلات مردم در قدیم این بود لامپ ال ای دی 60*60 بدون دردسر و آنلاین و در کمترین زمان ممکن تهیه کنند.

در گذشته خریداران نیاز بود به صورت حضوری در بازار خرید کنند.

فروشگاه کالای برق پارس به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای توزیعی روشنایی در سطح کشور، با داشتن نمایندگی از بزرگترین تولید کننده در کشور، تسهیلاتی را تحت عنوان فروش اینترنتی لامپ ال ای دی ۶۰ در ۶۰ به قیمت عمده برای همکاران محترم و شرکت های توزیع فراهم کرده است.

تا علاوه بر خرید مطمئن، از تخفیف ویژه همکاری نیز بهره مند شوند.

لامپ ال ای دی سقفی 60*60 ولتاژ مختلفی دارد. مناسب با جریان برقی در سطح شهر می باشد.

هیچ گونه تاثیری روی نوسات برق ندارد.

این پنل های سقفی 60*60 مقاومت بسیار بالایی دارد. میزان روشنایی این پنل 3600 لومن می باشد.

زاویه نوری این روشنایی در حالت استاندارد 180 درجه می باشد قطعا می تون گفت تمام اطراف خود را به خوبی روشن می کند.

انواع پنل سقفی 60*60

پنل سقفی مربعی عمدتاً در سه سایز تولید می شود:

  • پنل سقفی ۳۰*۳۰
  • پنل سقفی ۴۰*۴۰
  • پنل سقفی ۶۰*۶۰

لامپ ال ای دی 60*60 دارای توان بالا و شدت نور مناسب می باشد.

اکثر تولید کننده ها این محصول روشنایی در انواع متفاوتی و مشخصات فنی مختلفی تولید می کنند.

پنل سقفی در وات های زیر در بازار عرضه می شود.

  • پنل ۶۰*۶۰ سقفی ۳۲ وات
  • پنل ۶۰*۶۰ سقفی ۴۰ وات
  • پنل ۶۰*۶۰ سقفی ۵۰ وات
  • پنل ۶۰*۶۰ سقفی ۶۰ وات

چراغ سقفی 60*60 در طیف نور مختلفی از جمله آفتابی، یخی، سفید تولید می شود.

مصرف کنندگان بر طبق سلیقه آن را انتخاب می کنند.

این مقاله را نیز بخوانید : ریسه شلنگی چیست ؟

مزایای استفاده از چراغ سقفی 60*60

یکی از مهمترین مزایای لامپ های سقفی نسبت به سایر لامپ های قدیمی ، سلامت نور و تابش است. علاوه بر این ، در این نوع ، تامین کنندگان استاندارد نور استاندارد مشاهده می شوند. به عنوان مثال ، این چراغ ها از لامپهای LED استفاده می کنند ، اما وجود شیشه به عنوان قاب برای محافظت از چشم در برابر آسیب استفاده می شود.

سادگی نصب و سهولت استفاده از مزایای دیگر چراغ های سقفی است. با این کار تعیین محل نیاز به آن و نصب چراغ سقفی با اتصالات مورد نیاز شما آسان می شود.

مشاوره جهت خرید چراغ سقفی 60*60

همکاران عزیز و شرکت های توزیع در سراسر کشور می توانند جهت اطلاع از لیست قیمت انواع مدل های لامپ ال ای دی ۶۰ در ۶۰ و استفاده از درصد تخفیف همکاری با واحد مشاوره و فروش مجموعه کالای برق پارس در ارتباط باشند و یا عضو کانال تلگرامی و اینستاگرامی ما شوند.

 

 



:: برچسب‌ها: خرید چراغ سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

در ایم پست به انواع چراغ سقفی و تزیینی مورد بررسی قرار می دهیم . نور مناسب مکمل نمای خانه شما است. اگر فضای داخلی خانه از نور ضعیفی برخوردار باشد ، چندان جذاب به نظر نمی رسد و زیبایی بصری خود را از دست می دهد. بزرگ یا کوچک بودن خانه، چراغ های سقفی جمع و جور با نور مناسب می توانند به فضا بهتر و جذاب تر کمک کنند.

چراغ سقفی و تزیینی یکی از چراغ هایی که در سقف بسیاری از امکان اداری و تجاری و فروشگاه ها و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد .معمولا این چراغ های سقفی دارای یک پایه هستند که به دیوار پیچ می شود.

این چراغ های سقفی و تزیینی دارای تکنولوژی LED هستند. بدون لامپ و یا با لامپ با سرپیچ و بدون سرپیچ مختلف هستند.

برای استفاده با لامپ های کم مصرف با سرپیچ E27 با لامپ های LED رنگ نور مختلفی دارد، در حال حاضر در دکوراسیون داخلی که با هدف نورپردازی تزیینی ارتباط مستقیمی دارد.

همین نکنه باعث شده است که  مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار بگیرد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع چراغ سقفی وتزیینی آشنا کنیم. ما را تا انتها مقاله یاری کنید.

خرید چراغ سقفی تزیینی 

چراغ سقفی وتزیینی توکار

چراغ سقفی های توکار یکی از نواع چراغ پنلی هایی است که تکنولوژی این چراغها مجهز به تکنولوژی SMD LED و COB LED می باشد.

این محصولات با کیفیت در اشکال مختلفی مثل چراغ سقفی روکار مربعی ، چراغ اداری سقفی دایره ای و... در بازار تولید می شود، که نصب این چراغ ها به صورت توکار و روکار می باشد.

وجود لامپ های SMD در چراغ هایی سقفی با تعداد بالایی LED و یا دیود نوری نیمه رسانا در چراغ ها قرار دارد.هنگام جریان برق یه این صفحه، نورهایی را از خود منتشر می کند.

COB تعداد لامپ های LED و دیود نوری زیادی تشکیل شده است. نور در این چراغ ها به صورت هسته ای عمل می کند. نور به صورت پرتابی پخش می کند.

کاربرد این نوع چراغ ها بیشتر در فروشگاه ها و مراکز اداری می باشد.

چراغ-سقفی

چراغ سقفی (چراغ های پنلی شبکه ای)

نصب این نوع چراغ سقفی به صورت هم روکار و توکار هستند، به طور معمول این چراغ سقفی را، روی سقف های کاذب نصب می کنند.

این چراغ پنلی بیشتر در مراکز اداری و تجاری کاربرد دارد.

پنل هایی که ابعاد 60*60 دارند مناسب برای محیط های بزرگی مثل بیمارستان و سالن کنفرانس کاربرد دارد.

چراغ سقفی  و تزیینی ضد آب 

همانطور که از نام این محصول مشخص است مقاومت نسبتا بالایی در مقابل آب و رطوبت و گرد و خاک دارد و مناسب ترین گزینه برای استخر و حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

این المان روشنایی در اشکال مختلف تولید می شود.

این مقاله رانیز بخوانید: 4 نکته جالب خرید لامپ فلامینتی ادیسونی 

 


لوستر و آویز

لوسترهای تزیینی یک از انواع روشنایی هستند که در اشکال مختلف تولید می شود.کاربرد این لوسترها به وفور در آشپزخانه و اتاق نشیمن و یا ...  به چشم خود دیده اید.

لوسترهای مجلل با شاخه های ظریف و زیبا در دسته چراغ های سقفی قرار می گیرند که با استفاده از چندین لامپ روشنایی خانه شما را چند برابر می کنند. بسته به فضای داخلی منزل خود می توانید یک لوستر مدرن یا سنتی انتخاب کنید.
 
مصرف برق انواع لوسترها بسته به تعداد لامپهای استفاده شده در آنها متفاوت است. اگر خانه شما سقف بلندی دارد ، مرکز اتاق را برای نصب لوستر انتخاب کنید.
 
برخی از لوسترهای مستطیلی و مستطیلی برای اتاق ناهار خوری و بالای میز ناهار خوری مناسب هستند.
این نوع روشنایی ها اشکل بسیار متنوعی در بازار تولید می شود. شما می توانید دید بازتری بسته به سلیقه خودتان آن ها را انتخاب نمایید.

چراغ سقفی خطی

یکی از نواع چراغ های سقغی ، چراغ های خطی هستند. نصب این نوع چراغ‌ها به صورت روکار و ردیفی کار می شود. نور این چراغ ها به صورت یکنواخت می تابد و باعث خیرگی شم نمی شود.

این نوع چراغ‌ها هم به شکل توکار و هم به شکل روکار نصب می‌شوند. نکته جذاب در مورد این نوع چراغ‌ها این است که می‌توان اشکال مختلفی را بر روی سقف به سکل دلخواه توسط این چراغ‌ها ایجاد کند.

سخن آخر 

سرانجام ، خانه ای با نور کافی می تواند به مکانی زیبا و زیبا تبدیل شود. بسته به کارایی هر قسمت از خانه ، می توان از لامپ مخصوصی استفاده کرد. به این ترتیب فضای خانه سرگرم کننده می شود و در مصرف برق صرفه جویی می شود.

امیدواریم با خواندن این مقاله با انواع چراغ سقفی آشنا شوید واگر قصد خرید چراغ های سقفی تزیینی را دارید در کانال تلگرامی و اینستاگرام ما عضو شوید.



:: برچسب‌ها: چراغ سقفی روکار، چراغ سقفی توکار،چراغ سقفی پارس شعاع توس ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

خرید بهترین لامپ خانگی: تصور کنید با روشن و خاموش کردن کلید برق ، تأثیر محیطی داشته باشید. این ممکن است عجیب به نظر برسد ، زیرا ما معمولاً فکر می کنیم نورپردازی به جای بیرون از خانه در داخل خانه اتفاق می افتد.

اما این بدان معناست که انتخاب ها و عادت های روشنایی ما تأثیر بسزایی در کره زمین دارند. به عنوان مثال ، هرچه برق بیشتری مصرف کنیم ، آلاینده های صنعتی بیشتری تولید می کنیم که به مشکلاتی مانند اثر گلخانه ای و باران اسیدی کمک می کنند.

چندین روش آسان برای درست گرفتن نور وجود دارد. بارزترین آنها حفظ است. چراغ ها را وقتی نیازی ندارید خاموش کنید.

بهترین لامپ خانگی  برای  شما چیست؟

مصرف برق را کاهش دهید
لامپ فلورسنت جمع و جور (لامپ فلورسنت جمع و جور)
این لامپ عجیب در یک چراغ جلو طبیعی قرار دارد و مانند لامپ (نور سفید) عادی ، به محض روشن کردن ، نور را ساطع می کند ، بر خلاف نور ماه طبیعی که در مدارس و ادارات یافت می شود .

چراغ های لامپ فلورسنت جامد در نوع خود بهترین هستند و به محض فشار دادن یک کلید ، بدون صدا و سوسو زدن روشن می شوند.

چراغ های فلورسنت جمع و جور در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند ،

طول عمر آنها را افزایش می دهند و 1/4 نور سفید لامپA را مصرف می کنند.

به عنوان مثال ، لامپ 60 وات نور سفید حدود 750 ساعت دوام می آورد ، در حالی که چراغ های فلورسنت جمع و جور همان روشنایی را نشان می دهند و با استفاده عادی 5 تا 10 سال برای 7،500 تا 10،000 ساعت دوام می آورند.

کدام لامپ سالم ترین است؟

مهمترین معیار انتخاب لامپ برای بیشتر افراد ، نور بیشتر و مصرف کمتر انرژی است. اما کدام لامپ سالم ترین است؟ مواد تشکیل دهنده لامپ ها و تشعشعات آنها نیز می توانند در سلامت ما نقش داشته باشند. کدام نور دارای اشعه ماورا بنفش است؟ چه مواد سمی در لامپ ها استفاده می شود و زندگی ما را تهدید می کند؟ کدام نورها بر بدن ما تأثیر مثبت دارند؟ مطمئناً معیارهای مربوط به سلامت انسان بسیار مهمتر از هزینه برق مصرفی در خانه است. با شناخت بهتر لامپ ها ، می توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم!

همچنین بخوانید: بهترین چراغ های اشکی و شمعی برای لوستر 

جایگزینی لامپ خانگی  با یک نور فلوئورسنت

جایگزینی لامپ حانگی  با یک نور فلوئورسنت جمع و جور می تواند جو را از نصف تناژ دی اکسید کربن تولید شده در طول عمر یک لامپA طبیعی دور نگه دارد.

فلورسانس های جمع و جور نسبت به نور سفید سنتی لامپ گران ترند ، اما قیمت آنها را با نور سفید لامپ مقایسه نمی کنند. 13لامپ نور سفید برای ماندگاری در همان 10،000 ساعت لازم است.

لامپهای فلورسنت جمع و جور لامپ برای استفاده در هر شرایطی مناسب نیستند. فاکتور اندازه به عنوان مثال ، برای آباژورهای کوچک یا وسایل مخصوص پوشیده شده اعمال نمی شود.

مناسب برای مکانهایی که نور بیش از 2 ساعت در روز روشن است. برای تهیه آن احتمالاً مجبورید از طریق برخی از فروشگاه های لوازم الکتریکی و مصرفی  مانند فروشگاه کالای برق پارس مراجعه کنید .

احتیاط:

توجه داشته باشید که نور سفید لامپ بزرگتر از دو معادل کوچکتر لامپ دارای انرژی کمتری است. به عنوان مثال ، 100 وات لامپ همان میزان نور را به عنوان دو 60 وات لامپ ساطع می کند و باعث صرفه جویی در انرژی می شود.

3 لامپ با چراغ های سه بعدی را امتحان کنید. با این حال ، برای ایمنی لامپ ، درپوش سوم را بسوزانید. لامپ کم مصرف مانند هالوژن کریپتون یا تنگستن یا لامپ با لایه بازتابنده مادون قرمز را امتحان کنید.

آیا باید چراغ های LED را با قیمت بالاتری خریداری کنید؟

چراغ های LED آخرین فناوری برای صرفه جویی در هزینه هستند.

آنها گرانتر از نخ های لامپ هستند ، اما قیمت ها در حال کاهش است. یکی از راه های واقعاً اندیشیدن درباره آن این است که LED ها یک سرمایه گذاری طولانی مدت هستند. بنابراین اگرچه هزینه پیش فرض ممکن است کمی بیشتر باشد ، زمان بازپرداخت آن ارزش دارد.

خرید لامپ های ال ای دی 

آیا چراغ های LED واقعاً پس انداز می کنند؟

بدون شک LED ها از نظر مصرف انرژی بیشتر هستند. LED 10W لامپ همان عملکرد لامپ رشته ای 60W لامپ را انجام می دهد.

این باعث صرفه جویی در هزینه و کاهش انتشار دی اکسید کربن می شود.

به طور متوسط ​​برای هر کیلووات ساعت 0.12 دلار برای LED لامپ برای 25000 ساعت 25000 دلار هزینه می شود.

چراغ های LED چگونه کار می کنند؟

دیود ساطع کننده نور یک منبع نور نیمه هادی دو سیم است. این یک دیود اتصال pn است که با فعال شدن از آن ساطع می شود.

هنگامی که ولتاژ مناسب به سیم ها وارد می شود ، الکترون ها می توانند از طریق سوراخ های الکترون در دستگاه ترکیب شده و انرژی را به صورت فوتون آزاد کنند.

در کدام لامپ ها از مواد سمی استفاده می شود؟

در لامپ های رشته ای و رشته ای ، تولید نور در درجه اول از طریق تحریک جیوه اتفاق می افتد ، و جیوه یک فلز سمی است. در ساختار لامپهای LED از فلز سرب نیز استفاده می شود. اما تفاوت در این است که با شکستن لامپ کم مصرف ، جیوه موجود در آن وارد محیط می شود اما از آنجا که لامپ LED شکستنی نیست ، سرب لامپهای LED به راحتی وارد محیط خانه نمی شود.

این مقاله را نیز بخوانید: نحوه تعمیر کابل کواکسیال 

کدام لامپ ها اشعه های مضر دارند؟

میزان اشعه ماورا بنفش لامپ ها بسیار کم است. با این حال ، نور سفید لامپ ها بسیار کمتر از نور زرد آنها است. در لامپهای رشته ای و رشته ای ، پس از تحریک بخار جیوه موجود در لامپ و تولید نور ماوراlet بنفش به خودی خود ، این نور با عبور از لایه فسفر ، که در لایه داخلی شیشه لامپ قرار دارد ، به نور مرئی تبدیل می شود. اگر کیفیت لایه فسفر روی شیشه لامپ پایین باشد یا به مرور زمان در اثر ضربه فروریزد ، اشعه ماوراlet بنفش مستقیماً وارد خانه می شود. نور ماوراlet بنفش یک ماده سرطان زا است.

انواع چراغ های LED کدامند؟

لامپ های LED معمولی سه نوع نور ساطع می کند: سفید گرم که در بیشتر خانه ها استفاده می شود و مشابه هالوژن لامپ مدرن است. رنگ سفید سرد مانند لامپهای فلورسنتی است که در مغازه ها و دفاتر مشاهده می کنید.

بنابراین یافتن نور مناسب برای هر اتاق در خانه شما کاملاً ارزش صرف وقت و صرف هزینه را دارد و بسیار آسانتر از آن است که فکر کنید ، می توانید با لامپ های مختلف زیبایی خانه خود را دو چندان کنید.

جهت مشاوره خرید بهترین لامپ خانگی  با کارشناسان ما در بخش فروش 09120368450 و یا عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی  ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی ، لامپ کم مصرف ، لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

در این محتوا سعی بر این داریم تا شما کاربران را در باره مزایای لامپ ال ای دی و ال ای  صحبت کنیم . همانطور که می دانید درلامپ ال ای دی نوعی لامپ به کار رفته است که دیود نوری نیمه رسانا استفاده می شود.که در صنعت خودروسازی استفاده های زیادی می‌شود.لامپ های LED نسبت به روشنایی های دیگر دارای سرعت زیادی در خاموش و روشن شدن دارند.

لامپ های LED دارای 4 جز اصلی می باشد 1-ماژول-بدنه خنک کننده هیت سینگ- داریور - چراغ

مهمترین قسمت این روشنایی بدنه آن می باشد. جنس بدنه این چراغ از الومینیوم می باشد و گاهی از پلاستیک نیز ساحنه می‌شود.

لامپ های ال ای دی از لحاظ شکل به 4 نوع اند.ال ای دی کلاهی - ال ای دی پاور -ال ای دی SMD -ال ای دی COB ، ما به توضیح هر کدام از آن ها می پردازیم 

ال ای دی کلاهی به صورت کلاه است همانطور از شکل ظاهریش مشخص است. ال ای دی پاور نور زیادی دارد که وات آن از 1 تا 3 وات متغییر است. ال ای دی SMD انسان هیچگونه نقشی در تولید آن ندارد ابعاد ریز و گوچک هستند. ال ای دی COB چراغ ها روی یک صفحه هستند نور به صورت نقطه ای و متمرکز می باشد.

 لامپ ال ای دی دارای مزایا و معایبی را به دنبال دارد.

این المان نوری، جریان الکتریکی از خود عبور میدهد که به صورت نور دیده می شود.

این مقاله را بخوانید: 5 مزایای لامپ COB

مزایا ی لامپ ال ای دی 

  • طول عمر:

یکی از اولین و مهم‌ترین عامل یک لامپ‌، طول عمر لامپ‌های LED می باشد .

طول عمر چراغ های ال ای دی بالاتر از لامپ های رشته ای و پر مصرف میباشد .

امروزه این المان روشنایی جایگزین مناسبی برای لامپهای قدیمی شده است .

  • کارکرد نوری (lum/watt)

یکی از امتیازاتی که این المان روشنایی دارد می توان به کارکرد نوری بالای این لامپها اشاره نمود.

این لامپ ها در حال حاضر 74 تا 120 لومن بر وات داراست .

 این در حالی است که این مقدار برای لامپ‌های رشته‌ای ۱۰ تا ۱۵ لومن بر وات، برای لامپ‌های کم‌مصرف ۴۵ تا ۶۵، برای لامپ‌های بخار جیوه ۳۵ تا ۶۰، برای لامپ‌های بخار سدیم ۶۰تا ۱۱۰ و برای لامپ‌های متال هالید ۷۵ تا ۸۵ لومن بر وات می‌باشند. در زیر نمودار مقایسه بازده نوری انواع لامپها آورده شده است.

  • Response Time

این لامپ ها کم مصرف به محض اینکه ولتاژی به آن وارد شود روشن می شود .

این لامپ ها در مقایسه با لامپ های رشته ای 15 میلیون بار سریعتر روشن می شود .

  • On/off:

لامپ ال ای دی به هیچ وجه روشن و خاموش شدن تبعیت نمی کند .

می توان این لامپ ها را بارها خاموش و روشن کرد طول عمر این چراغ بستگی به زمان روشن مانده دارد .

  • تنظیم شدت نور:

از دیگر محاسن این لامپ می توان نور را تنظیم کرد کنترل سطح ولتاژ به کمک تغییر پهنای پالس است .

  • تنظیم زاویه تابش:

این لامپ ها به دلیل دارا بودن لنزهایی با زوایای دلخواه، نور را در همه جهات پخش نمی کند .

می توان با استفاده ازاین لنزها زاویه تابش را تغییر داد .

  • کاهش نور:

اکثر این لامپ های کم مصرف با گذشت زمان باعث کاهش نور می شود .

  • این لامپ ها می تواند از انرژی خورشیدی ویا باطری برای تامین نیروی خود استفاده کند .

[caption id="attachment_6452" align="alignnone" width="1000"]مزایای لامپ ال ای دی مزایای لامپ ال ای دی[/caption]

 

 

معایب لامپ های کم مصرف

لامپ های ال ای دی برعکس لامپ های رشته ای عیب های کمی دارد استفاده زیاد این لامپ ها باعث اختلال در خواب و مبتلا شدن به سرطان و پروستات در آقایان می شود این لامپ ها مواد سمی مضرمثل جیوه و.. ندارد ولی مواد آرسنیگ وسرب می باشد . لامپ هایی که رنگ نور سفید، مقدار پایین سرب را دارا می باشد . این لامپ ها به دلیل داشتن مس اثرات مخربی بر محیط زسیت دارد . توصیه می کنیم این بدون محافظ به شکسته های ال ای دی دست نزنید .

4 راه برای جلوگیری از ساطع شونده  نور LED هنگام خاموشی 

گاهی اوقات LED ها حتی در حالت خاموش نیز کمی روشن می شوند.
وجود این نور به دلیل جریان باقیمانده در LED ها است.

راه حل 1: لامپ را با یک لامپ گاز و یک لامپ رشته ای جایگزین کنید.

راه حل 2: سیم کشی یا دیودها را تنظیم کنید.

راه حل 3: برای انتقال ولتاژ اضافی از CFL (لامپ فلورسنت جمع و جور) استفاده کنید.

راه حل 4: با سازنده لامپ LED خود تماس بگیرید.

خرید لامپ های ال ای دی با قیمت مناسب از بهترین فروشگاه اینترنتی 

کالای برق پارس  یکی از نمایندگی معتبر لوازم روشمایی پارس شعاع توس، یکی از تولیدکنندگان بزرگ صنعت روشنایی در تهران  است.

این نمایندگی بیش از سال ها و تجربه است که به تمام هموطنان عزیز خود خدمات رسانی می کند و تصمیم گرفته است تا حضور پررنگی در فضای مجازی داشته باشد.

لطفا نظرات و پیشنهادات با ما در میان بگذارید ، و هر زمان که به آن نیاز داشتید با ما تماس بگیرید یا با ما ایمیل کنید.

دنبال کردن شما مایع دلگرمی گروه ما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی ، لامپ کم مصرف ، لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

چراغ های سنسودار سقفی یکی از روشنایی های مهمی محسوب می شود. اکثر طرفداران این روشنایی بیشتر ذر سویت ها و راهرو هاو پله ها و در ورودی  مورد استفاده قرار می دهند.

به کار بستن از این نوع چراغ های سنسودار سقفی یا این که لامپ هوشمند سبب می‌شود.

مصرف انرژی را تا حدی پایین می آورد و همچنین باعث هزینه های مصرفی خانه هایتان را تا حدودی کاهش دهد.

در سال های قبل که لامپ سنسور دار وجود نداشت ، یکی خلل های مهم از یاد بردن بدون صدا کردن برق مشاعات یک ساختمان بود.

بیشتر مردم فراموش می‌کردند که برق راهرو یا این که پارکینگ را هنگام بیرون شدن سکوت نمایند.

خرید انواع چراغ سنسور دار دیواری ضد آب

 

نحوه کارکرد چراغ های سنسودار سقفی

وقتی چراغ های سنسودار سقفی  وارد بازار شد مردم آن ها را در پارکینک و راهرو و پلکان استفاده می کنند

در قدیم جای این المان روشنایی، چراغ هایی که زمان داشت مورد استفاده می شد

مردم ساکنین ساختمان با زدن شاسی وسر یک تایم مشخص مثلا با گذشت سه دقیقه زمان خاموش می شد.

وقتی این چراغ سنسوردار به بازار آمد بیشتر در پلکان ، راهرو، .... مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف چراغ سقفی سنسور را در مکان هایی مانند راهرو .... میزان مصرف انرژی را تا حدودی کاهش پیدا می کند.

چراغ سقفی دیواری بیشتر در مراکز اداری و پارکینگ و باغچه به کار می رود.

این روشنایی بدون دخالت دست روشن و خاموش می شود.

مصرف این روشنایی، باعث می شود مصرف انرژی کاهش پیدا کند. در نتیجه هزینه ها را تا حد چشمگیری کاهش می یابد.

 

این مقاله را نیز بخوانید: بهترین چراغ اشکی و شمعی برای لوستر کدامند؟

سنسور استفاده شده درچراغ های سنسودار سقفی

وقتی افراد در راهرو و پارکینگ رفت و آمد می کنند  این حسگر در داخل این چراغ سقفی سنسور دار وجود دارد و این قابلیت را دارد که با هر گونه تکان عکس العمل از خود نشان می دهد و از خود روشنایی خیلی زیادی تولید می کند.

انواع سنسورها را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم بر اساس درجه تقسیم بندی می شود با ما همراه باشید

سنسور با زاویه 140 درجه

ظاهر این چراغ سقفی مربعی است که در داخل آن کلید نصب می شود. زاویه دید این چراغ تا 140 درجه است.

سنسور حرکتی ۱۸۰ دجه

این سنسورتا زاویه 180 درجه را تحت پوش دید قرار می گیرد و نسبت به سنسورهای دیگر قوی میباشد.

سنسور حرکتی ۳۶۰ درجه  سقفی

این سنسور همانطور که از اسم مشخصه زاویه دید 360 درجه را تحت شعاع قرار می دهد ظاهری دایره ای دارد .

سنسور ۳۶۰ درجه توکار سقفی

این سنسور در زیر سقف قرار می گیرد در جاهایی که هالوژن قرار می گیرد قابل نصب می شود.

چراغ سقفی سرخود

چراغ سقفی سر خود چراغ هایی هستند دارای فریم سرخود هستند و دارای سنسور 360 درجه است.

کاربرد سنسور دزدگیر

حسگر این دزدگیر به این صورت است که با حرکت افراد از خود روشنایی تولید می کند.

این حسگر اشعه مادون قرمز را از اطراف جذب می کند و باعث می شود از خود واگنش نشان دهد.

در گذشته سنسور ها به این شکل بودند ، دارای زمان سنج بود که بعد زدن شاسی لامپ روشن می شد و بعد این تایم مشخص تموم شد باعث میشد خاموش شود.

استفاده از چراغ سنسور دیواری چه مزیت هایی دارد؟

  • کاهش هزینه نصب و خرید لامپ
  • عدم استفاده از زدن کلید و شاسی
  • روشن شدن به موقع لامپ ها
  • آلودگی وارد محیط نمی کند
  • بالا بردن ضریب امنیتی

کاربردهای چراغ سقفی سنسوردار و چراغ سنسور دار دیواری

  • تامین روشنایی در راه‌پله ساختمان‌های مسکونی و برج‌ها یا ساختمان‌های اداری و تجاری
  • تامین روشنایی اماکن مختلف پارکینگ‌ها، انبارها، راهروها
  • تامین روشنایی محل عبور و مرور فضای سبز منازل مسکونی، برج‌ها و …
  • تامین روشنایی سرویس‌های بهداشتی
  • تامین روشنایی ورودی‌های در ساختمان
  • تامین روشنایی ساختمان‌های اداری در محل هایی که کمتر تردد دارند.
  • تامین روشنایی اتاق‌های پرو

جهت خرید لامپ های سقفی سنسور دار عضو کانال تلگرامی و اینستاگرامی ما شوید و یا از قسمت فروش سایت کالای برق پاس یاری بخواهید تا شما را در خرید این روشنایی کم مصرف کمک کنند.



:: برچسب‌ها: چراغ سقفی سنسوردار ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

لامپ هالوژن سوزنی چیست؟ آیا شما به طرز استفاده و کاربرد این روشنایی فکر کرده اید ؟ آیا می دانید چه ویژگی های این لامپ دارد .

هدف ما از تهیه این مقاله این است اطلاعاتی در مورد این روشنایی پر مصرف و پر کاربرد در اختیار شما قرار می دهیم با کالای برق پارس همراه باشید .

این مقاله را بخوانید : لامپ هالوژن چیست؟

انواع لامپ سوزنی

لامپ سوزنی به دو دسته تقسیم بندی می شود SMD  و COB هر کدام ازاین ها با توجه به کارکرد ، کاربردهای مختلفی که دارند .

 ما به طور خلاصه هر کدام را شرح می دهیم .

  • لامپ هالوژن SMD

در ساخت چراغ های هالوژنی اس ام دی از تکنولوژی چیپ های SMD استفاده شده است .

که طراحی آن ها به گونه ای است که مصرف انرژی کمتری دارند .

و می توانند نوری با کیفیت و شدت مناسب در اختیار کاربران قرار دهند.

در ساختمان داخلی هالوژن اس ام دی ، آی سی هایی با پایه کوتاه قرار گرفته اند که بدون سوراخ شدن روی بورد نصب می شوند

و با عبور جریان برق می توانند نور مناسبی را توزیع کنند.

لامپ هالوژن SMD گرمای بسیار کمتری تولید می کند.

و می توان از آن جهت تامین نور در اداره ها ، سالن های نمایش ، منازل ، ساختمان های رسمی و غیره استفاده کرد. این چراغ ها به صورت توکار نصب می شوند و قابلیت استفاده به صورت چراغ دکوراتیو را نیز دارند.

  • لامپ هالوژن COB

لامپ های هالوژنی COB همانند لامپ های ال ای دی و اس ام دی دارای قابلیت نوردهی در محیط های مختلف هستند.

به طور مثال در سالن ها می توان دورتادور سقف را با لامپ های هالوژن COB نورپردازی کرد و یا جهت تامین نور در تاترها ، سالن های کنفرانس و غیره از این لامپ ها استفاده کرد.

 

چه تفاوتی در لامپ‌هالوژن سوزنی  G4 وG9 دارد ؟

لامپ هالوژنی سوزنی G4 و G9  المان های نوری هستند  که در قدیم مورد استفاده بسیاری از مردم قرار میگرفت .

عیبی که لامپ G4 داشت این است سوخت و سوز بسیار بالایی دارد

مصرف این لامپ ها انرژی بسیار بالایی دارد و مدام باید تعویض شود .

  اما مدل G4 به مراتب کم مصرف تر و عمر بالاتری نسبت به مدل G9 دارد.

تولید و عرضه لامپ سوزنی به بازار با مصرف برق پایین و طول عمر بالا جایگزین بسیار خوبی برای لامپ‌های هالوژن گازی شده است.

امروزه بدلیل روکش ژله ای که دارد این المان روشنایی را  به اسم لامپ سوزنی ژله می شناسند ولی از بازدهی نوری بسیار بالا این لامپ نمی توان چشم پوشی کرد .

نصب-هالوژن سوزنی

مزایای لامپ هالوژن سوزنی

یکی از مزایای لامپ سوزنی این است که در اندازه های مختلف تولید می شود. گرمای این لامپ بسیار کمتر از لامپ است. برای نصب لامپ سوزنی مانند چراغ قوه نیازی به درایور ندارید و می توان آن را به برق شهری متصل کرد.

لامپ سوزنی با 7 وات بسته بندی پلاستیکی پوشانده شده است. وجود یک لایه می تواند نه تنها در انتقال نور ، بلکه همچنین برای لامپ نقش محافظتی داشته باشد.

همچنین اگر آب به لامپ ریخته شود ، هیچ صدمه ای به لامپ وارد نمی کند. این لامپ را می توان با یک لامپ 220 ولت جایگزین کرد.

 

ویژگی‌های لامپ هالوژنی

  • بدنه از جنس پلاستیک مرغوب مقاوم در برابر حرارت
  • میزان آمپر آن معادل 0.2 باشد.
  • عمر طولانی
  • کاهش مصرف انرژی
  • بازدهی بالای انرژی
  • 30000 ساعت کارایی

یکی از شاخصه های نوری این لامپ ها نوری دارد این است با همان نور اشیا دیده می شود .

کاربرد این المان روشنایی بیشتر برای روشن کردن فضاهای بزرگی مثل مراکز خرید و فروشگاه و اداری و تجاری .... مورد استفاده قرار می گیرد .

الزامات توزیع برابر نور لامپ سوزنی چیست؟

امکان اتلاف حرارت مناسب با پوشش سیلیکونی لامپ سوزنی از پوشش سیلیکونی درجه یک و همچنین استفاده از آرایه های LED متناسب با فاصله مناسب استفاده کنید.

لامپ هالوژن 7 وات چیست ؟

لامپ هالوژن 7 وات سایز کوچکی دارد.

اما نور آن بسیار زیاد است مصرف کننده‌های زیادی ترغیب به خرید و استفاده شوند. دفع حرارت بالایی دارد که به افزایش طول عمر لامپ می‌انجامد و خیال مصرف کننده را تا مدت‌ها راحت می‌کند.

مزیت های لامپ هالوژنی 7 وات

  • هماهنگ با ولتاژ شهری
  • عمرطولانی
  • در سایزها و ولتاژمختلف
  • مقاوم در برابر آب
  • بدون نیاز به درایورداخلی

خرید لامپ هالوژن سوزنی 7 وات 

نتيجه گيري و جمع بندي  

مصرف كنندگان محترم مي توانند كليه لامپ هاي رشته اي را در وات هاي مختلف با لامپ هاي سوزنی کم مصرف و پر بازده جايگزين كنند.

 در اين جايگزيني نه تنها از لحاظ ميزان روشنايي كاهشي صورت نمي گيرد بلكه با كاهش توان مصرفي به ميزان 80 ،%صرفه جويي اقتصادي قابل توجهي حاصل مي شود.

ضمناًبه علت بالا بودن عمر مفيد اين لامپ ها نسبت به لامپ هاي رشته اي، هزينه هاي تعمير و نگهداري سيستم هاي روشنايي به ميزان قابل ملاحظه اي كاهش مي يابد .

ما پیشنهاد می کنیم جهت خرید و لامپ های کم مصرف به سایت ما در ارتباط باشند .

ما به عنوان نماینده رسمی پارس شعاع توس موظیم یک محصول با کیفیت و با دوامی را در اختیار مشتری ارائه دهیم .

برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.



:: برچسب‌ها: لامپ هالوژن ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

در این پست به لامپ های SMD چیست؟ و به کاربرد آن ها می پردازیم . 

نام لامپ SMD برای Surface Mounted Device. برای شناسایی لامپ SMD ابتدا می خواهیم بپرسیم از چه فناوری برای ساخت لامپ SMD استفاده می شود؟ همانطور که از نامش پیداست ، فناوری SMD در ساخت آن استفاده شده است. نام این فناوری به معنای نصب قطعات در بالا است. در این روش تولید ، اجزای الکتریکی توسط دستگاهی که روی چاپگر صفحه مدار قرار می گیرد شناسایی می شوند. به همین دلیل ، این عمل به گونه ای انجام می شود که مدار مرتبط با لامپ کوچک و بسیار کوچک باشد. اجزای مورد استفاده در مدارهای این نوع روشنایی بسیار کوچک هستند ، به همین دلیل نه تنها مونتاژ دستی آنها را دشوار می کنند ، بلکه ممکن است به اجزای الکتریکی آسیب برسانند.
 
استفاده از این فناوری در ساخت چراغ قوه های LED بسیار مفید بوده و می توان گفت که امکان پذیر شده است. روشنایی کمتر ، تنوع زیاد رنگ و توانایی تنظیم جهت نور بر اساس نیاز کاربر ، برخی از ویژگی ها به دلیل استفاده از فناوری SMD ایجاد شده اند. علاوه بر مزایای استفاده از فن آوری مدرن ، عمر لامپ های SMD کوتاه تر و عمر طولانی تری نسبت به لامپ های موجود در بازار دارند.

این لامپ های SMD را به گونه ای طراحی کرده اند .که بردهای آن دارای ضخامت بسیار کمی می باشد .

اولین و مهمترین پارامترهای لامپ ها SMD  مصرف انرژی پایینی آن است .

همچنین این لامپ ها دید وسیع و گسترده ای دارد عمر این لامپ ها نسبت به لامپ های رشته ای بسیار بالا می باشد .

خرید لامپ ها SMD

تفاوت لامپ های SMD و COB 

تفاوت SMD و COB:
لامپ های SMD به یک تخته احتیاج ندارند ، بلکه چندین LED در کنار هم و در همان صفحه نصب می شوند و گرمای کمتری تولید می کنند. بنابراین ، SMD ها طول عمر بیشتری دارند و وزن کمی دارند. برخلاف SMD ها ، COBها از تراشه ای ساخته می شوند که جامعه بزرگی از LED ها هستند و مستقیماً روی مدار نصب می شوند. با توجه به این اجتماع ، LED ها گرمای بیشتری نسبت به SMD ها تولید می کنند که در صورت عدم استفاده از خنک کننده مناسب ، با گذشت زمان بر نور و روشنایی آنها تأثیر می گذارد.

این لامپ ها کاربرد مختلفی بر اساس کاربرد آن ها دارد بعبارتند از:

  • قابل استفاده در سقف کاذب
  • مادربرد رایانه
  • فلش درایو
  • هارددیسک
  • نمای ساختمان

در سال های اخیر با توجه به ویژگی ها و کاربرد لامپ SMD  سازگاری با محیط زیست میزان استفاده از آن بیشتر شده است .

لامپ-اس-ام-دی

 

این مقاله را بخوانید: ارزاترین و بهترین آنتن های دیجیتال موجود در بازار

امکانات لامپ SMD

این محصول روشنایی امکانات ویژه ای دارا می باشد این لامپ ها باتوجه به ابعاد بسیار کم می توان آن را به راحتی نصب کرد .

این چراغ ها طول عمر بالایی دارد در خانه هایی که از لامپ های اس ام دی استفاده می کنند بسیار مناسب است هزینه تعمیر و نگهداری آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد .

لامپ SMD به دلیل زیبایی که دارد صرفه جویی در مصرف و کیفیت بالای نوردهی مصارف زیادی دارند.

در بعضی جاها به صورت روکار و توکار نصب می شود . بیشتر در فروشگاه ها و مغازه ها قابل استفاده می باشد .

ساختار لامپ SMD

ساختار لامپ SMD  در اصل همان لامپ حبابی می باشد. مقدار معینی از جریان برق از مدار عبور م دهد .

این تجهیزات روشنایی انواع مختلفی دارد:

  • روشنایی بر اساس نئون
  • لامپ های  رشته ای

مضرات لامپ SMD

لامپ های SMD مانند همه محصولات دیگر علاوه بر کیفیت و شکل ظاهری ، دارای معایبی نیز هستند. سوال این است که چراغ های SMD چه معایبی دارند؟ استفاده طولانی مدت از این لامپ ها می تواند خواب را مختل کند و همچنین ممکن است به چشم آسیب برساند و باعث درد و خستگی چشم شود. بسته به محیطی که از این لامپ ها استفاده می شود ، عمر لامپ ممکن است کمتر از توصیف شده و نیاز به تعویض باشد ، در نتیجه آسیب محیطی را می توان در این لامپ مشاهده کرد.
 
و به طور خلاصه ، معایب لامپ های SMD به شرح زیر است:
 
1. اختلالات خواب
 
2. احساس درد و خستگی در چشم ها
 
3. آلودگی محیط زیست

 اگر شما به دنبال لامپ‌هایی هستید که علاوه بر کارایی بالا، هزینه انرژی شما را هم کاهش دهد نورپرداز SMD قطعا گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

لامپ SMD از کجا بخرم ؟

امیدواریم تا اینجا مقاله لامپ های SMD چیست؟ و کاربرد آن را بخوبی متوجه شده باشید. فروشگاه کالای برق پارس یکی از نمایندگی های معتبر پارس شعاع توس می باشد. این فروشگاه بزرگ عرضه کننده انواع لوازم روشنایی با قیمت خیلی خوب و مناسب و از همه مهمتر با کیفیت، در اختیار مصرف کنندگان و همکاران قرار می دهید.

شما عزیزان جهت برای کسب اطلاعات با دیگر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 

 

ا



:: برچسب‌ها: لامپ smd ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

در این بخش از مقاله با ارزانترین آنتن های دیجیتال خدمت شما کاربران هستیم ؟ اول از هر چیز به معرفی آنتن می پردازیم .آنتن های  یک جزcommun مخابراتی است که کار آن تبدیل امواج الکترومغناطیسی  به سیگنال های الکتریکی در حالت دریافت است. ساختارهای مختلفی با استفاده از آنتن تعریف شده است.

نسل جدید آنتن های دیجیتال باعث شده است که تماشای تلویزیون بیش از هرچیزی برای شما راحت انجام گیرد .

و دیگر به دلیل شرایط آب و هوای نامناسب نگران اختلالات تلویزیون خود باشید . آنتن های دیجیتال، تمام این مشکلات را برای شما هموار کرده است .

برای مثال آنتن رومیزی هانی که به شما این امکان را می دهد که دیگر نیازی به رفتن پشت بام و تنظیم آنتن نباشید.

امروزه دریافت سیگنال های تلویزیون تماشای شبکه‌های آن ، با کمک این آنتن های رومیزی نسل جدید ،در داخل منزل، و حتی در نقاط دور را آسان  کرده است .

 بسیاری از گیرنده ها دیجیتال به گونه ای تولید شده که مشکلات اختلالات تصویر را از بین برده است.

بسیاری از آنتن های نسل جدید به صورت مدرن و زیبا طراحی شده است . که برای منازل مسکونی گزینه خوبی می تواند باشد.

                                                                                 خرید ارزانترین آنتن های دیجیتال

آنتن-های-دیجیتال

 انواع ارزانترین آنتن های دیجیتال

امروزه به دلیل تقاضای مصرف کننده انواع مختلفی از آنتن ها در  بازار وجود دارد .

3 نوع آنتن برای استفاده در منزل در بازار موجود است. آنتن Fixed Air ، آنتن Rotary Air و آنتن Desktop.

آنتن هوایی

این سیگنال آنتن در مناطقی مورد استفاده قرار می گیرد که سیگنال نسبتاً قوی است و برای یافتن سطح کیفیت بهتر نیازی به چرخش آنتن ندارد. این باید بعد از نصب آنتن تنظیم شود و پس از تنظیم جهت ، آن را تصحیح کنید.

آنتن های هوایی در دو نوع هستند ثابت و گردان

ثابت هوایی

آنتن ثابت هوایی به صورت شاخه ای و ساده هستند که نوع سیگنال های دریافتی آن به صورت دیجیتالی است.

آنتن هوایی گردان

آنتن هوایی گردان به صورت متحرک هستند. که امواج مختلف را دریافت می کند.

این گیرنده برای شرایط جوی نامناسب مقاومت بسیار بالایی دارد .معمولاً برای تقویت سیگنال های داخلی از منبع تغذیه استفاده می کند .  

این مقاله را بخوانید: ریسه شلنگی چیست 

آنتن دیجیتال رومیزی 

آنتن Desktop برای استفاده در محیط داخلی استفاده می شود. از این آنتن می توان در ساختمانهای بلند و طبقه فوقانی آپارتمانها و برجها استفاده کرد. به دلیل نصب داخل و کنار تلویزیون ، جهت یابی این آنتن بسیار آسان است.

 

و بهترین آنتن های رومیزی می توان آنتن هانی اشاره کرد این شرکت در حال در سال های گذشته توانسته آنتن های با کیفیت و بادوام را تولید کند و به بازار عرضه کند.

مزیت آنتن های رومیزی

 در اینجا به مزیتهای آنتن رومیزی اشاره می کنیم .

  • نصب راحت
  • ارزان قیمت
  •  دارای تقویت کننده هوشمند
  • دارای فیش آنتن

نصب آنتن

امروزه نصب آنتن تلویزیون بسیار ساده است از طریق تنظیمات Tv راحتی آن را می‌توانید آن را فعال کنید.

 با توجه به پیشرفت و تنوع مدل های تلویزیون هایی که در بازار هستند یک ورودی آنتن در پشت یا طرفین وجود دارد با وصل آنتن به پورت ورودی می توانید آن را فعال سازی کنید .

4 دلیل برای افت سیگنال آنتن های دیجیتال

سطح سیگنال به دلیل تغییر جهت آنتن کاهش می یابد

یکی از رایج ترین و آزار دهنده ترین مشکلات هنگام تماشای یک برنامه تلویزیونی این است که آنتن شما توسط باد لرزیده و تصویر مخدوش می شود. لرزش های کوچک ممکن است برای تصویر مشکلی ایجاد کنند ، اما اگر آنتن را خوب حل نکنید ، باد جهت آنتن را تغییر می دهد و سیگنال به درستی به گیرنده نمی رسد. در این حالت ، تصویر تحریف خواهد شد. داشتن پایه محکم و رفع بدنه هوایی آنتن اولین شرط داشتن دید خوب است. حتی با وجود آنتن های چرخشی ، اتصال پایه آنتن و آنتن به پایه باید کاملاً محکم باشد.


به دلیل اتصال صفحه و هسته کابل ، سیگنالی وجود ندارد

 

هنگام اتصال کابل آنتن به آنتن و گیرنده بسیار مراقب باشید. کابل آنتن از دو قسمت تشکیل شده است. سپرها و مغزهایی که هم رسانا و هم رسانا هستند. این دو هادی به هیچ وجه نباید به هم متصل شوند.


سیگنال کم یا فاقد کیفیت به دلیل فرسوده یا بی کیفیت بودن کابل آنتن

آنتن یکی از اصول اساسی ایجاد یک تصویر خوب و خوب است. با این وجود ، اگر کابل استاندارد مناسب برای انتقال امواج ویدئویی به تلویزیون یا گیرنده دیجیتال نداشته باشید ، هر چقدر آنتن شما خوب باشد و در جهت درست تنظیم شود ، نتیجه ای نخواهید گرفت.


افت سیگنال یا عدم وجود سیگنال به دلیل اتصالات مقاوم در برابر گرد و غبار و باران

معمولاً از اتصال پلاگین در نقطه اتصال کابل آنتن به آنتن و کابل آنتن به تلویزیون یا گیرنده استفاده می شود. اتصال ضعیف باعث افزایش مقاومت الکتریکی و کاهش انتقال سیگنال به گیرنده می شود. گرد و غبار ، آب و رطوبت همچنین مقاومت بین محافظ و هسته کابل را کاهش می دهد و باعث می شود کیفیت سیگنال به طور قابل توجهی تخریب شود.


با تعیین جهت مناسب برای آنتن سطح سیگنال را افزایش دهید

در سیستم های آنالوگ ، برای تنظیم جهت آنتن ، باید مناسب ترین جهت را انتخاب کنیم که در آن همه کانال ها بهترین تصویر را ارائه دهند. اما این معمولاً اتفاق نمی افتد و برخی کانال ها خوب و برخی بد خواهند بود. با استفاده از آنتن می توان این مشکل را حل کرد.

 

 برای اطلاع از قیمت انواع ارزانترین آنتن های دیجیتال  تلویزیون و  تقویت کننده وارد کانال تلگرامی و اینستاگرامی ما شوید.



:: برچسب‌ها: بهترین آنتن دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

ما در این پست به لامپ ال ای دی LED ارزان اشاره می کنیم.  در صنایع روشنایی و لامپ سازی مدرن مهمترین گزینه های مد نظر؛ نور دهی و طول عمر بالا می باشد، لامپ های کم مصرف LED در کنار مصرف بسیار پایین و نور دهی بسیار عالی، در مقابل ضربه نیز بسیار مقاوم می باشد .

ابتدا باید ویژگی های اساسی لامپ ال ای دی و لامپ های کم مصرف (لامپهای کم مصرف فلورسنت) را بدانیم تا با دانش کافی بتوانیم خرید صحیحی انجام دهیم.
مقایسه لامپ ال ای دی و لامپ های کم مصرف را می توان از زوایای مختلف در نظر گرفت .

مهمترین ویژگی لامپ ال ای دی 

، اما مهمترین آنها شامل پارامترهای زیر است:
بازده انرژی لامپ
عوامل محیطی و بهداشتی
عمر چراغ
قیمت و هزینه لامپ

معرفی انواع لامپ ال ای دی LED ارزان

در گذشته تنها گزینه برای روشنایی منازل و یا مراکز تجاری و یا اماکن مختلف لامپ رشته ای پرمصرف و دارای سوسو و پرنور بودند.

اما با گذشته زمان با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از لامپ های کم مصرف و پر نور به میان آمد .

انواع لامپ های کم مصرف بدون هرگونه گاز جیوه پر خطر می باشند، این گاز بسیار سمی بوده و اثرات سرطان زا بر روی بدن دارد.

 که با حذف این گزینه کمک بزرگی جهت حفظ محیط زیست و همین طور سلامتی بدن انسان انجام گرفته است.

در اینجا به انواع لامپ ال ای دی LED ارزان اشاره می کنیم.

  • لامپ هالوژنی LED
  • لامپ اشکی و شمعی
  • لامپ با توان بالا
  • پنل توکار و روکار

قیمت تمام شده لامپ کم مصرف

یکی از عواملی که در قیمت نهاییل امپ ال ای دی LED ارزان تاثیرگزار است توان مصرفی بالا،وات، شرکت سازنده، رده انرژی،می باشد.

هر چه توان مصرفی بالاتر باشد زیرا مصرف انرژی بیشتر می شود.

این لامپ ها در رنگ های سفید،آفتابی، یخی که پرطرفدارترین لامپ آفتابی می باشد.

[caption id="attachment_5829" align="aligncenter" width="300"]خرید-لامپ-استوانه-کم-مصرف خرید لامپ خیلی کم مصرف [/caption]

لامپ استوانه ای کم مصرف 

تولید لامپ استوانه ای کم مصرف توسط بهترین تولید کننده ها و شرکت های برند روز دنیا و درجه یک کشور تولید می شود. که در بازارهای داخلی و خارجی باهم متفاوت است.

فروشندگان براین سعی دارند که محصولات با کیفیت و بادوامی را در اختیار مشتری قرار دهند تا از ورود محصولات خارجی به کشور جلوگیری شود.

کارخانه های تولیدی سعی بر این دارند تا لامپ های ال ای دی ارزان قیمت و محصول با دوام و با کیفیتی را در اختیار مصرف کننده قرار دهند.

لامپ ال ای دی  استوانه ای 

لامپ ال ای دی استوانه ای یکی از جدیدترین و بهترین و پرکاربردترین محصولات روشنایی است. این محصول روشنایی از لامپ LED از آلیاژ نیمه رسانا تشکیل شده است.

این محصول بیشتر در مسکونی و تجاری و تزیینی مناسب هستند. لامپ استوانه ای نور سفید و گرمی دارد.

لامپ های استوانه ای دارای مزیت های فراوانی هستند. 

  1. دوام بالا
  2. سازگار با محیط زیست 
  3. مقرون و به صرفه
  4. مصرف انرژی چشمگیر 
  5. دارای عمر طولانی 
  6. قابل استفاده در محیط های بی سرو صدا و آرام
  7. از مزیت این لامپ ها می توان به قابلیت تولید انواع طیف ها و رنگ ها تولید نور یکنواخت و ثابت در برابر جریان برق به دلیل استفاده از درایور در داخل اکثر این لامپ ها نام برد.
  8. محافظت در برابر قطع و وصل شدن 

لامپ های گازی که قبلا مرسوم بود که دوران قدیم به علت نور زیاد آن در مغازه های تره بار و یا ... مورد استفاده قرار می گرفت.

این لامپ نسبت به لامپ رشته مصرف انرژی و نور بالایی دارد .هنگامی که جریان برق به این لامپ می رسد جیوه داخل آن به بخار تبدیل می شود.قبل از روشن به گاز آرگون تبدیل می شود. بعد از روشن شدن به بخار جیوه تبدیل می شود. بخارهای که ذکر کردیم باعث می شود فشار لامپ بیشتر شود در نهایت نور بالا تولید می کند.

 

قیمت لامپ استوانه ای 

افرادی که قصد خرید لامپ استوانه ای را دارند به دنبال نور زیاد و کیفیت بالا هستند باید لامپب را بخرند در درجه اول ایرانی باشند و عمر بالایی داشته باشد.بنابراین بهتر است هنگام خرید نوع خوبی از آن تهیه کنید ، بنابراین پشیمان شدن پس از آن بی فایده است تا پس از خرید از آن پشیمان نشوید. همچنین باید قیمت لامپ را بررسی کنید زیرا قیمت ها به عواملی که در بالا ذکر شد بستگی دارد و در بازار داخلی قیمت لامپ با قیمت مقوا متفاوت است و خرید عمده برای شما ارزان تر خواهد بود. این لامپ ها نسبت به لامپ های مشابه دیگر کمی گرانتر است و دارای عمر نسبتا طولانی دارند.

برای افرادی مناسب است که 1000 کیلو وات بر ساعت استفاده دارد که بسیار مقرون و به صرفه و باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

ولی اگر دیدید قیمت لامپ استوانه ای بسیار متفاوت هستند بخاطر ولتاژ آن است.

این مقاله را بحوانید : کالای برق پارس عرضه کننده لامپ های ال ای دی موجود در بازار

لامپ های کم مصرف از کجا تهیه کنم؟

فروشگاه کالای برق پارس یکی از نمایندگی های معتبر پارس شعاع توس می باشد. این فروشگاه بزرگ عرضه کننده انواع لوازم روشنایی با قیمت خیلی خوب و مناسب و از همه مهمتر با کیفیت، در اختیار مصرف کنندگان و همکاران قرار می دهید.

شما عزیزان جهت برای کسب اطلاعات با دیگر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی ، لامپ کم مصرف ، لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

[ss_click_to_tweet tweet="علت سوخت لامپ های ال ای دی " content="علت سوخت لامپ ال ای دی " style="1" link="1" via="1"]در این مقاله با مراجعه مردم به الکتریکی ها ، این سوال برایشان پیش می آید چرا لامپ های ال ای دی با اینکه کم مصرف هستند  علت سوخت لامپ ال ای دی چیست ؟ برای شما کاربران اطلاعاتی جمع آوری کرده ایم .

علت سوخت لامپ های ال ای دی 

شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد لامپ ال ای دی بعد مدتی ضعیف شود.این نوع چراغ ها به عمر پایانی خود می رسند و کم نور می شود .این فرایند سوختن لامپ های ال ای دی به ندرت پیش می آید معمولا یک الی دو سال طول می کشد .شاخص این لامپ ها ها را با L70 نمایش داده می شود .

این شاخص زمانی است که طول عمر لامپ بین 100 تا 70 درصد نشان داده می شود.وقتی این لامپ ها کم نور می شود و سوسو می کند علت آن قرار نگرفتن در یک چیپ است .این اتفاق در لامپ های بی کیفیت رخ می دهد .

طول عمر چراغ ها 12 ماه ، 15 ماه ، حتی دوسال با گارانتی در سایت کالای برق پارس عرضه می شود .ضمانت این لامپ ها بروی استفاده از ان اعمال می شود .

اگر استفاده درست از لامپ نشود ضربه و یا ... جز گارانتی محسوب نمی شود .هر چه حرارت لامپ ها زیاد شود آسیب فراوانی به محصول روشنایی وارد می شود .

با طراحی خوب در این لامپ ها میتوان از گرمای زیاد جلوگیری کرد.اما می توان گرما دریوار را به بیرون هدایت کرد .ما به شما توصیه می کنیم لامپ ها در فضای بسته نصب نکنید .

دلایل سوخت لامپ ال ای دی مورد بررسی قرار می دهیم .

ولتاژ بالای خانگی 

یکی از علت سوخت ال ای دی  ولتاژ بالای برق خانگی است .با این وجود ، مصرف برق بیشتر در ساختمان نور بیشتری از لامپ ها ایجاد می کند.

اما ، با كاهش عمر لامپ ها ، این امر مستقیماً بر روی احتراق این وسایل روشنایی تأثیر می گذارد.

ارتعاش اضافی در لامپ LED

یکی از علت سوخت ال ای دی لرزش اضافی لامپ است.

در این رابطه باید توجه داشت که وجود لرزش اضافی یکی از دلایل اصلی سوختن لامپ است.

نصب پنکه سقفی در اطراف لامپ در ایجاد لرزش اضافی و آسیب به لامپ بسیار موثر است.

لامپ های سوسو زدن می توانند باعث سوختن لامپ های LED شوند.

لامپ های LED چشمک زن

سوکت لامپ آزاد باعث سوسو زدن می شود.

با محکم کردن این قسمت می توانید از سوختن لامپ جلوگیری کنید.

مشکلات اتصال لامپ و سیم ها


همچنین ، مشکلات در اتصالات و سیم های لامپ می تواند یکی دیگر از موارد فرسودگی لامپ LED باشد.

تعمیر لامپ های ال ای دی

آیا می شود این لامپ ها را تعمیر کرد .؟ درادامه به جواب این سوال می رسیم .طور کلی میتوان لامپهای led  از نظر عملکرد به سه گروه تقسیم بندی می شود

خازنی درایور ، آی سی

خاموش شدن یک لامپ led میتواند:ناشی از سوختن یک یا تعدادی از دیود های نوری به دلیل کار کرد زیاد در دمای بالا و یا ایراد مدار درایور لامپ باشد

که عموما شامل سوختن یک یا تعدادی از قطعات مانند IC ، خازن،فیوز،  مقاومتها و چوک مغناطیسی و غیره می باشد.دیودهای نوری قابل تعمیر نیستند و باید تعویض گردند.

اگر مدار درایور آسیب دیده باشد .ابتدا لازم است به کمک دستگاه های اندازگیری نظیر مولتی متر و اسیلوسکوپ قطعه یا قطعات معیوب تشخیص داده شده

و سپس جهت تعویض قطعه ی سوخته با قطعه ی مشابه و مشخصات کاملا یکسان اقدام گردد.توجه داشته باشید که هر یک از دیود های نوری در لامپ از خود گرما تولید میکند ،

این گرما به مرور زمان باعث آسیب دیدن و کاهش طول عمر دیود های نوری و قطعات مدار درایور می شود.لذا توجه داشته باشید که با تعمیر لامپ ال ای دی ، این لامپ مثل روز اول نخواهد شد و کارایی آن نسبت به قبل کمتر خواهد بود.

با توجه به این تفاسیر تعمیر درایور لامپ ال ای دی نیاز به دانش فنی داردو از نظر اقتصادی چندان مقرون به صرفه نیست و توصیه نمیشود.

دلیل سوختن LED های SMD.

لامپ ال ای دی بهترین و تنها جایگزین لامپ های قدیمی با مصرف انرژی است. هزینه برق بسیار پایین ، قیمت مناسب و طول عمر بالا باعث شده این محصول به یکی از بهترین محصولات در بازار تبدیل شود. ارتباط این محصول با سلامتی در محیط زندگی و کار از دیگر مزایای لامپ ال ای دی نسبت به لامپ های قدیمی است.

نکات اصلی در ساخت چراغ های LED برای افزایش عمر لامپ
نوع LED مورد استفاده در لامپ.
نوع موتور و قطعات الکترونیکی مورد استفاده برای ساخت آن.
تعداد لامپهای استفاده شده در هر لامپ.
اندازه و نوع گرمایش (سرمایش) استفاده شده.
ولتاژ خروجی درایور.
مواد ، کیفیت و کمیت خمیر سیلیکون استفاده شده
طراحی داشبورد و صفحه پانل LED (طراحی صحیح بوش ، بریدگی و ... روی برد).
طراحی حباب و بدنه لامپ (مواد و تهویه مطبوع گرم).
...

این مقاله را همچنین بخوانید :عمر لامپ ال ای دی به 6 عامل اساسی بستگی دارد

 

مهمترین پارامترهای لامپ ال ای دی در سوختن


مسلما مهمترین  پارامترهای هر لامپ LED نوع LED مورد استفاده در لامپ است. با پیشرفت چراغ های LED ، مدل های مختلفی از نظر اندازه ، وات ، رنگ و ... روز به روز در حال تولید هستند در مدل های اولیه ، LED های 0.3 وات استفاده می شد. پس از مدت کوتاهی ، از مدل SMD استفاده شد ، اما با 0.3 و 0.5 وات ، اکنون لامپ ها از نوع 1 وات استفاده می کنند.

یک نکته مهم در انتخاب LED مربوط به مواد اتصالات داخلی آن است که از دو مدل فویل آهن و مس استفاده می کند ، زیرا مدل مس در برابر جریان بزرگتر با ولتاژ ثابت مقاومت می کند. همچنین در برابر قله های الکتریکی و نوسانات مقاومت بیشتری دارد.

برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی ، لامپ کم مصرف ، لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

چراغ های ال ای دی  اشکی و شمعی دارای تنوع زیادی می باشد، که برای مصارف روزمره و ساده مطلوب میباشند.

چراغ ال ای دی ۵ وات اشکی برای مثال چراغ هایی میباشد. که علاوه بر جنبه زیبایی و تزیینی، برای نوروروشنایی نیز بسیار مطلوب میباشد .

کالای برق پارس تحت عنوان بازار عرضه اشکال چراغ ال ای دی 7 وات اشکی برای لوستر شناخته گردیده است .

وباکیفیت ترین سبک های چراغ لوستر را به طور عمده را باتخفیف مناسب پخش می کند.

 

چراغ ال ای دی 5 وات اشکی ارزان قیمت و برندهای متفرقه، معمولاً توان روشنایی و لومن اسمی را نداشته و از لحاظ کیفیت و گارانتی بسیار ضعیف می‌باشند.

بهترین چراغ ال ای دی 7 وات اشکی لوستری

در بیشتر منازل می توانید مشاهده کنید.

در هتل ها و رستوران ها از این چراغ های ال ای دی اشکی برای لوسترها استفاده می شود.

چراغ ال ای دی 7 وات اشکی لوستری به جهت داشتن بدنه و حباب از فرآورده پلی کربنات یا این که PVC دارنده مقاومت متعددی در قبال ضربه و فشار می باشند.

همینطور اشکال سبک های چراغ شمعی مو جود در بازار و برندهای دارای اعتبار سازنده چراغ ال ای دی دارای استاندارد میباشند.

چراغ ال ای دی 7 وات اشکی با قیمت پایین تر و برندهای متفرقه، معمولاً مقدار روشنایی واقعی از لحاظ کیفیت و گارانتی بسیار ضعیف می‌باشند.

این مرکز پخش با کیفیت و برترین چراغ ال ای دی ۵ وات اشکی لوستری را در دست مصرف کنندگان متشخص قرار میدهد.

این مقاله را نیز بخوانید : بزرگترین مرکز پخش لامپ کم مصرف جدید 

چراغ مناسب لوستر منزل کدام است ؟

رنگ روشن: لامپهای رشته ای LED معمولاً در رنگهای آفتابی ، مهتابی و سفید یخی در بازار موجود هستند. انتخاب رنگ روشن کاملا سلیقه ای است. بعضی از افراد لامپ های خورشیدی را برای رنگ اتاق یا اتاق نشیمن خود ترجیح می دهند. دیگران نور ماه را دوست دارند ، اما بیشتر مردم از ترکیبی از چراغ استفاده می کنند. یعنی چراغ های خورشید و ماه را در لوستر کنار هم قرار می دهند.

 

شدت نور: برای یک اتاق 12 متری ، شما به طور معمول به یک لامپ LED 15 وات نیاز دارید. اگر نور کمتری می خواهید از لامپ 12 واتی استفاده کنید و اگر نور بیشتری از حد معمول دارید از لامپ LED 20 واتی استفاده کنید. حالا اگر اتاق شما 24 متر است ، اعداد بالا را دو برابر کنید. اما از آنجا که چراغ شمع 15 واتی نداریم ، می توانید عدد 15 را بر تعداد شاخه های لوستر تقسیم کنید. به عنوان مثال ، فرض کنید یک لوستر 6 شاخه برای فضای 24 متر دارید. برای 24 متر ، 30 وات لامپ LED مورد نیاز است. برای این کار می توانید از 6 لامپ شمع LED 5 واتی استفاده کنید.

چراغ ال ای دی اشکی و شمعی

از مزایای چراغ ال ای دی اشکی و شمعی استاندارد می شود به مورد ها زیر اشاره می کنیم

 

  • قدرت بالا و شدت روشنایی حقیقی و واقعی
  • فایده نوری مناسب برای کاربردهای روزمره
  • بدنه مستحکم و مقاوم
  • دارای لنز جهت پخش نور و روشنایی
  • روشنایی ثابت و سوای فیلیکر
  • عدم به کار گیری از گازهای سمی در هنگام ساخت چراغ
  • طول عمر بالا
  • جهت ثبت سفارش و خرید چراغ ال ای دی ۵ وات اشکی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت عضو کانال تلگرام یا اینستاگرام ما

شوید

کالای برق پارس راس توزیعی کیفیت بالا ترین و شایسته ترین چراغ ال ای دی 5 وات اشکی لوستری را در دست مصرف کنندگان متشخص و تیم های ساخت‌و‌ساز لوستر قرار می‌دهد.

نمایندگی سراسری چراغ ال ای دی ۵ وات اشکی و شمعی کیفیت خوب

در بازار چراغ ال ای دی اشکی و شمعی و گونه های لامپ و نور و روشنایی، مغازه ها و توزیع کنندگان اکثری سرگرم فروش می‌باشند.

برخی از این دکان های فقطً چراغ ال ای دی ارزان و سوای کیفیت وارد می کنند.

اما بعضی ااز گارانتی پاسخگو و مطلوب هم برخوردار نبوده است، و دچار سوختگی می شود.

گروه کالای برق پارس تحت عنوان راس توزیع اشکال چراغ LED و نمایندگی سراسری چراغ ال ای دی۵ وات شناخته می گردد.

چراغ ال ای دی ۵ وات اشکی در سبک های بسیار متنوع و با ساختار بدنه زیبا تولید شده و به فروش می‌رسد.

در بعضا از سبک های چراغ ال ای دی شمعی که برای منازل و لوستر فروشی ها بسیار مطلوب میباشد؛ از بدنه طلایی رنگ به کارگیری می‌گردد که جلوه بصری بسیار زیبایی ساخت می نماید.

تیم کالای برق پارس بعنوان پایینترین قیمت و ارائه دهنده محصولات با کیفیت شناخته می شود.

چراغ ال ای دی 5 وات اشکی در سبک های بسیار متنوع در بازار به فروش می رسد.

خرید چراغ اشکی و شمعی خیلی کم مصرف 

ارزان ترین چراغ ال ای دی ۵ وات اشکی

لوسترها در انواع مختلف و در سبک های جدید چراغ ال ای دی شمعی استفاده با توجه به قرار گیری لوستر استفاده می شود.

چون به جهت زاویه پخش ۲۵۰ درجه، فضای جامعی از دور و اطراف را پر‌نور می نماید.

گونه های چراغ مطلوب برای لوستر عبارتند از:

 

  • چراغ ال ای دی شمعی
  • چراغ ال ای دی اشکی
  • چراغ ال ای دی اشکی با بدنه طلایی (تزئینی)
  • چراغ ال ای دی شمعی فیلامنتی (تزیینی)

تولید کنندگان چراغ ال ای دی اشکی متفاوت بسته به نیاز بازار و استراژدی خود تولید می کنند.

چراغ ال ای دی اشکال مختلفی دارد.

 

  • چراغ اشکی ۴ وات
  • چراغ ال ای دی اشکی ۵ وات
  • چراغ شمعی ۶ وات
  • چراغ شمعی ۷ وات
  • چراغ اشکی ۸ وات
  • بعضی از سازندگان چراغ ال ای دی اشکی هم قدرت های بالاتری بسیار کاربردی و اثرگذار تولید می کنند.

همکاران پخش چراغ های ال ای دی کم مصرف می توانند با تیم خبره و باتجربه ما در سایت کالای برق پارس در ارتباط باشند.

چراغ ال ای دی شمعی

تولید کنندگان چراغ ال ای دی شمعی با دقت به نیاز بازار و استراتژی تولید خود، چراغ اشکی یا این که چراغ شمعی را در‌حد های مختلفی را تولید می کنند.

چراغ ال ای دی ۵ وات اشکی به قیمت عمده بازار

چراغ ال ای دی ۵ وات اشکی دارنده سرپیچ استاندارد E14 میباشد. این محصول مناسب برای سرپیچ لوستر و لامپ نصب می شود.

پرفروش ترین انواع مختلف چراغ شمعی در بازار در بین مصرف کنندگان وجود دارد.

گونه های سبک های چراغ شمعی، از پرفروش ترین سبک های چراغ ال ای دی در بازار و فی مابین مصرف کنندگان است.

اکثری از تولید کنندگان و فروشندگان لوستر از چراغ ال ای دی ۵ وات اشکی در سبد محصولات خود دارند

چراغ ال ای دی 7 وات اشکی نیز مانند بقیه چراغ های LED دارنده طیف رنگی استاندارد تحت است:

 

  • چراغ ال ای دی اشکی آفتابی
  • چراغ ال ای دی اشکی مهتابی
  • چراغ ال ای دی اشکی سپید یخی

کالای برق پارس به عنوان نماینده رسمی پارس شعاع توس بهترین قیمت های مناسب بازار را در اختیار همکاران قرار می دهد.

یک چراغ ال ای دی اشکی 7 وات نزدیک به ۴۴۰ لومن شدت روشنایی داشته است.

این محصول روشنایی از لحاظ بازده، دارنده مقام انرژی A+ میباشد که آرم دهنده مرغوبیت و کیفیت آن میباشد.

قیمت چراغ ال ای دی 7 وات اشکی به طور عمده بوده و شرکت ها توزیع در سراسر ایران به صورت آنلاین خرید کنند.

 

کالای برق پارس به عنوان بورس خرید انواع چراغ ال ای دی به ویژه چراغ ال ای دی 5 وات اشکی به قیمت عمده بازار می باشد.

شما عزیزان جهت خرید می توانند به صورت آنلاین و یا تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

و یا به صورت آنلاین از سایت کالای برق پارس با همکاران فروش ما در ارتباط باشند .و یا عضو کانال رسمی ما تلگرام و اینستاگرامی مار ا دنبال کنند.



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی ، لامپ کم مصرف ، لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

خیلی از مصرف کننده ها قصد خرید بهترین چراغ پنلی دارند و نمی دانند از کدام فروشگاه خریداری کنند.  ما در این محتوا سعی کرده ایم تا بهترین چراغ سقفی را خدمتتان معرفی کنیم.

یکی از جدیدترین فناوری های تولید شده برای تأمین تولید نور در محیط ، اکنون استفاده از آنها در مقایسه با لامپ های قدیمی و پر مصرف افزایش یافته است.

در حال حاضر ، به دلیل کاهش منابع انرژی ، صرفه جویی در مصرف انرژی موجود یک کار ضروری است. همچنین داشتن آخرین فن آوری های روز دنیا در صنعت ساختمان اجتناب ناپذیر است. به عنوان مثال ، یکی از مهمترین موارد استفاده از انرژی در ساخت و ساز ، استفاده از انرژی الکتریکی برای ایجاد روشنایی در خانه ها و فضاهای مختلف است که اغلب در گذشته است. از سیستم های روشنایی پرمصرف با لامپ های قدیمی و آزار دهنده استفاده می شد ، اما اکنون با پیشرفت علم و فناوری ، استفاده از چراغ های صفحه ای SMD و چراغ های صفحه COB در حال افزایش است که در مقایسه با انواع قدیمی عملکرد بهتری دارد. آنها بیشتر دارند.

استفاده از این چراغ ها روی سقف باعث ایجاد کارآیی و زیبایی همزمان می شود. اگر قبلاً از آویز و لوستر برای روشنایی سقف استفاده می کردید ، می توانید این چراغ ها را به دو روش تعویض کنید. اگر ارتفاع سقف شما کوتاه است و همچنین اگر به نورپردازی کلی و عمومی برای سقف نیاز دارید می توانید از پانل های سقفی استفاده کنید.

 

خرید بهترین چراغ پنلی و تأثیر آن در زیبایی

یکی از عناصر اساسی در زیبایی امروز خرید بهترین چراغ پنلی است .برای استفاده از جاهای مختلف منزل از این محصول استفاده شود. در گذشته برای تامین نور از لامپ رشته ای برای تامین نور استفاده می شد. یکی از ضرر این روشنایی باعث روشنایی و تحریک چشم می شود.امروزه با توجه به دلیل به روز شدن فناوری استفاده از این چراغ ها زیاد شده است.

 

علاوه بر روشنایی ، از اجزای روشنایی SMD وCOB نیز به طور گسترده ای در دکوراسیون دکوراسیون منزل استفاده می شود.

SMD تکنولوژی

وسایل روشنایی SMD یکی از جدیدترین تولیدکنندگان روشنایی در بازار است . در واقع از این لامپ برای ساخت اجزایی استفاده می شود که از بالا نصب شده اند.  این محصول از قطعات به IC ساخته می شوند. آنها دارای براکت های پایه هستند که می توانند بدون سوراخ به صفحه متصل شوند.

استفاده از لامپ های SMD نه تنها در مصرف انرژی صرفه جویی می کند ، بلکه باعث ایجاد نور بهتر می شود. این لامپ ها نیز گرمای بیشتری نسبت به لامپ های قدیمی دریافت می کنند و عمر بیشتری دارند.

COB تکنولوژی

لامپ های COB همچنین از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده می کنند . و در واقع از لامپ های COB  استفاده می شد.

کلمه COB به معنای سیم های الکتریکی متصل به سیم های الکتریکی است. ساختار آن طوری است تراشه ها یا تخته ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند .مرکز لامپ قرار دارد.

مقایسه چراغ پنلی روکار با چراغ پنلی توکار

 

چراغ پنلی توکار

این چراغ ها در مدل های مختلف مربع و گرد تولید می شوند و در تمام محیط های اداری ، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل نامگذاری آنها این است که منبع نور کاملاً روی سقف قرار دارد و هیچ کجا قابل مشاهده نیست ، به همین دلیل از آنها در بیشتر سبک های تزئینی استفاده می شود.

چراغ های مخفی زیر کابینت ها یکی از رایج ترین چراغ ها در خانه ها است. یکی از مزایای چراغ های سقفی فرو رفتگی ، روشنایی این چراغ ها است. نور و تابش حاصل از این چراغ ها سالم است و اصول و استانداردهای کیفی در تولید سقف ها در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال ، اگر در چراغ سقفی لامپ های زرد وجود داشته باشد ، به دلیل وجود شیشه و محافظت ، از آسیب و ناراحتی چشم جلوگیری می کند.

چراغ های سقفی فرو رفته با فناوری SMD LED یا COB LED تولید می شوند و روشنایی کاملاً یکنواخت و نرم و بدون خیرگی ایجاد می کنند. لازم به ذکر است که میزان خروجی نور این چراغ ها زیاد بوده و طول عمر بالایی دارند.

 

چراغ پنلی روکار 

این چراغ ها مانند چراغ پنلی توکار هستند با این تفاوت که منبع نور در سطح سقف قرار می گیرد و قابل مشاهده است. با نصب منبع نور روی سقف و در نهایت پایین آوردن آن ، میزان نور تابشی نیز افزایش می یابد.

این عملکرد تنوع طرح ها و مدل ها را در مقایسه با گروه قبلی افزایش می دهد ، اما ممکن است نتوانید از آن در همه سبک ها استفاده کنید و باید دقت انتخاب خود را افزایش دهید. از دیگر مزایای چراغ های صفحه ای سطح ، نور عمومی و یکنواختی است که در محیط ایجاد می شود.

این چراغ ها در بیشتر تنظیمات مانند آشپزخانه ، اتاق نشیمن ، اتاق خواب و حمام استفاده می شود. علاوه بر این ، چراغ های صفحه سطح در انواع مختلفی از نور خورشید ، مهتاب و مدل های هوشمند قابل کنترل تولید می شوند و می توانید از آنها متناسب با محیط خود استفاده کنید. به طور کلی این چراغ ها محیط را مدرن و خاص تر می کنند.

این مقاله را یخوانید: انواع چراغ سقفی و تزیینی 

از مزایای استفاده از چراغ سقفی COB

می توان به مصرف کم انرژی ، عمر طولانی و نور زیاد و بازده بالا اشاره کرد.

یکی از مزایای چراغ سقفی COB دارای برنامه ریموت هستند. امکان روشن و خاموش شدن را برای شما فراهم می کند.

 بدون تغییر کف و رنگ دیوارها ، طراحی خانه را تغییر دهید با استفاده چراغ پنلی 

برای تغییر دکوراسیون محیط ، گاهی اوقات لازم است که رنگ دیوارها و کف ها تغییر کند ، اما اگر این امکان وجود نداشته باشد ، می توانیم از اجزای روشنایی SMD و اجزای روشنایی CO داخلی در رنگ های مختلف استفاده کنیم ، الگوی محیط زیست.

در حقیقت ، یکی از کاربردهای وسایل روشنایی SMD و وسایل روشنایی COB ، تزئین و پالایش قسمت های مختلف خانه مانند وسایل تزئینی یا فضاهای مختلف نورپردازی مانند آشپزخانه یا اتاق نشیمن و غیره است.

اساس اجزای روشنایی SMD و COB چیست؟

همانطور که توضیح داده شد ، وسایل روشنایی بسته به شرایط موجود در آن می توانند دارای نور SMD یا COB باشند. در وسایل روشنایی SMD استفاده می شود ساختارهای مختلفی دارند و معمولاً یک یا چند تراشه یا دیود هستند که توسط یک سیم نازک طلایی به هم متصل می شوند و در هیچ صفحه ای وجود ندارد ، اما آینه ها در انواع مختلف اغلب برای ساخت چراغ پنلی SMD استفاده می شوند.

طبقه بندی اجزای روشنایی با توجه به سطح و داخلی

از طرف دیگر ، چراغ های برقی به دو قسمت تقسیم می شوند: چراغ پنلی نصب شده در بالا و چراغ پنلی داخلی. برای نصب چراغ پنلیA SMD یا چراغ پنلی COB داخلی ، ابتدا باید در قسمتی از سقف یا دیوار یک سوراخ نصب شود تا این چراغ ها خاموش شوند ، اما گاهی اوقات در یک مکان می توان مکانی برای قرار دادن آنها ایجاد کرد. از چراغ پنلی SMD top یا چراغ پنلی COB top استفاده می شود و مشتریان می توانند با توجه به نیاز محل خود ، نور مناسب را انتخاب کنند.

سایر قسمتهای چراغ سقفی

لامپهای برقی SMD یا لامپهای چوبی CO با لامپهایی در توانهای مختلف بین 3 تا 60 وات تولید می شوند و بدنه این لامپها معمولاً از پایه پلی کربنات نشکن یا پایه آلومینیوم ساخته می شود که در جهات و اندازه های مختلف تولید می شوند. همچنین این چراغ ها در دو نوع نور خورشید و مهتاب موجود است و چراغ های سفید و زرد در بازار این امکان را به مشتریان می دهد تا متناسب با نیاز خود چراغ های مختلف را انتخاب کنند.


خرید چراغ پنلی سقفی 

 

چراغ های دوجداره شیشه ای SMD

چراغ های پنلی SMD یا چراغ های پنلی COB ، در مقایسه چراغ قدیمی،دارای نور یکنواختی دارد.  این چراغ گرما تولید نمی کند. زیرا، استفاده از آن ها بسیار به صرفه است. چراغ های پنلی در انواع مختلف تولید می شوند.

داری ، تجاری ، مراکز رایانه ای ، اتاق سرور ، هتل ها ، کتابخانه ها ، توالت ، استخرهای شنا و موارد دیگر. برای روشنایی استفاده می شود.

چراغ های پنل SMD

چراغ های پنل SMD در مناطقی که به نور تخت با نور بالا نیاز داریم قابل نصب یا نصب است. چراغ ها صفحه ای روشن است، بر طراحی خانه نیز تأثیر می گذارند. اگر برای تزیین فضا به مبع نوری احتیاج دارید چراغ پنلی SMD بهترین گزینه است.  مرکز نور هستند و می توانند در تزئینات گچ ، تخته های منزل ، ویترین مغازه ها و ... استفاده شوند. میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

چراغ های پنلی COB

اندازه های مختلف چراغ های پنل به مشتریان این امکان را می دهد تا یک لامپ SMD مناسب بخرند. تا چراغ های جدید پنل را با چراغ های قدیمی جایگزین کرده و مناطق مختلف را برای صرفه جویی در انرژی بپوشاند. با پرداخت کمتر و داشتن بیشترین بازده در هر خانه یا مکانی که می خواهید ، چراغ های پنلی یا چراغ های پنل COB بخرید.

ما بعنوان نماینده رسمی پارس شعاع توس بهترین محصولات روشنایی با قیمت مناسب در خدمت همکاران و شما مصرف کنندگان قرار دهیم.

برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: چراغ پنلی گرد،چراغ پنلی مربع، ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

در این مقاله با مراجعه مردم به الکتریکی ها ، این سوال برایشان پیش می آید چرا لامپ های ال ای دی با اینکه کم مصرف هستند  علت سوخت لامپ ال ای دی چیست ؟ برای شما کاربران اطلاعاتی جمع آوری کرده ایم .

علت سوخت لامپ های ال ای دی 

شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد لامپ ال ای دی بعد مدتی ضعیف شود.این نوع چراغ ها به عمر پایانی خود می رسند و کم نور می شود .این فرایند سوختن لامپ های ال ای دی به ندرت پیش می آید معمولا یک الی دو سال طول می کشد .شاخص این لامپ ها ها را با L70 نمایش داده می شود .

این شاخص زمانی است که طول عمر لامپ بین 100 تا 70 درصد نشان داده می شود.وقتی این لامپ ها کم نور می شود و سوسو می کند علت آن قرار نگرفتن در یک چیپ است .این اتفاق در لامپ های بی کیفیت رخ می دهد .

طول عمر چراغ ها 12 ماه ، 15 ماه ، حتی دوسال با گارانتی در سایت کالای برق پارس عرضه می شود .ضمانت این لامپ ها بروی استفاده از ان اعمال می شود .

اگر استفاده درست از لامپ نشود ضربه و یا ... جز گارانتی محسوب نمی شود .هر چه حرارت لامپ ها زیاد شود آسیب فراوانی به محصول روشنایی وارد می شود .

با طراحی خوب در این لامپ ها میتوان از گرمای زیاد جلوگیری کرد.اما می توان گرما دریوار را به بیرون هدایت کرد .ما به شما توصیه می کنیم لامپ ها در فضای بسته نصب نکنید .

دلایل سوخت لامپ ال ای دی مورد بررسی قرار می دهیم .

ولتاژ بالای خانگی 

یکی از علت سوخت ال ای دی  ولتاژ بالای برق خانگی است .با این وجود ، مصرف برق بیشتر در ساختمان نور بیشتری از لامپ ها ایجاد می کند.

اما ، با كاهش عمر لامپ ها ، این امر مستقیماً بر روی احتراق این وسایل روشنایی تأثیر می گذارد.

ارتعاش اضافی در لامپ LED

یکی از علت سوخت ال ای دی لرزش اضافی لامپ است.

در این رابطه باید توجه داشت که وجود لرزش اضافی یکی از دلایل اصلی سوختن لامپ است.

نصب پنکه سقفی در اطراف لامپ در ایجاد لرزش اضافی و آسیب به لامپ بسیار موثر است.

لامپ های سوسو زدن می توانند باعث سوختن لامپ های LED شوند.

لامپ های LED چشمک زن

سوکت لامپ آزاد باعث سوسو زدن می شود.

با محکم کردن این قسمت می توانید از سوختن لامپ جلوگیری کنید.

مشکلات اتصال لامپ و سیم ها


همچنین ، مشکلات در اتصالات و سیم های لامپ می تواند یکی دیگر از موارد فرسودگی لامپ LED باشد.

تعمیر لامپ های ال ای دی

آیا می شود این لامپ ها را تعمیر کرد .؟ درادامه به جواب این سوال می رسیم .طور کلی میتوان لامپهای led  از نظر عملکرد به سه گروه تقسیم بندی می شود

خازنی درایور ، آی سی

خاموش شدن یک لامپ led میتواند:ناشی از سوختن یک یا تعدادی از دیود های نوری به دلیل کار کرد زیاد در دمای بالا و یا ایراد مدار درایور لامپ باشد

که عموما شامل سوختن یک یا تعدادی از قطعات مانند IC ، خازن،فیوز،  مقاومتها و چوک مغناطیسی و غیره می باشد.دیودهای نوری قابل تعمیر نیستند و باید تعویض گردند.

اگر مدار درایور آسیب دیده باشد .ابتدا لازم است به کمک دستگاه های اندازگیری نظیر مولتی متر و اسیلوسکوپ قطعه یا قطعات معیوب تشخیص داده شده

و سپس جهت تعویض قطعه ی سوخته با قطعه ی مشابه و مشخصات کاملا یکسان اقدام گردد.توجه داشته باشید که هر یک از دیود های نوری در لامپ از خود گرما تولید میکند ،

این گرما به مرور زمان باعث آسیب دیدن و کاهش طول عمر دیود های نوری و قطعات مدار درایور می شود.لذا توجه داشته باشید که با تعمیر لامپ ال ای دی ، این لامپ مثل روز اول نخواهد شد و کارایی آن نسبت به قبل کمتر خواهد بود.

با توجه به این تفاسیر تعمیر درایور لامپ ال ای دی نیاز به دانش فنی داردو از نظر اقتصادی چندان مقرون به صرفه نیست و توصیه نمیشود.

دلیل سوختن LED های SMD.

لامپ ال ای دی بهترین و تنها جایگزین لامپ های قدیمی با مصرف انرژی است. هزینه برق بسیار پایین ، قیمت مناسب و طول عمر بالا باعث شده این محصول به یکی از بهترین محصولات در بازار تبدیل شود. ارتباط این محصول با سلامتی در محیط زندگی و کار از دیگر مزایای لامپ ال ای دی نسبت به لامپ های قدیمی است.

نکات اصلی در ساخت چراغ های LED برای افزایش عمر لامپ
نوع LED مورد استفاده در لامپ.
نوع موتور و قطعات الکترونیکی مورد استفاده برای ساخت آن.
تعداد لامپهای استفاده شده در هر لامپ.
اندازه و نوع گرمایش (سرمایش) استفاده شده.
ولتاژ خروجی درایور.
مواد ، کیفیت و کمیت خمیر سیلیکون استفاده شده
طراحی داشبورد و صفحه پانل LED (طراحی صحیح بوش ، بریدگی و ... روی برد).
طراحی حباب و بدنه لامپ (مواد و تهویه مطبوع گرم).
...

این مقاله را همچنین بخوانید :عمر لامپ ال ای دی به 6 عامل اساسی بستگی دارد

 

مهمترین پارامترهای لامپ ال ای دی در سوختن


مسلما مهمترین  پارامترهای هر لامپ LED نوع LED مورد استفاده در لامپ است. با پیشرفت چراغ های LED ، مدل های مختلفی از نظر اندازه ، وات ، رنگ و ... روز به روز در حال تولید هستند در مدل های اولیه ، LED های 0.3 وات استفاده می شد. پس از مدت کوتاهی ، از مدل SMD استفاده شد ، اما با 0.3 و 0.5 وات ، اکنون لامپ ها از نوع 1 وات استفاده می کنند.

یک نکته مهم در انتخاب LED مربوط به مواد اتصالات داخلی آن است که از دو مدل فویل آهن و مس استفاده می کند ، زیرا مدل مس در برابر جریان بزرگتر با ولتاژ ثابت مقاومت می کند. همچنین در برابر قله های الکتریکی و نوسانات مقاومت بیشتری دارد.

برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی ، لامپ کم مصرف ، لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

شما می توانید بهترین لامپ های کم مصرف کشور را از فروشگاه های برق خریداری کنید شرکت های تولیدی بسیاری در صنعت روشنایی الکتریکی فعالیت می کنند و یکی از اهداف آنها ساخت و ساخت انواع وسایل روشنایی است.

چراغ های LED از انواع مختلفی وارد بازار شده اند که هرکدام در قسمت های مختلف خانه کاربرد خاص خود را دارند. در این حالت می توانیم چراغ های توکار و روکار را نام ببریم. از همه این مدل ها می توان در خانه ، اداره یا مکان های دیگر استفاده کرد و از نور جذاب آن بهره برد.

قیمت چراغ قوه در بازار متفاوت است و به مارک و شرکتی که آنها را وارد بازار کرده بستگی دارد. اگر می خواهید از قیمت انواع چراغ های LED مطلع شوید می توانید به فروشگاه های برق مراجعه کرده و یا نمایندگان شرکت های فعال در این زمینه را مشاهده کنید.برای اطلاعات بیشتر به مقاله بهترین قیمت ال ای دی در بازار مراجعه کنید 



:: برچسب‌ها: خرید لامپ ال ای دی ، لامپ کم مصرف ، لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

ارزانترین لامپ ال ای دی موجود در بازار، که در حال حاضر به خرده فروشان این محصول ارائه می شود ، به این ترتیب مشتریان می توانند برای خرید کیفیت خوب اما ارزان تری را ، از این مراکز دیدن کرده و آن را در مدت زمان کوتاهی خریداری کنند.

از زمان ساخت برق و در دسترس بودن لامپ در بازار مشاهده شده است که نوع این محصول روز به روز در حال افزایش است زیرا تعداد مصرف کنندگان این محصول نیز با شرکت افزایش یافته است. تولیدکنندگان سعی کرده اند متناسب با همه سلیقه ها بهترین و ارزانترین لامپ ال ای دی  را در اختیار آنها قرار دهند.
همانطور که می دانید نورپردازی یکی از مهمترین و پرکاربردترین نورپردازی است. با این حال امروزه انواع مختلفی از لامپ های کم مصرف در بازار وجود دارد.
خریداران می توانند متناسب با نیاز خود مقداری خریداری کنند. بنابراین ، اگر می خواهید ارزان قیمت لامپ های کم مصرف را بدانید و بدانید ، می توانید ابتدا درباره انواع لامپ ها تحقیق کنید و سپس یک لامپ بخرید.

ویژگی های بارز لامپ LED

 
همانطور که از نام آن پیداست ، لامپ کم مصرف یکی از مهمترین ویژگی های این محصول است که مورد استقبال چشمگیر مردم قرار می گیرد.
اکنون بخاطر داشته باشید که ارزانترین قیمت لامپهای کم مصرف نیز توسط تولیدکنندگان این محصول ارائه می شود و از طرف دیگر ، این لامپها دارای ویژگیهای دیگری هستند:
 
  • قیمت مناسب
  • از کیفیت نور مطلوب تری برخوردار است
  • نور بیشتری دارد
  • دوام 6 تا 15 برابر بیشتر از لامپ های دیگر
  • در انواع مختلفی تولید می شود
  • در سطوح مختلف نور ساخته شده است
  • گرمای کمتری نسبت به لامپ های دیگر تولید می کند
  • طراحی بسیار زیبایی دارد
  • مناسب برای مکان های مختلف

این مقاله را نیز بخوانید : لامپ های SMD چیست و چه کاربردی دارد ؟

 

 

ارزانترین لامپ ال ای دی موجود در فروشگاه کالای برق پارس

 
امروزه ، یکی از محبوب ترین انواع لامپ ها در سیستم های روشنایی ، لامپ های کم مصرف هستند که به آنها لامپ های فلورسنت متراکم نیز می گویند.
علیرغم سلیقه های زیادی که در انتخاب محصولات وجود دارد ، تولیدکنندگان این لامپ ها همچنین سعی کرده اند انواع مختلفی از آنها را به بازار عرضه کنند تا مردم بتوانند ارزانترین قیمت لامپ های کم مصرف را بدانند و مشخصات آنها را از نوع متناسب بررسی کنند. سلیقه خود را بخرید.
در همین حال ، لطفا توجه داشته باشید که انواع این لامپ ها شامل موارد زیر است:
 
  • لامپ کم مصرف افراتاب مدل 150Lu
  • لامپ شمع فوق العاده کم انرژی
  • لامپ کم مصرف مدل LU
  • لامپ صرفه جویی در انرژی مدل HP
  • 25HSP چراغ صرفه جویی در انرژی
  • لامپ مدل 30HSP
  • لامپ مدل 35HSP
  • لامپ مدل 20FSP
  • لامپ کم مصرف 18 وات با تمام پیچ ها
  • لامپ صرفه جویی در انرژی 200 وات لوتوس
  • لامپ کم مصرف 50 وات با تمام پیچ ها
  • لامپ صرفه جویی در انرژی دلتا 150 وات
  • لامپ مدل 45HSP
  • لامپ کم مصرف 32 وات
  • لامپ رشته ای کم مصرف 32 وات
  • لامپ کم مصرف 50 وات

پرفروش ترین لامپ ها ال ای دی  در بازار 

 لامپ های سقفی روکار و یا توکار یکی از پرفروشترین لامپ ال ای دی در ایران می باشد. کاربرد آن ها بر اساس توان مصرفی آن مختلف می باشد. مزیت هایی که این لامپ های ال ای دی برای مصرف کننده دارد .باعث شده که بسیاری از مردم به این محصولات روشنایی توجه کنند. قیمت مناسب پنل های سقفی توکار و روکار  نسبت به محصولات مشابه دیگر بسیار مناسب است. این امر باعث می شود تا این مدل پر فروش ترین باشد.   

پیشنهاد ما به شما لامپ های کم مصرف بخرید
حال با توجه به آنچه در مورد فواید لامپ های کم مصرف گفته شد ، اگر قصد خرید این محصول را دارید ، به یاد داشته باشید که این لامپ ها مانند سایر محصولات معایب خود را دارند که مهمترین آنها استفاده از جیوه است. اما مراقب باشید ، با تهیه این لامپ ها می توانید از ارزانترین قیمت لامپ های کم مصرف بهره مند شوید.

فروشگاه کالای برق پارس یکی از نمایندگی های معتبر پارس شعاع توس می باشد. این فروشگاه بزرگ عرضه کننده انواع لوازم روشنایی با قیمت خیلی خوب و مناسب و از همه مهمتر با کیفیت، در اختیار مصرف کنندگان و همکاران قرار می دهید.

شما عزیزان جهت برای کسب اطلاعات با دیگر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 



:: برچسب‌ها: چراغ خطی، خرید لامپ، پارس شعاع توس ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

چراغ خطی زیرپله  یکی از انواع روشنایی به شمار می رود که علاوه بر امنیت به زیباتر شدن ساختمان کمک بسیاری می کند.

می تواند به محیط علاوه برنور زیبایی شگفت انگیزی بدهد. این چراغ ها ییشتر در اماکن تجاری، اداری، منازل، استفاده می شود.

استفاده از این چراغ یک نور ملایمی ایجاد می کند. این چراغ ها جز المان های دکور محسوب می شود.

چراغ زیرپله یکی از روشنایی های چراغ خطی به شمار می رود. یکی از عناصری که در داخل ساختمان یا در خارج ساختمان محسوب میشود. که باید به میزان روشنایی آن ها توجه خاصی کرد.

چراغ کنار پله بستگی به پله های شما دارد.

یکی از کاربرد و استفاده از این پله ها مسیر برای افراد مشخص می کند و همچنین روشنایی این چراغ ها باعث خیرگی چشم ها نمیشود.

شما عزیزان پله ها را به راحتی ازهم دیگر شناخت نسبی پیدا کنید.

چراغ خطی زیرپله امروزه به عنوان یکی از پرکاربرد ترین چراغ های ال ای دی در بازار شناخته می شود که در این مطلب قصد داریم نکات مهمی را در مورد خرید آن به شما بگوییم.

با مطالعه این پنج نکته مهم در خرید چراغ ال دی خطی زیر پله ای می توانید خرید مطمئن و با کیفیتی داشته باشید.

در صورتی که قصد دارید قیمت روز انواع چراغ های خطی برای زیر پله را مشاهده نمایید حتما لیست قیمت روزانه را بر روی سایت مشاهده نموده یا از طریق پیج اینستاگرام یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت چراخ خطی زیر پله ای

 

چراغ خطی زیرپله چیست؟

چراغ خطی زیرپله از چند مدل لامپ ال ای دی تشکیل شده است که امروزه برای طراحی دیزاین پله ها از این نوع چراغ استفاده می شود. 

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این نوع چراغ ها که باعث شده است تا در محیط هایی مانند زیرپله کاربرد بسیار زیادی داشته باشند به جلوگیری از خیرگی چشم بر می گردد.

اصولا برای راهرو و راه پله و مسیر هایی که رفت آمد در آن ها انجام می شود از این نوع چراغ ها استفاده می کنند تا بتوانند با استفاده از مزایایی که دارد، بهترین عملکرد و کارایی را در محیط شاهد باشند.

چراغ خطی زیر پله با توجه به محیطی که استفاده می شوند، در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و این موضوع باعث می شود تا علاوه بر بالا رفتن طول عمر این چراغ ها، شاهد مقاومت بالای آن ها در هنگام تردد افراد و یا ضربه خوردن در اثر حمل اسباب و وسایل مختلف باشیم.

با توجه به اهمیتی که محیط های ورودی ساختمان و محیط های پر رفت و آمد دارند و همچنین میزان روشنایی که این لامپ ها از خود نشان می دهند می توان برای استفاده در این محیط ها، چراغ ال ای دی خطی را گزبنه مناسبی دانست.

این چراغ‌ ها اصولا علاوه ‌بر روشن نمودن فضاهای تاریک و خطرناک و ایجاد امنیت برای افراد، به دیزاین بهتر محیط ساختمان نیز کمک شایانی می‌نمایند.

در ساختمان هایی که دارای پله کوتاه هستند ممکن است خطرناک شود ولی در پله های طولی علاوه بر تامین نور برای نمای بهتر و زیباتر شدن فضای ساختمان می توان از این چراغ ها استفاده نمود.

 

چراغ-خطی-زیر-پله

 

چراغ کنار پله

اگر چه استفاده از این محصول روشنایی که در مطالب فوق ذکر شد نیازی به لامپ های ال ای دی در زیر پله نیست.

گاهی می توان از چراغ کنار پله می توان بهره گرفت زیرا این چراغ برای تامین نور بسیار مناسب است.

این چراغ‌ ها اصولا روشنایی مناسبی را روی پلکان ایجاد می کند.

اگر تصمیم دارید از این چراغ ها به عنوان دیزاین استفاده کنید نیازی نیست از این چراغ زیر پله استفاده کنید.

فقط چراغ هایی روشن کنید که خطری برای افراد نداشته باشد .

اگر پله هایی دارید که باریک است فقط از یک لامپ عمود بر پله استفاده کنید .

پله هایی که دارای پهنای زیادی است از این چراغ ال ای دی استفاده نمایید.

[caption id="attachment_6003" align="aligncenter" width="300"]انواع چراغ زیر پله                      انواع چراغ زیر پله[/caption]

کاربرد چراغ خطی زیرپله ای

کاربرد چراغ خطی زیرپله ای ال ای دی در مکان هایی که جنیه هنری و تزیینی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

مثلا آمفی تئاتر و سینما چون نوری ندارد که چشم خیره شود.

چراغ های که در این مکان ها استفاده می شود فقط جنبه تزیینی دارد .

هدف شما از کارگذاشتن چراغ زیرپله تزئین پله‌هاست، همین که یک چراغ در مرکز عمود پله بگذارید کافی است .

چراغ‌های زیرپله با شکل‌ ها و کارکردهای متفاوتی را دارد .

ویژگی‌های مشترکی دارند که عبارت‌اند از:

  • این روشنایی کم مصرف انرژی و تولید نور با شدت و کیفیت خوب
  • بدنۀ آلومینیومی و ضد زنگ
  • ضریب حفاظت IP54
  • توان‌های متفاوت برای کارکردهای متفاوت
  • نصب آسان و سریع توکار
  • زیبایی دکوراتیو
  • دارای ضریب حفاظت IP54یا IP65
  • امکان استفاده از چراغ های زیر پله با توان متفاوت
  • نصب آسان و سریع انواع چراغ زیر پله به صورت توکار
  • استفاده به صورت چراغ کنار پله ای یا چراغ زیر پله ای
  • کاربرد دکوراتیو چراغ های زیرپله در طراحی دکوراسیون داخلی یا بیرونی ساختمان ها

انواع چراغ زیر پله LED

انواع چراغ زیر پله LED برای روشنایی نمای ساختمان طراحی می شود.

چراغ زیر پله فاقد اشعه مضر برای چشم می باشد.

این المان نور را در مسیرهای مانند ورودی در پارکینگ و یا ورودی ساختمان ها کاربرد بسیار زیادی دارد.

انواع چراغ زیر پله LED برای نورپردازی های تزیینی طراحی و تولید شده اند که با قابلیت تمرکز به سمت پایین باعث کاهش خیره کنندگی نور می شوند .

این روشنایی برای مسیرهای پرتردد مانند راهروها ، راه پله ها ، ورودی پارکینگ ها و غیره مناسب می باشند.

این چراغ ها دارای بدنه مقام در برابر ضربه دارد. مقاومت نسبتا بالایی را برخوردار است.

روشنایی ملایم این چراغ ها در سینما و پله ها و ... باعث می شود نظر مردم را به خود جلب کند.

پس برای روشنایی ، از این چراغ های LED استفاده کرد.که هم نور فضا تامین گردد و هم تاثیر به سزایی در زیبایی محیط داشته باشد.

شما عزیزان می توانید این چراغ را در مکان هایی که دارای رطوبت هستند استفاده کنید.

همچنین در داخل ساختمان از این چراغ استفاده می کنند.

این چراغ در مقایسه با لامپ های دیگر دارای مصرف انرژی پایین تر و عمر طولانی می باشد.

در واقع روشنایی بیشتر و هزینه کمتری متحمل می شوید.

[caption id="attachment_6312" align="alignnone" width="1000"]چراغ-کنار-پله چراغ-کنار-پله[/caption]

چگونه پله دوبلکس خود را  با چراغ خطی زیرپله تزیین کنیم؟

روشنایی پله دوبلکس یکی از عناصر اصلی در هنگام در نظر گرفتن روشنایی راه پله ، طراحی راه پله ، ساخت و ساز و اثرات طعم طراح است. پله ها ستون فقرات خانه هستند ، فضاها و افراد را به هم متصل می کنند. بنابراین ، باید هم کاربردی باشد و هم تزئینی. در همین حال ، روشنایی پله ها نیز می تواند تفاوت واقعی در شکل ظاهری آن ایجاد کند. در بیشتر موارد ، روشنایی پله ها نه تنها یک موضوع تزئینی است ، بلکه از نظر ایمنی نیز عملکرد بسیار مهمی دارد. از براق شدن باید جلوگیری و نگهداری شود ، در حالی که استفاده از نور داخلی در بهبود فرم بسیار موثر است و زیبایی و شکوه را به ارمغان می آورد.

در این مقاله به شما مختصری از روشنایی پله ها اشاره می شود.

1-هنگام طراحی راه پله ، چراغ خطی زیرپله را در نظر بگیرید.

اگر در حال طراحی راه پله هستید ، به یاد داشته باشید که در ابتدا باید به فکر روشن کردن آن باشید. اگر بخواهید چراغها با دکوراسیون داخلی تداخل نداشته باشند ، این امر خصوصاً مهم خواهد بود.

۲. روشنایی پله دوبلکس تزئینی است یا کاربردی؟

اول از همه ، شما باید بدانید که هدف شما از روشنایی راه پله چیست. در حالی که باید از روشنایی پله ها به اندازه کافی اطمینان حاصل کنید ، یک راه حل ظریف و ساده برای دستیابی به نتایج عالی انتخاب کنید. در حالت ایده آل ، روشنایی راه پله باید به انتقال از یک مکان به مکان دیگر کمک کند ، بنابراین مطمئن شوید که نورپردازی با بقیه خانه شما یکسان است. بنابراین مراقب باشید که پله ها را زیاد روشن نکنید.

3-از روشنایی از چراغ خطی زیرپله استفاده کنید.

اگر پله های شما بلند است ، استفاده از نور نوار زیر پله راهی ظریف و جذاب برای روشن کردن پله های تیره است که زیبایی خاصی به سایه های سقوط پاها می بخشد. تنظیم این طرح کمی پیچیده است و ممکن است برای تنظیم صحیح آن به یک متخصص حرفه ای احتیاج داشته باشید. مطمئناً ، نتیجه نهایی ارزش تلاش بیشتر را دارد. در پله های باز می توان انواع مختلف چراغ های تزئینی LED را در زیر پله ها نصب کرد.

4- از خیرگی خودداری کنید.

یک اشتباه رایج هنگام نصب روشنایی پله فراموش کردن تابش خیره کننده احتمالی هنگام بالا رفتن از پله است. طراحان حرفه ای با استفاده از لامپ های تعبیه شده در دیوار از این امر جلوگیری می کنند.

5-پایین پله مارپیچ را باز کنید.

اگر راه پله مارپیچی دارید ، می توانید آن را از زیر باز کنید تا نقطه کانونی نور در راهرو شما باشد. این لامپ ها همچنین می توانند در کف نصب شوند تا پیروزی خاصی به دیوارها و پله ها بدهند.

6 -اثر چشمگیر

نوار LED کانتور را در دو طرف پله ها پنهان کنید تا نور زیبای آن شما را در هر مرحله از راه پله ها راهنمایی کند. برای این کار می توانید از بین طیف رنگی نیز انتخاب کنید. یک طرف نوار سفید کانتور را می توان پنهان کرد تا اثر آن بیشتر شود. این طرح نه تنها ارتفاع آن ، بلکه رنگ گرم دیوارها را نیز نشان می دهد.

7-نوار نوری یا ریسه

یک گزینه معمول برای روشنایی راه پله ، نصب چراغ های رشته ای یا چراغ های رشته ای تزئینی در امتداد دسته نردبان است. ریسه  Light می تواند یک نقطه کانونی چشمگیر در تاریکی ایجاد کند. با این حال ، ممکن است این طرح نور متمرکز کافی برای بالا رفتن از پله ها را فراهم نکند.

این مقاله را نیز بخوانید: انواع ریسه های نور را از دوره باستان تا به امروز بخوانید.

برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: چراغ زیر پله، چراغ خطی ، ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

ریسه شلنگی یک منبع نوری چند منظوره است . که با توجه به مصرف آن در جاهای مختلفی نصب می شود .یک رشته یا ریسه شلنگی ، اغلب از یک صفحه ، تراشه های LED و چسب در پشت صفحه برای نصب تشکیل شده است. وقتی نوار روشن است ، مستقیماً نور را ساطع می کند. ویژگی های این منبع نور باعث می شود تا در اتاق های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این منابع معمولاً ارزان نیستند و می توانند متناسب با نیازهای پروژه باشند. چراغ های صاف در انواع مختلف با وات متفاوت و رنگ های مختلف نور وجود دارند که می توانند مردم را هنگام انتخاب بهترین گزینه گیج کنند. به طور معمول ، نخ به شرح زیر اعمال می شود.

ریسه شلنگی چه کاربرد هایی دارد ؟

  • ورودی محیط های خارجی مثل باغ و پاسیو
  • بالا و پایین کابینت آشپزخانه
  • در لبه های نماهای و گوشه های ساختمان
  • برای روشن کردن سقف کاذب ساختمان
  • قابل استفاده در رستوران و کافه ها
  • برای نورپردازی مجالس عروسی ، غیره
  • پایین طاق ها
  • جهت تزیینات لبه پنجره، دیوار،
  • و غیره ......

ویژگی های بارز که این نوار نوری :

  • دارای مصرف انرژی کم
  • دارای نور مناسب
  • دارای عمر طولانی
  • ارزان قیمت

وقتی که جریان برقی به این ریسه می رسد نور به صورت مستقیم منتشر می شود .

این نوار نوری، با توجه به کارکرد آن دارای توان مختلف و رنگ های مختلف و جذابی می باشد .

کاربرد این نوار نوری ، بستگی به نیاز مصرف کننده دارد . یک نوع را انتخاب می کند . برای مثال ریسه شلنگی روکش دار ( IP67 و IP66 و IP57بدلیل ضد آب بودن در مناطقی که مرطوب است مثلا سرویس بهداشتی مورد استقاده قرار می گیرد .

درجه مقاومتی آن بستگی به عوامل محیطی است . و با شاخص بین المللی IP تعریف میشود، ولتاژ مورد نیاز، زاویه تابش نور، طول عمر مفید لامپ، فاصله لامپ ها یا تعداد آنها در هر متر، طول ریسه در هر کلاف، جریان مصرفی بر حسب آمپر Amper ، رنگ لامپ ها و … می باشد.

این مقاله را نیز بخوانید : مزایای لامپ ال ای دی 

انواع ریسه شلنگی

این نوارها، دارای انواع مختلفی در بازار عرضه می شود. رنگ ثابت و رنگ منغییر ریسه هایی که رنگ ثابتی دارند.

 رنگ های ثابتی را منتشر می کند مثل رنگ هایی قرمز، آبی، سبز که بعضی از ریسه ها RGB  به ریسه هفت رنگ معروف است. با استفاده ازریموت آن را کنترل کرد .

ضریب خوردگی و مقاومت آن در مقابل گرد و خاک و رطوبت

شاخص مقاومت در برابر آب و گرد و غبار عددی است که میزان مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار را نشان می دهد ، که با نماد IP نشان داده می شود. آدرس IP توصیه شده برای چراغ های روبان داخلی و خارجی 33 و 67 است.

• IP33. این کد نشان می دهد که این نوار ضد آب نیست و در اتاق های خشک و تمیز مانند سقف ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن و به طور کلی در محیط های داخلی استفاده می شود.

• IP67 این کد مقاومت در برابر آب تا 1 متر را برای مدت زمان محدود نشان می دهد. این نوار در برابر غوطه وری با ژل سیلیکون مقاوم است. مناسب برای فضاهای داخلی و خارجی مانند حمام ، استخر و ...

دمای کاری چراغهای نواری معمولاً از منفی 25 درجه تا بعلاوه 60 درجه سانتیگراد است.

اندازه  ال ای دی در نوار نوری 

اندازه LED های استفاده شده بر روی نوار بر میزان خروجی نور تأثیر می گذارد. در زیر ، به عنوان مثال ، ما 2 اندازه معمول را بررسی خواهیم کرد.

• تراشه 3528: این تراشه 2.8 میلی متر در 3.5 میلی متر دارای یک نور نازک و قدرتمند ، مناسب برای استفاده در روشنایی دسکتاپ و اتاق است ، که برای بهره وری بصری و استفاده در سقف ، زیر کابینت ها ، پنجره های لبه پله برای ما مهم است.

تراشه 5050: این تراشه 50 میلی متر در 50 میلی متر از تراشه قبلی روشن تر است و مساحت آن در حدود 40٪ بزرگتر از تراشه 3528 است. این نخ برای روشنایی فضاهای تجاری یا مناطقی که به شدت نور بیشتری نیاز دارند مانند نور دیوار مناسب است و ...

تعداد LED 

یکی از عواملی که در میزان شدت تابش نور ریسه موثر است.تعداد چیپ هاست. به عنوان مثال ، سه مورد از تعداد چراغ راهنما در متر را در نظر بگیرید.

• ریسه 30m LED (تراکم): مناسب برای پانل های آشپزخانه یا سقف های کم و یا ...

• LED ریسه 60m (تراکم): روشنایی میز ، کابینت آشپزخانه ، راه پله ، لبه درب و موارد دیگر

• LED 120 متری ریسه (تراکم): برای استفاده در فضای باز ، روشنایی در فضای باز برای استفاده در فضای باز ، روشنایی جاده و ...

اندازه قطع شده در بالا به طور مستقیم با تراکم ریسه مرتبط خواهد بود.

خرید ریسه استریپ به قیمت مناسب از کجا بخریم؟

فروشگاه کالای برق پارس یکی از نمایندگی های معتب پارس شعاع توس می باشد. این فروشگاه بزرگ عرضه کننده انواع لوازم روشنایی با قیمت خیلی خوب و مناسب و از همه مهمتر با کیفیت، در اختیار مصرف کنندگان و همکاران قرار می دهید.

شما عزیزان جهت برای کسب اطلاعات با دیگر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 



:: برچسب‌ها: ریسه شلنگی، ریسه نواری، ریسه RGB ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

چراغ خطی و کاربرد آن

آیا می دانید چراغ خطی چیست ؟ و چه کاربردهایی دارد ؟ ما در این مقاله سعی کرده ایم شما را این محصول روشنایی پر کاربرد آشنا کنیم ؟

اگر شما ان دسته از کسانی هستید که به روشنایی منزل و یا محل کار خود توجه می کند میزان روشنای اهمیت می دهید . چراغ های ال ای دی بسیار مناسب هستند ؟ و اینکه چرا مناسب هستند ؟

چراغ ال ای دی ها ، بحث مصرف انرژی و در نهایت ارائه راه‌کارهایی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی است .

با این توصیف هایی که شد در یک پروژه ساختمانی حالا بسته به نوع کاربری که دارد مسکونی و یا تجاری میزان مصرف انرژی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

بنا بر این بسیاری از تولید کننده ها و برنده ها مختلفی مثل پارس شعاع توس ، دلند ، جهان الکتریک در تلاش هستند که یک محصول با کیفیتی را تولید کنند که بسیار از لحاظ مصرف انرژی کم مصرف و پر کاربرد باشد .

برای مثال استفاده از لامپ ال ای دی کم مصرف ، و بسیاری از محصولات روشنایی پر کاربر مانند چراغ خطی .

ظاهر چراغ خطی

ظاهر چراغ خطی ها مستطیی شکل هستند این چراغ ها به دو صورت قابل نصب به سقف کاذب هست

یا به صورت روکار و یا توکار

هنگام نصب چراغ توکار باید به ابعاد برش سقف دقت کنید و سپس اقدام به خرید چراغ کنید و داخل سقف نصب نمایید .

به عنوان مثال سقف های اداری و تجاری و هتل که سقف کاذب دارند این چراغ توکار گزینه مناسبی برای شما می باشد .

چراغ خطی روکار

این نوع چراغ های ال ای دی به حفره و برش سقف نداریم .نصب نسبتا راحتی دارد .روی سقف و دیوا نصب می شوتد .

این چراغ ها در جاهای است که سقف از قبل آماده شده باشد چراغ خطی روکار گزینه بسیار مناسبی است .

همچنین محل کاربرد این نوع از چراغ‌ ها مانند چراغ‌ های توکار در سقف‌های کاذب مجتمع های تجاری و یا ساختمان های اداری، هتل‌ ها و غیره می‌باشد.

نوع دیگری از این چراغ های خطی به صورت آویز است راحتی در فضاهای مختلف قابل استفاده است. این چراغ ها معمولا بسته به طولی که دارند با تعداد مشخصی کیت آویز نصب می شوند.

کاربرد چراغ آویز در هتل و بیمارستان ها

ویژگی این محصول روشنایی

دارای عمر طولانی

تامین نور روشنایی

نوری یکنواخت و گسترده

طراحی مدرن

همچنین بخوانید : انواع چراغ خطی آشنا شوید 

[caption id="attachment_6314" align="alignnone" width="1000"] انواع-چراغ-خطی[/caption]

معماری چراغ خطی روکار

شما باید به این نکته توجه داشته باشید که در این مرحله باید از تأمین کنندگان معتبر کمک بگیرید. چراغ های خطی بالای Faceir کاربردهای زیادی در معماری دارند. اگر می خواهید از این نوع چراغ ها در قسمت های مختلف استفاده کنید ، باید با معماری و موقعیت دقیق آنها آشنا باشید.

هر یک از تأمین کنندگان این منطقه این چراغ ها را در اندازه های مختلف در اختیارتان قرار می دهند ، بنابراین باید در نظر داشته باشید که قبل از بهره برداری در این منطقه می توانید اطلاعات فنی لامپ ها را در مراحل مختلف از جمله دقیق ارائه دهید. ابعاد از تامین کننده. سپس می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به مرحله اجرا برسانید.

چراغ چراغ خطی روکار چیست؟

آنچه باید به آن توجه کنید این است که نور چراغ خطی روکار چیست و فکر می کنید چقدر است؟ این محصول معمولاً با ماژول های مختلف نصب می شود. از طرف دیگر ، می توان گفت که توانایی قرار دادن آنها در قسمت های مختلف علاوه بر سطحی که قرار می گیرد و آویزان می شود ، خواص مختلفی نیز دارد. این محصول همچنین برای نورپردازی و روشنایی عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

چراغ خطی روکار چند ساله است؟

یکی از نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید این است که این چراغ ها تا چه مدت دوام می آورند؟ آیا می دانید هرچه دمای لامپها در لامپها و لامپها بیشتر باشد ، طول عمر آنها کمتر است؟ همزمان می توانید از بخشی به نام بخاری برای کنترل دما استفاده کنید. آنودایز کردن بدن چراغ خطی روکار همچنین می تواند قدرت آنها را افزایش دهد و در عین حال زیبایی خاصی به آنها ببخشد.

اکثر پروژه های این بخش هماهنگی زیادی بین عناصر مختلف دارند. همچنین می توانید از تراشه های LED و درایورهای مختلف استفاده کنید. بازدهی رنگ بالا ، بازدهی نور زیاد و همچنین طول عمر در هنگام انتخاب چراغ خطی روکار.

خطاهای کلی خرید

برای خرید این محصول می توانید از منابع نوری با جریان های مختلف استفاده کنید. برخی از افرادی که به عنوان تأمین کننده در این منطقه شناخته می شوند ، از منابع نوری با جریان متناوب برای کاهش هزینه چراغ خطی روکار استفاده می کنند ، که هم برای سرویس و هم برای جنبه های دیگر مفید نخواهد بود. استانداردهای برق در این زمینه رعایت نمی شود ، بنابراین استفاده از آنها نادرست است

چراغ خطی روکار

در بعضی قسمت ها می توانید به جای پروفیل های اکسترود شده از ورق های آلومینیوم استفاده کنید ، اما در این بین تبادل گرما بین منبع نور و فضای پشت لامپ را می توان با محاسبات دقیق انجام داد.

در این بخش و انتخاب محصول ، باید مراقب باشید ، از یک منبع ولتاژ استاندارد استفاده می شود و منبع مشخص شده در این بخش نقش مهمی در طول عمر لامپ شما دارد. اگر این محصول را از مکان معتبری خریداری کنید ، می توانید به راحتی به خواسته خود برسید.

برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

 

 

    

 

 



:: برچسب‌ها: چراغ خطی، خرید لامپ، پارس شعاع توس ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

انواع ریسه شلنگی ارزان 

این نوارها، دارای انواع مختلفی در بازار عرضه می شود. رنگ ثابت و رنگ منغییر ریسه هایی که رنگ ثابتی دارند.

 رنگ های ثابتی را منتشر می کند مثل رنگ هایی قرمز، آبی، سبز که بعضی از ریسه ها RGB  به ریسه هفت رنگ معروف است. با استفاده ازریموت آن را کنترل کرد .

ضریب خوردگی و مقاومت آن در مقابل گرد و خاک و رطوبت

شاخص مقاومت در برابر آب و گرد و غبار عددی است که میزان مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار را نشان می دهد ، که با نماد IP نشان داده می شود. آدرس IP توصیه شده برای چراغ های روبان داخلی و خارجی 33 و 67 است.

• IP33. این کد نشان می دهد که این نوار ضد آب نیست و در اتاق های خشک و تمیز مانند سقف ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن و به طور کلی در محیط های داخلی استفاده می شود.

• IP67 این کد مقاومت در برابر آب تا 1 متر را برای مدت زمان محدود نشان می دهد. این نوار در برابر غوطه وری با ژل سیلیکون مقاوم است. مناسب برای فضاهای داخلی و خارجی مانند حمام ، استخر و ...

دمای کاری چراغهای نواری معمولاً از منفی 25 درجه تا بعلاوه 60 درجه سانتیگراد است.

اندازه  ال ای دی در نوار نوری 

اندازه LED های استفاده شده بر روی نوار بر میزان خروجی نور تأثیر می گذارد. در زیر ، به عنوان مثال ، ما 2 اندازه معمول را بررسی خواهیم کرد.

• تراشه 3528: این تراشه 2.8 میلی متر در 3.5 میلی متر دارای یک نور نازک و قدرتمند ، مناسب برای استفاده در روشنایی دسکتاپ و اتاق است ، که برای بهره وری بصری و استفاده در سقف ، زیر کابینت ها ، پنجره های لبه پله برای ما مهم است.

تراشه 5050: این تراشه 50 میلی متر در 50 میلی متر از تراشه قبلی روشن تر است و مساحت آن در حدود 40٪ بزرگتر از تراشه 3528 است. این نخ برای روشنایی فضاهای تجاری یا مناطقی که به شدت نور بیشتری نیاز دارند مانند نور دیوار مناسب است و ...

تعداد LED 

یکی از عواملی که در میزان شدت تابش نور ریسه موثر است.تعداد چیپ هاست. به عنوان مثال ، سه مورد از تعداد چراغ راهنما در متر را در نظر بگیرید.

• ریسه 30m LED (تراکم): مناسب برای پانل های آشپزخانه یا سقف های کم و یا ...

• LED ریسه 60m (تراکم): روشنایی میز ، کابینت آشپزخانه ، راه پله ، لبه درب و موارد دیگر

• LED 120 متری ریسه (تراکم): برای استفاده در فضای باز ، روشنایی در فضای باز برای استفاده در فضای باز ، روشنایی جاده و ...

اندازه قطع شده در بالا به طور مستقیم با تراکم ریسه مرتبط خواهد بود.

خرید ریسه استریپ به قیمت مناسب از کجا بخریم؟

فروشگاه کالای برق پارس یکی از نمایندگی های معتب پارس شعاع توس می باشد. این فروشگاه بزرگ عرضه کننده انواع لوازم روشنایی با قیمت خیلی خوب و مناسب و از همه مهمتر با کیفیت، در اختیار مصرف کنندگان و همکاران قرار می دهید.

شما عزیزان جهت برای کسب اطلاعات با دیگر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس به سایت فروشگاه کالای برق پارس ما شوید.

 



:: برچسب‌ها: ریسه شلنگی، ریسه نواری، ریسه RGB ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد